-Az esküvődre!-közölte Hong Dan mosolyogva, és leültetett egy székre. Előkerült egy kis púder, rúzspapír, pirosító és...
-Jó reggelt Nyang!-bökött meg Wang Ju.-Azaz
Koronahercegné!-emelte fel a tenyereit játékosan.
-Nahyon örgyödnok!-mondtam mert alig tudtam hol vagyok...és ezt az egészet álmodtam?
Jaaa már megvan! Kicsit leittam magam...nagyon leittam magam...az esküvőnkön. Annyira, hogy amikor elvonultunk, az első lépéssel kezdtük volna, de egy szenvedélyes csókcsata helyett rádőltem Wang Ju-ra.
-Wang Ju?-szólaltam meg.
-Hallgatlak, Kedvesem.-mosolygott.
-Én nagyon szeretlek téged!-kezdtem-szeretem a mosolyodat és amikor valami miatt romantikus vagy., de a kedvencem amikor védelmező vagy-itt eltört a mécses-de remélem sosem hagysz el! Nem szeretnék nélküled élni felség!!-bömböltem.
Utána meg hál'istennek kidőltem. Oh, én vadállat! Miért engedtem Wang Ju-t ilyen kurvára közel magamhoz?!
-Nyang!-szólított meg újból Mr. Felség.
-Hm?
-Emlékszel mit mondtál tegnap?-kérdezte.
-Mire gondolsz?-kérdeztem, mintha sejtésem sem lenne a dolgokról.
-Nem emlékszel igaz?-kezdte Wang Ju- ha nem emlékszel elmondom...
-Édesem, ne csöpögj! Kérlek! Igen, mindenre emlékszem és igen, komolyan gondoltam. Szeretlek és veled akarom leélni az életemet.
-A tegnap estét nem pótolnánk be, hm?-nézett rám olyan "akarok tőled valami kis hancúrt" tekintettel.
-Hadd gondolkozzam...nem!-vágtam rá és kiszálltam az ágyból.
Szálltam volna, de lehuppantam a földre. Wang Ju nevetett, majd felkapott a vállára és elindult kifele a szobámból. Biztos nem megyek a VIP részlegre inkább meghalok! Ott pont ugyanúgy fog történni minden: nem pótoljuk be? Nem. Nem. Nem és nem. Ja és Nem.
-Koronaherceg!-kiabáltam.
-Koronahercegné!-szólt vissza.
-Aláásod hercegnői tekintélyem!-mondtam durcáskodást színlelve.
-Kincsem, majd megszokod!-tett le, a szobájának az ágyára.
-Tudod...-folytatta-a te lakosztályodban te vagy a főnök, de az én lakosztályomban én vagyok a főnök.
Mondta, majd elkezdte csókolgatni a nyakam. Hurrá, kezdődik! Majd szépen lassan és fokozatosan haladt felfelé végül ajka az enyémre tapadt. Csak így csókolóztunk.
Majd elvállt tőlem és megkérdezte:
-Tovább?
Én csak válaszul újra puha ajkaira tapadtam. Tartott ez s dolog még egy percig.
-Felség!-szólalt meg Bang.-Fukushimi!
Wang Ju elvállt tőlem majd kiment. Fukushimi? Az vajon mi lehet.
-Elmenjek?
-Maradj!
Kiment én pedig közelebb hajoltam az ajtóhoz. Vékonyak a falak na!
-Nyang nem lehet, hogy elment?-kérdezte Bang.
-Drága Bang! Nálam van, érted?-kérdezte Wang Ju.
-Felség!-mondta Bang.
Mivel itt a beszélgetés vége volt, vártam vissza az én hercegemet, igazán kíváncsi voltam meddig megyünk el. Veled bármeddig elmennék. Figyelmes és vigyáz rám.
Szerelmes lettem beléd, Te Korjói Király!
YOU ARE READING
A Korjói Király Szerelme
RomanceWang Ju a kitagadott korjói király egy Shengnyagi látogatása során, találkozik a férfinak álcázott Szüng Nyanggal. Wang Ju akinek a szeme folyton a csinos hölgyeken jár, feltűnik az álca de mégis a szolgálatába fogadja a lányt. Pár hónappal később e...