Seung Nynag szsz.
Reggel korán indultunk volna. VOLNA. Ugyanis Mr. Faszfej úgy gondolta egy vizsgálat jó lenne, nehogy terhesen térjek vissza szülőföldemre. És eme kifejezés alatt kivételesen nem Wang Ju-t értettem hanem a körülötte zsongó mimóza fasztalan orvost, aki mindenbe beleokoskodik. Amikor megvolt a vizsgálat, felnyergeltünk két lovat és kíséret nélkül kilovagoltunk. Nem tudtuk merre, hova. Csak együtt. (Dúl a Lámúr....)
-Nyang!-törte meg a csendet Wang Ju.
-Felség!
-Azt szeretném ha velem jönnél Korjóba.
-Köszönöm, felség...-kezdtem volna.
-És Korjó királynéja lennél.
-Micsoda?!-horkantam fel.
Igen. Határozottan vonzalmat éreztem köztem és Wang Ju között. Szerelmes voltam. De én legyek királynő?! Ennél már csak az a viccesebb, hogy én Muszlim templomban házasodom, egy vaddisznóval.
-Felség, ezt mégis, hogy gondoltad? Én örülök, hogy rám gondoltál, de az én kezem kardhoz szokott, nem varrótűhöz!
-Szerelmem, ki mondta, hogy varrnod kell?
-Wang Ju! Ez egy kicsivel komolyabb dolog.
-Tényleg?! Értsem úgy, hogy elutasítasz?!?!
-Szó sincs erről.
-Akkor?!
Nem akartam tovább magyarázkodni. Rácsaptam a lovam hátsó felére. És elvágtattam. Ha ma az utcán alszom az sem érdekel.
Amikor hazaértem, azt hittem a szívemet facsarják. A bordély leégett csupa vér és holttest volt mindenhol.
Elkezdtem, futkosni körbe hátha megláttam, imádott hercegem tetemét. Vagy Boo Boo-ét. De akkor is.
-Nyang!-hallottam meg, Wang Ju hangját.
Amikor megláttam elkezdtem zokogni. Elkezdtem felé futni. Akkor nem volt se idő se tér. Nem érdekelt ki lát és ki nem. Csak egy dolog érdekelt. Él. Hogyha úgy hal meg, hogy nem tudja mit érzek iránta, habozás nélkül utána megyek.
-Felség!-zokogtam.
-Mostmár minden rendben van, ne sírj!-simogatta a fejemet.
Én nem hagytam abba a zokogást. Egy kis idővel később elmentünk, az új lakhelyünkre. Egy Korjó királysága általi telek volt szépséges, takaros, japán stílusú házzal, egy kis kerttel. Ha nem lenne a korona alattvalója szívesen élnék itt vele.(Anyong, Mochikáim!❤️)
YOU ARE READING
A Korjói Király Szerelme
RomanceWang Ju a kitagadott korjói király egy Shengnyagi látogatása során, találkozik a férfinak álcázott Szüng Nyanggal. Wang Ju akinek a szeme folyton a csinos hölgyeken jár, feltűnik az álca de mégis a szolgálatába fogadja a lányt. Pár hónappal később e...