Amikor Wang Ju visszatért én már rég kifeküdtem. De valamiért elkezdett puszilgatni. Megfektetni, már biztos nem fog. Fàradt vagyok. Ha hozzámér úgy, esküszöm levágom neki!
-Arrébb mennél egy kicsit?-kérdezte.
Valami mormogtam, majd beljebb húzódtam az ágyon. Wang Ju mellém feküdt, és átkarolta a derekam.Másnap...
-Nyang! Kedvesem, kelj fel!-rázott fel Wang Ju.
-Felség, fáradt vagyok!-kezdtem hisztizni.
-Sok okod nincs rá!-vigyorgott pimaszul.
-Mit akartak tegnap este?-kérdeztem, ezzel terelve ezt a ciki, és igen kényes témát.
-Leégett a hely ahol megszálltunk...-kezdte-legalább egy hétig itt kell maradnunk. Azt hittem rosszul hallok. Ba nem mintha Wang Ju csodálatos illatával vagy ő vele lenne bajom egyszerűen mindenki úgy gondolja mi...mi...na mindegy...
-Mi?! Szerinted ki merek menni ezek után?!-csattantam fel. Azt hittem ott helyben 100000-res lesz a vérnyomásom, ha nem több.
-Felség, egy kiszeng hozta be a reggelit!-mondta Wang Ju embere.
(Kiszeng: Koreai örömlány, Kurtizán)
-Engedd csak be!-felelte a király határozottan.
A kiszeng udvariasan meghajolt, és elénk tette a kosztot.
Nem nyúltam hozzá, csak hátradobtam a hajamat.
-Most mi a baj?-kérdezte Wang Ju.
-Felség mit tennèk?! -kezdtem- itt leszünk egy hétig és haszontalan leszek...
-Jajj, ugyan már! Legalább lesz olyan akire vigyázhatok, élvezd kérlek!-mondta, majd ajkát az enyémre tapasztotta.
Amikor Wang Ju elment ügyeket intézni, arra gondoltam bepótolhatnánk az elmaradt esténket, de valamiért bennem volt, hogy nem úgy fog hazaérni mint ahogy várom...sokkal jobban!
Úgy gondoltam kicsinosítom magam estére. Hátha valami történik. Rózsavizes fürdő, kőpúder, pirosító, rúzspapír, ékszerek. Alig ismertem rá magamra!
Amikor Wang Ju betoppant az ajtón olyan volt mint egy kiéhezett vad. Meglátott és elkezdett szenvedélyesen csókolni. Arra gondoltam itt az idő megkérdezni. Eltoltam magamtól és megkérdeztem:
-Csak akkor kapsz meg, ha nem hagysz el!
-Inkább meghalok, mint, hogy ezt tegyem!-mosolyodott el.
Majd tovább mentünk. A szoknyámat elkezdte felhúzni és a combomat elkezdte simogatni. Kibújtatott a ruhámból, de közben én is tettem a magam dolgát én is elkezdtem levenni a felső ruhájàt, majd az alsó ingjét. Végül meztelen felsőtesttel állt előttem és végig csókolóztunk...végig szeretkeztük az éjszakát. És vele vesztettem el. Az ő karjai között váltam nővé.
Reggel nagyon korán kelt, de nem ment sehova, csak ölelgetett. Bármikor újra kezdtem volna a szexet, de most tuti nem. Kell egy kis privát élet! Mondjuk vele...
-Jó reggelt!-mormogta, miközben szorosan fogta a derekam.
Elengedtem egy mosolyt, majd hozzáfordultam.(Elnézést a hibákért!)
Anjong Mochikák!🍙
YOU ARE READING
A Korjói Király Szerelme
RomanceWang Ju a kitagadott korjói király egy Shengnyagi látogatása során, találkozik a férfinak álcázott Szüng Nyanggal. Wang Ju akinek a szeme folyton a csinos hölgyeken jár, feltűnik az álca de mégis a szolgálatába fogadja a lányt. Pár hónappal később e...