Attention Please!

2K 87 26
                                    

💕

Hello....

မျှော်င့်ခြင်း မနက်ဖြန် ဆီကို ရောက်လာကြမယ့် Vitamin လေးတို့ရေ...

ကိုယ့် Fic တွေကို ပုံမှန်လိုက်ဖတ်နေကြတဲ့ Vitamin လေးတွေဆိုရင်တော့ သိကြမှာ ဖြစ်ပေမယ့် မျက်စိလည် လမ်းမှားပြီး ရောက်လာမယ့် ကလေးတွေ မသိမှာစိုးလို့ ဒီစာလေးကို အရင်ရေးလိုက်ပါတယ်....

မျှော်လင့်ခြင်း... လေးဟာ နှောင်းအတိတ်ဆီက မောင် ရဲ့ Season 2 လေးပါ။

နှောင်းအတိတ်ဆီက...ကို အရင်ဖတ်မထားရင် ဘယ်လိုမှ အဆက်အစပ်မမိဘဲ ဘာမှန်းမသိတဲ့ Fic ကြီး ဖြစ်မှာစိုးလို့ မျှော်လင့်ခြင်း... လေးကို ဖတ်မယ်ဆိုရင် နှောင်းအတိတ်ဆီက ကို အရင်သွားဖတ်ပေးကြပါလို့...

ဒါဆိုရင်တော့ အချိတ်အဆက်မိမိ ဖတ်လို့ရလောက်ပါပြီနော်....

နှောင်းအတိတ်ဆီက မောင် လေးကို ဖတ်ရလို့လဲ နောင်တမရစေရပါဘူးလို့ အာမခံပါတယ်... သေချာလေး ဂရုတစိုက်ရေးထားတာမို့ အပျင်းတော့ပြေစေမှာပါ။

S 2 လေးကို မျှော်င့်ခြင်း မနက်ဖြန် ...
လို့ အမည်ပေးထားတယ်နော်

အတိတ်ရဲ့ အကြောင်းအရာတွေက ပြီးခဲ့ပြီလေ.....

တို့တွေ မနက်ဖြန်တွေအတွက် ရှင်သန်ကြမယ်....

ဟုတ်ကဲ့

ဒီလောက်ပါပဲ

Your San Htarni

1 . 4. 2024

Zawgyi

Hello....

ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း မနက္ျဖန္ ဆီကို ေရာက္လာၾကမယ့္ Vitamin ေလးတို႔ေရ...

ကိုယ့္ Fic ေတြကို ပုံမွန္လိုက္ဖတ္ေနၾကတဲ့ Vitamin ေလးေတြဆိုရင္ေတာ့ သိၾကမွာ ျဖစ္ေပမယ့္ မ်က္စိလည္ လမ္းမွားၿပီး ေရာက္လာမယ့္ ကေလးေတြ မသိမွာစိုးလို႔ ဒီစာေလးကို အရင္ေရးလိုက္ပါတယ္....

ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း... ေလးဟာ ႏွောင္းအတိတ္ဆီက ေမာင္ ရဲ႕ Season 2 ေလးပါ။

ႏွောင္းအတိတ္ဆီက...ကို အရင္ဖတ္မထားရင္ ဘယ္လိုမွ အဆက္အစပ္မမိဘဲ ဘာမွန္းမသိတဲ့ Fic ႀကီး ျဖစ္မွာစိုးလို႔ ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း... ေလးကို ဖတ္မယ္ဆိုရင္ ႏွောင္းအတိတ္ဆီက ကို အရင္သြားဖတ္ေပးၾကပါလို႔...

ဒါဆိုရင္ေတာ့ အခ်ိတ္အဆက္မိမိ ဖတ္လို႔ရေလာက္ပါၿပီေနာ္....

ႏွောင္းအတိတ္ဆီက ေမာင္ ေလးကို ဖတ္ရလို႔လဲ ေနာင္တမရေစရပါဘူးလို႔ အာမခံပါတယ္... ေသခ်ာေလး ဂ႐ုတစိုက္ေရးထားတာမို႔ အပ်င္းေတာ့ေျပေစမွာပါ။

S 2 ေလးကို ေမွ်ာ္လင့္ျခင္း မနက္ျဖန္ ...
လို႔ အမည္ေပးထားတယ္ေနာ္

အတိတ္ရဲ႕ အေၾကာင္းအရာေတြက ၿပီးခဲ့ၿပီေလ.....

တို႔ေတြ မနက္ျဖန္ေတြအတြက္ ရွင္သန္ၾကမယ္....

ဟုတ္ကဲ့

ဒီေလာက္ပါပဲ

Your San Htarni

မျှော်လင့်ခြင်း မနက်ဖြန် (SUNSUN)  (SEASON 2)Where stories live. Discover now