Sora Lucy'e yaklaştı elini saçlarına götürdü.
-Sana böyle bir şey yaptırdığım için üzgünüm,kızıl ejdere onu beklediğimide söyler misin.? Şimdi bu rüyandan uyan Lucy yapman gerekeni yap.
Lucy gözlerini açarken beklediği mavi gökyüzü yerine, iç karartan sisli gökyüzünü buldu, önce etrafına baktı, kimseyi göremedi ayağa kalktı o sırada bir patlama ile yerinden sarsıldı.
-Natsu!
Sesi tahmin ettiğinden daha yüksek çıkmıştı, o sırada gözlerinin önünde Lucy'e sırtı dönük pembe saçları olan, yaralı ama hala ayakta olan bir adam gördü.
-Natsu yaralanmışsın, neler oluyor.
Natsu yüzünün dönmeden konuşmaya başladı.
-Sen bilincini kaybettikten sonra Kara ejder geri geldi, Igneel seni bana bıraktı, tekrar dövüşmeye başladılar, senin başında beklerken diğerleri de uyandı şimdilik ikizleri, ve diğerlerini hallettim ama yeni bir tane düşmanım ortaya çıktı.
Lucy şaşırdı.
-Yeni derken?
-Bilmemen daha iyi olur.
Natsu konu değiştirmek istedi.
-Sen peki... nasılsın
Lucy'nin aklına bir an Sora ile olan konuşması geldi. Kendini feda ederek buna son verecekti ama bunu nasıl Natsu'ya söyleyecekti
-Sora'yı gördüm yaptıklarına çok pişman, acı çekiyordu.
Lucy elini saçlarına götürdü, konuşmasına devam etti.
-Ruh bile olsa acısını anlayabildim.
Natsu ani bir hızla Lucy'e döndü, Lucy'ı kendine çekti sarıldı.
-Bi-bir anda ne oldu Natsu.
-Senin acı çekmene izin vermeyeceğim lucy
Lucy, dudaklarına küçük bir tebessüm kondurdu, gökyüzüne bakarken natsu'nun saçlarını okşadı.
-Biliyorum, teşekkürler.
-Böyle bir çift görmeyi planlamıyordum.
Lucy kadının sesini duyduktan sonra arkasına baktı, beline kadar uzun kızıl saçları olan bu kadın Lucy'nin kaybettiğini sandığı en yakın arkadaşı Erza'ydı
-Erza??
ÖLDÜĞÜNÜ SANDIĞI EN YAKIN ARKADAŞI ERZA GERİ DÖNDÜ AMA NASIL??
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA İHTİYACIM VAR
Fanfiction’'Özür dilerim sen beni korudun ama ben yine hata yaptım, sevdiğin biri tarafından ihanete uğramak çok acı verici, seni kaybetmek çok acı verici başka bir hayatta yine karşılaşalım ıgneel, seni bekliyor olacağım’’ Hikayenin acı sonu, yeni bir hi...