Lucy hızla tekrar çocuğa döndü, o döndüğünde rüzgar tekrar şiddetlenmişti Lucy’nın saçları o esnada rüzgarın ritminde dans ediyor gibiydiler, Natsu bu güzellik karşında sadece bakakalmıştı ama bunu belli etmedi edemezdi.
-Gitmem gerek, iyi günler
Lucy sadece bunları söyleyebilmişti, kalbi o kadar hızlı atıyorduki bir an duracağından korktu, Natsu’yu arkada bırakarak yürümeye devam etti, hızladı…hızlandı.
Lucy o gün hayalini kurduğu şeyi yapmıştı evet şehre inmişti, pazarda gezmişti ama onun aklında tek bir şey kalmıştı o nazik çocuk.
-Lucy daldın yine, iyi misin?
Lucy erza’nın sesiyle kendine gelmişti.
-Ev-evet iyiyim pardon, bu gün ne kadar eğlendiğimizi düşünüyordum.
-Gerçekten mi? Sanki başka bir şey varmış gibi aklında.
Lucy zorlada olsa gülümsemeye çalıştı.
-Ne olabilir ki, hem gerçekten bu günü çok eğlendim sayende Erza teşekkürler.
-Ben bir şey yapmadım, ee halkınla konuşma şansıda buldun.
-Bunu artık bir önemi kalmadı biliyorsun evlendiğim zaman bu ülkenin prensesi olmayacağ-
Erza sinirli bir şekilde Lucy sözünü kesti, gerçekten kızmıştı.
-Olmayacağım mı? Ne demek şimdi bu yıllardır bu ülke için çabaladığını en iyi bilen benim karşıma geçmiş olamayacağı mı diyorsun! Ben önden gidiyorum sarayda görüşürüz.
Lucy , Erza’ya kızmadı aslında onu haklı bulmuştu ama Lucy doğruları söylemişti sadece Erza bunu kabullenemiyordu. Lucy saraya gelmişti , sarayın kapısında telaşlı biri vardı biraz daha yakından bakınca onun yardımcısı Yuu-san olduğunu gördü. Kadın Lucy’i görünce bağırarak ona doğru koştu.
-Lucy-sama neredesiniz sizi hiçbir yerde bulamayınca çok endişenlendik.
Lucy az daha olsa gülümsemeye çalıştı.
-Üzgünüm amacım bu değildi.
-Her neyse prenses lütfen hemen odanıza gidin hazırlanın önemli bir misafirimiz var bu gün.
-Öyle mi kim?
-kendiniz görseniz daha iyi.
Lucy birazda olsa anlamıştı kim olduğunu sahte evlilik yapacağı kişi buradaydı geri dönüşü olmayan yola çoktan girmişti. O esnada aklından tek bir şey geçti nasıl olsa o nazik çocuğu bir daha göremeyecekti unutmak en iyisiydi, unutmak için en kolay yol ise gözlerini kapat derin bir nefes al ve gülümse annesi böyle öğretmişti ama Lucy bu kadar zor olacağını düşünmemişti küçükken ona daha kolay gelmişti.
Lucy odasına çıktı giyindi aynanın karşına geçti, gerçekten de bir prenses gibiydi genelde özel günlerde giydiği pembe elbisesini giydi, saçları ise ensesinde topladı. Lucy saçlarını seviyordu annesine en çok benzeyen yeri saçlarıydı çünkü.
Yıllardır bu koridorlarda yürüyordu ama bu kadar kısa olduklarını fark etmemişti lucy, derin bir nefes aldı sarayın görüşme odasının kapısına geldiği anda, tam içeri girecekken omuzunda bir el hissetti.
-Hadi gir ben yanındayım.
-Erza ban kızgınsın sanıyordum.
Erza arkadaşının alnına bir fiske vurdu.
-Ah acıdı Erza
-Acısın diye vuruyorum, etrafındakilere biraz güven olur mu her şeyi tek başına yüklenme, geldim çünkü seni orada yalnız bırakamazdım.
Lucy böyle bir arkadaşa sahip olduğu için çok mutluydu, aslında Erza’nın annesini ona gönderdiği bir hediye olduğunu biliyordu.
-O zaman içeriye girelim
Erza arkada Lucy önde salona adım attılar, uzakdan görenler, ikisininde gözündeki gücü fark etmişlerdi. Lucy konuşmaya başladı.
-Herkese merhaba ben prenses Lucy… Lucy Heartfila
Sesi güçlü çıktığı için Lucy sevindi, şimdi tek yapması gereken hayatını birleştireceği adamla tanışmak.
Lucy salonun ortasına doğru ilerledi, Erza’nın arkasında olup olmadığını kontrol etti. Arkadaşının gülümsemesini görünce dahada rahatladı. Tanıdık bir ses duydu, kafasını çevirince babasını gördü.
-Lucy ne kadar güzel gözüyorsun.
-Teşekkürler majesteleri.
Kral jude kızının kulağına yaklaştı.
-Bunun için üzgünüm tatlım ama biraz dayan olur mu?
Lucy babasının sesinde hüznü fark etmişti.
-Hayır böyle düşünme lütfen ben iyiyim.
Lucy kulağında nazik bir ses daha duydu, bu ses ona çok tanıdık gelmişti, o olamaz dimi, hayır hayır o olamaz diye düşündü arkasına dönmek istemedi bir an ama adam kulağına doğru bir şeyler fısıldadı.
-Hala çok çirkinsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA İHTİYACIM VAR
Fanfic’'Özür dilerim sen beni korudun ama ben yine hata yaptım, sevdiğin biri tarafından ihanete uğramak çok acı verici, seni kaybetmek çok acı verici başka bir hayatta yine karşılaşalım ıgneel, seni bekliyor olacağım’’ Hikayenin acı sonu, yeni bir hi...