Gökyüzünün Gözyaşları...

560 48 5
                                    

10 DAKİKA ÖNCE BİNANIN ÖNÜNDE

-Igneel ne bekliyoruz hadi girelim.

Igneel Natsu'nun sorusuna cevap vermemişti, bir şeye konsantre olmuş gibiydi.

-Sen git Natsu benim aradığım kişi bu binada ama Lucy'nin yanında değil hissedebiliyorum, önce onunla olan hesabı kapatmam lazım.

Natsu ıgneel'in ne demek istediğini anlamıştı sevdiği kadını elinden alan adamla görüşmesi gerekti.

İnsan formundaki kara ejder oturduğu sandalyeden kalktı cama önündeki cama doğru yürüdü gökyüzüne bakarken ağzından dökülen kelimler ona geçmişi hatırlatmıştı.

-Sora seni seven ejder burada kızıl ejderide yanına yollayacağım.

Adam bunu der demez bir anda tavandan sesler geldi, tavan büyük bir sesle yıkıldı, adam arkasına döndüğünde sadece sinirli bir kırmızı bir çift göz gördü.

-Acnoliga!!!!!!

-Uzun zaman oldu Igneel.

-Seni pislik buraya yaptıklarını ödetmeye geldim Sora-Sama'nın intikamı için geldim, seni gebertmeye gel-

-''Sora''

Acnoliga tekrar önündeki cama döndü.

-''Sora'' onu tekrar görebilmeyi dilerdim.

-Onu öldürdükten sonra bunları söylemeye nasıl cesaret edersin, o sana aşıktı ama sen onun kanının peşindeydin.

-Bende ona aşıktım, ama güçlü olmam gerekiyordu çok güçlü olmam.

-Güç için mi onun canına kıydın, şimdi güçlüsün ama benim gözümde aciz, zayıf bir adamsın sen.

Acnoliga hızla Igneel'e döndü, sinirli bir şekilde ona doğru yürümeye başladı.

-Bu işe burada bitirelim, seni sevdiğin kadının yanına yollayacağım Igneel.

-Merak etme gideceğim ama seni cehenneme yolladıktan sonra Agnoliga.

İki adam önce birbirlerinin gözlerinin içine baktılar sonra ikiside bir anda Ejder fromlarına döndüler, açık olan tavandan uçtular. Artık ''Sora'da''yani ''Gökyüzünde'' kavga başlamıştı. O sırada güneş olan gökyüzü siyahlara boyandı, bu kavgaya ağlayan biri var gibiydi kavga devam ettikçe gökyüzünün yaşlarıda devam edecekti.

-O burada dimi hissediyorum.

-Hemen anladın.

-Igneel'i hissettim Natsu.

-Hemen gidip mührü açtıralım.

Lucy kalkmak istedi ama ayaklarında güç kalmamıştı. Bu fark edince Natsu gülen yüzüyle Lucy'e elini uzattı.

-Elimi tut.

Lucy  Natsu'nun bu yönüne aşık olmuştu, zor durumlarında bile karşında gülümsemeyi bilen yönüne, Natsu yanındayken korkmasına gerek yoktu.

-Teşekkür ederim.

Lucy, Natsu'nun elini tuttuktan sonra birlikte kapıya doğru koşmaya başladılar, kendilerini dışarı attılar, Lucy düşmanlarının uyanmaması için dua ediyordu onlarla başa çıkamazlardı. Gökyüzünden ani bir ses geldi, ikiside kafasını kaldırınca kara ve kızıl ejderin şiddetli savaşına tanıklık etmişlerdi

-Natsu bu Igneel.

-Evet Lucy bu ıgneel ama baya bir yoğ-

Natsu cümlesinin tamamlayamadan yanında yere çöken Lucy'e baktı.

-Sorun ne?

-Kalbim parçalanacak gibi, çok acıyor, bu acı dayanılmaz!

SANA İHTİYACIM VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin