Lucy olduğu yere çöktü hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Natsu sevdiği kıza yaklaştı.
-Ağlama lucy Igneel gülümserken sen ağlama o sevdiği kadına kavuştu, artık sıra bizde bu işi halledip evimize dönelim.
-Natsu üzgünüm ben seninle gelemem, bu görevi ben devralıyorum kara ejder Agnolıga'yı öldürme görevini ben devralıyorum.
Lucy'nin kararlı gözleri Natsu'yu derinden etkilemişti ama buna izin vermesine imkan yoktu.
-Ne saçmalıyorsun sen lucy buna izin vereceğimi mi sandın?
-Natsu bu benim görevim, Sora'nın yapamadığını benim yapmam gerek.
Natsu bu lafın üzerine sinirlendi.
-Hep Sora sora bizi düşünmüyor musun?
Lucy şaşırdı, nasıl böyle diyebilirdi.
-Nasıl böyle düşünürsün bunların hepsini sizi düşündüğüm için yapıyorum sizi sevdiğim için yapıyorum, sizi korumak için yapıyorum
-Bizi korumak için mi kendi feda ediceks-
Natsu cümlesini tamamlayamadan kara ejder büyük bir kükremeyle yanlarına uçtu.
-Prenses Sora hayır hayır Prenses Lucy böyle davranmayın lütfen
Lucy bu sesi kulaklarında duymaya katlanamıyordu.
-Adımı ağzına almaya cüret etme.
-Prenses Igneel çok sevdiği kişinin yanına gönderdim isterseniz sizide onların yanına gönderiyim.
Natsu daha fazla dayanamadı. Yumruklarındaki ateşle ejdere saldırmaya başladı ne kadar vurursa vursun ejder herhangi bir tepki vermedi.
-Seninle bir işim yok çekil karşımdan küçük adam.
Ejder pençesiyle Natsu'ya vurdu. Natsu olduğu yerden bir iki metre uçtu.
-Onlara zarar verme, seninle geleceğim Acnoliga.
Herkes şaşırmış bir şekilde Lucy'e baktı. Natsu yaralı olmasına rağman ayağa kalmaya çalıştı.
-Onunla gitme.
Lucy ejdere doğru yürürken arkasına baktı.
-Her şey için teşekkürler.
Natsu arkasından bağırdı.
-Gİtmeee!!
Lucy ejdere yaklaşınca ellerini kara ejderin gövdesine koydu.
-Kara ejder Acnoliga seni kendi hayatımı feda ederek mühürlüyorum.
Ejder ve diğerleri bunu duyunca şaşırdılar.
-Ne! Ne dedin sen Prenses?
-Ben Prenses Sora'dan dünyaya gelen son Ejder prenses Lucy seni kendi hayatımı feda ederek mühürlüyorum, sadece seni değil senin yaptığın kuklaları da mühürlüyorum.
Natsu ve Erza kulaklarına inanamadılar.
-Lucy yapma bunu yapma beni bırakma.
Lucy bu lafları söyleyen en yakın arkadaşına baktı.
-Yaşadığın için çok şükür, özür dilerim çok vakit geçiremedik biliyorum ama sen benim her zaman en yakın arkadaşım olarak kalıcaksın, beni hep böyle hatırla olur mu?
Erza tek kelime dahi edemeden hıçkırıklara boğuldu.
Lucy'nin etrafında bir anda sarı bir ışık parladı, ışık git gide büyüdü, gökyüzü kapladı, Kara ejder bir anda parçalanmaya başladı, yavaş yavaş gökyüzüne yükseldi.
-Hayır hayır sana lanet olsun Lucy bana bunu yapamazsın ben liderim ben seni yok ede-
Ejder sözünü tamamlayamadan yok oldu. Ama onunla birlikte Lucy'de yok olmaya başladı bacakları yok olmaya başaldı Lucy ejderin akine parçalanmıyordu onun vücudu sakura yapraklarına dönüşmeye başladı.
Natsu bunu görünce yaralarının acısını unuttu. Ayağa kalktı Lucy'e doğru koştu.
-Lucy beni bırakma
Lucy Natsu'yu görünce gözyaşlarına hakim olamadı.
-Sana bu zamana kadar hiç söylemedim ama Seni Seviyorum.
Lucy bunları söylerken gülümsüyordu, ama aynı anda ağlıyorduda.
-Bende seni seviyorum beni bırakma.
-Lucy o anda sadece Natsu'ya sadece son kez elini uzattı.
-Sana ihtiyacım var Lucy!
Lucy Natsu'ya cevap veremedi çünkü çoktan sakura yapraklarına dönüşüp gökyüzüne karışmıştı, Natsu'yu yere çökmüş ağlarken bırakarak.
ÖNCELİKLE YENİ BÖLÜMÜN GELMESİ ÇOK UZUN SÜRDÜĞÜ İÇİN ÖZÜR DİLERİM :D ANLAYIŞLA KARŞILARSINIZ EMİNİM VE BİR HABER DAHA BİR SONRAKİ BÖLÜM FİNAL....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA İHTİYACIM VAR
Fanfiction’'Özür dilerim sen beni korudun ama ben yine hata yaptım, sevdiğin biri tarafından ihanete uğramak çok acı verici, seni kaybetmek çok acı verici başka bir hayatta yine karşılaşalım ıgneel, seni bekliyor olacağım’’ Hikayenin acı sonu, yeni bir hi...