Ejder Prensesler

505 53 7
                                    

Lucy elini kalbine götürdü, acıdan kıvranmaya başladı.

-Hey Lucy ne oldu, iyi misin!

-Natsu kalbim, vücudum her yeri çok acıyor bu dayanamıyorum.

Natsu Lucy'i yerde acılar içinde görmeye dayanamıyordu.

-Ignelllll!!! Lucy'e neler oluyor.

Igneel gökyüzünde kara ejderle dövüşürken Natsu'nun bağırışıyla aşağıya baktı  o anda neler olduğunu anlamış gibiydi. Hemen aşağıya inmesi lazımdı. Ama yüzüne yediği yumruk ile sarsıldı.

-Dövüş esnasında başka şeyle ilgilenme Igneel.

Acnologia bunu dalga geçer gibi söylemişti.

-Acnoliga seni pislik.

Igneel Agnoliga'ya ağzından çıkan ateş topunu fırlattı, bu ateş topu kara ejderi baya bir uzağa götürmüştü bu onlara zaman kazandıracaktı.

O sırada acı içinde kıvranan Lucy, bir anda vücundaki acının gittiğini hissetti.

-Acılarım gitti.

-NE?

-Artık bir yerim acımıyor diyorum Natsu.

-Nasıl olur ama biraz öncesine kadar çok kötüydün.

-Bilmiyorum şu an hiçbir şeyim yok.

-Ben yardım ettim diyebilirim.

Natsu ve Lucy aynı anda gökyüzünde kanat çırpan kızıl ejdere baktılar, Lucy yavaşça yerden kalktı.

-Sen ateş ejderi Igneel misin?

-Evet, merhaba uzun zaman oldu Ejder prensesi Lucy Heartfilia-Sama

-Merhaba, Sora-Sama'nın sadık koruması

Igneel tamamen yere indi, hemen insan formuna döndü ve Lucy'nin önünde eğildi.

-Özür dilerim prenses yıllar sonra bu şekilde karşınıza çıkmak çok utanç verici.

-Hayır öyle düşünme yardımların için teşekkür ederim, hem bunları daha sonra konuşuruz, bu acıda neydi böyle  söyle lütfen.

-İçinize mühürlediğim büyünün artık salınma vakti geldi, bu konuda size yardımcı olacağım.

Igneel Lucy'e yaklaştı işaret parmağını Lucy'nin alnına koydu, ağzından çıkan kelimelerin bir anlamı yok gibiydi, Natsu ne dediğini anlamamıştı. Bir süre sonra Lucy'nin etrafında parklar ışıklar çıkmaya başladı, Natsu etrafa yayılan kuvvetli büyü günün farkına varmıştı. Bir insan bu kadar güçlü olabilir miydi?

Mavi  gökyüzünün altında  yemyeşil bir orman, etrafta tatlı sesleriyle öten kuşlar, birbirinden  farklı  bir sürü renkli çiçekler. Lucy nerede olduğunu anlamaya çalıştı, buraya nasıl gelmişti Natsu nerdeydi bunlarla kafasını yorarken tatlı bir ses duydu kulaklarında.

-Merhaba Lucy Heartfilia

Lucy nazik sese doğru döndü karşında ona çok benzeyen, sarı uzun saçları olan, gülüşünde sıcaklık olan bir kız gördü, Lucy kıza daha dikkatli bakınca anladı eski Ejder Prenses Sora.

-Prenses Sora?

Kız,şaşırmış Lucy'e bir kez daha gülümsedi.

-Evet benim Ejder Prenses Sora.

SANA İHTİYACIM VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin