Bu Eller Asla Ayrılamayacak

780 78 17
                                    

Lucy’nin Natsu’ya olan kızgınlığı geçmişti, peki neden Levy’nin yüzü asık gözüküyordu, sonra Levy Lucy’nin ellerini ellerinin arasına aldı.

-Lucy Natsu’ya  kızma onun içinde çok zordu, o küçüklüğünden beri hep acı çekti, biz yıllardır bu loncadayız onu hiç gülerken görmemiştik, ama senin yanında gülümsüyor, sinirleniyor aslında bakarsan Natsu senin yanındayken yaşıyor. Buradakilerin hepsinin sırları var ama tek bir ortak noktamız var oda ailelerimizin aynı kişi tarafından öldürülmesi… Kişi demek biraz uymadı canavar demek daha uygun.

Lucy Levy’nın yüzünde oluşan acıyı hissetti, ne demesi gerektiğini bilemedi sadece ismini söyleyebildi en  üzgün ses tonuyla.

-Levy-chan.

-Üzgünüm çok konuştum şaşırmış olmalısın.

-Hayır, ben iyiyim şimdi Natsu’nun yanına inmek istiyorum ona sarılmak istiyorum.

Lucy bunları söylerken ciddiydi gerçektende Natsu’yu görmek istiyordu aklından geçek tek şey’’onu görmek istiyorum’’du.

Lucy odadan çıkmak için yataktan kalktı kapının oraya gittiğinde arkasından Levy seslendi.

-Sen bizim umudumuzsun Lucy, hepimiz sana güveniyoruz yanındayız.

Lucy arkasına dönüp levy’e baktığında Levy gözlerinde yaş olmasına rağmen hala gülümsüyordu.

-Hadi bakma bana öyle git, eminim Natsu seni bekliyordur.

-Teşekkür ederim.

Lucy hemen odadan çıktı merdivenleri hızlıca indi, kapıyı açıp bahçeye çıktı Natsu’nun arkası dönüktü Lucy koşarak ona arkadan sarıldı, yine ağlamaya başlamıştı kendini bir an beş yaşında çocuk  sandı.

Natsu hemen arkasına döndü şaşırmıştı.

-Lucy…  iyi misin? neden ağlıyorsun biri bir şey mi dedi?

Lucy dahada çok ağlamaya başladı, ona bağırıp çağırmasına rağmen Natsu hala onu düşünüyordu.

-Özür dilerim Natsu özür dilerim ben hatalıydım, sende çok çekmiş olmalısın düşünemedim.

Natsu’nun şaşkınlığı arttı. Ama önünde ağlayan kızı seviyordu onun ağlamasına dayanamazdı. Natsu Lucy’e sıkıca sarıldı.

-Ağlarken çok çirkin oluyorsun artık ağlamayı keser misin?

Lucy şaşırdı, Ne yani Lucy’e kızgın değil miydi.?

-Bana kızgın değil misin? Sana kötü şeyler söyledim.

-Ben sana kızamam hem haklıydın.

Lucy Natsu’nun göğsünden başını hafifçe kaldırıp Natsu’nun yüzüne baktı, Kızarmıştı.

-Teşekkür ederim, bak artık ağlamıyorum.

-Görebiliyorum şimdi çok güzelsin. Özür dilerim Lucy senden saklamamam gerekirdi ama her şeyin bir zamanı var, birlikte sabredelim olur mu?

Lucy Natsu’nun çok havalı olduğunu düşündü, yüzleri gittikçe yaklaştı Lucy ,Natsu’nun nefes alışverişini net bir şekilde duyabiliyordu, Natsu Lucy’nin saçlarını nazikçe dokundu ikiside birbirlerinin dudaklarındaki sıcaklığı hissedebiliyorlardı.

-Se-se- sen beni öptün farkında mısın?!

-Ha sanki tek başıma yapmışım gibi, Lucy bu artık önemli değil ikimizinde duyguları gün gibi ortada.

-Farkındayım ve ben senden gerçekten hoşlanıyorum.

-Biliyorum prenses Lucy çünkü bende senden hoşlanıyorum.

‘’hoşlandım ilk gördüğüm günden beri’’diye düşündü Natsu, çünkü o Lucy’nin gölgesindeki korumasıydı.

-Artık içeri girebilir miyiz?

-Haklısın girelim.

Natsu Lucy’nin elini tuttu. Kulağına eğildi.

-Bu eller asla ayrılmayacak ben her zaman sıkı sıkı tutacağım.

-Biliyorum bende bırakmana izin veremeceğim.

İkiside elele loncaya girdiler, Master makaraov Lucy’e doğru yaklaştı.

-Lucy, Natsu’nun bana verdiği mektupta sana her şeyi anlatmam yazıyor, öğrenmek ister misin?

Lucy’nin içinde garip bir his oldu  kötü şeyler duyacağını hissetti, Natsu’ya baktı, Natsu ona gülümsüyordu.  

SANA İHTİYACIM VARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin