2 YIL SONRA - Fairy Tail
-Hey Usta Natsu'nun şu haline bakın Lucy kaybettiğinden beri boş kabuk gibi etrafta dolaşıyor, işe bile çıkmıyor hali çok kötü.
Bu sözlerin üstüne usta Makarov Natsu'ya baktı, Natsu eski halinden daha zayıflamış ve güçsüz görünüyordu. Usta pturduğun yerden kalktı Natsu'nun yanına gitti elini nazikçe Natsu'nun omzuna koydu.
-Natsu iyi misin? Herkes senin için endişeleniyor evlat.
Natsu soğuk gözlerle Ustaya baktı.
-İyi değilim, iyide olmayacağım Usta. Siz beni Lucy kurtarmaya gönderirken bana ne demiştiniz hatırlıyor musun?
-''Eve dönerken yolda çok oyalanmayın Natsu(makarov)
-Lucy'i almadan dönme(Levy)
-Hey taş kafa sana güveniyoruz prensesiz dönme(gajeel)
Herkes hep bir ağızdan ona seslenmişti.
-SİZİ BURADA BEKLİYORUZ!!''
Makarov o anı hatırladı.
-Hatırlıyorum Natsu.
-Ben sizin dediğinizi yapamadım eve onsuz döndüm ve bizi korumak için hayatından vazgeçti, ben kendimi hiç affetmeyeceğim.
-Natsu evladım, hayat her zaman insanın yüzüne gülmez. Bazen ilerlediğin yollar taşlı ve can yakar ama bu yolun sonunda mutluluk vardır. Natsu biz buradayız senin yanında, dön etrafa bak iki yıldır herkes senin için endişeleniyor bizde Lucy'i çok özlüyoruz ama elimizden gelen bu kadar.
-Usta bizim sonumuzda onlarınki gibi oldu.
-onlar? Bahsettiğin kişiler Sora ve Igneel mi?
-Evet sora Igneel için kendini feda etti, Lucy'de bizim için yüreğim bu acıya katlanamıyor.
Natsu ve usta konuşurken bir anda loncanın kapısı hızla açıldı içeriye giren büyücü nefes nefese kalmıştı.
-bir bi kı- bul-
Elinde şapkasını tutan büyücü konuşurken bile yorgunluğu belli oluyordu sanki saatler boyunca koşmuş gibiydi.
-Bir kız , kristal içinde bir bulunmuş sağ elinde Fairy tail'in amblemi varmış.
Büyücü bağırdıktan herkes şaşkın bir şekilde adama döndü, ama en büyük şaşkınlığı yaşayan Natsu hızla adamı yanına geldi.
-Biraz önce ne dedin sen!
Usta,Natsu'nun arkasından bağırdı.
-Sakin ol önce bir dinleyelim.
Büyücü tekrar konuşmaya başladı.
-Biraz önce pazarda konuşulurken duydum. Yıllar önce ejderhaların yaşadığı bir orman varmış o ormanın derinliklerinde bulunmuş kristal. Yanına kimseyi yaklaştırmıyormuş. Yaklaşanların büyü gücünü emiyormuş o yüzden iki yıl boyunca kimse yaklaşamamış ama birkaç gün öncesinde çok güçlü bir büyücü biraz yaklaşmış bir kız olduğunu ve elindeki amblemi görmüş.
Natsu bunu duyunca hemen ustaya döndü.
-Gidip kontrol etmek istiyorum bunak.
Usta elini çenesine koydu düşünmeye başladı.
-Emin misin? Başka şeyler görüp dahada kötü olma.
-Eminim, hissedebiliyorum onu bulacağım.
-Pekala yanına birini daha al ve yola çıkın biz burada iyi haberlerinizi bekliyor olacağız.
Natsu kararlı gözlerle etrafına baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANA İHTİYACIM VAR
Fanfic’'Özür dilerim sen beni korudun ama ben yine hata yaptım, sevdiğin biri tarafından ihanete uğramak çok acı verici, seni kaybetmek çok acı verici başka bir hayatta yine karşılaşalım ıgneel, seni bekliyor olacağım’’ Hikayenin acı sonu, yeni bir hi...