A kezdet kezdete

303 8 0
                                    

Éppen sétáltam vissza az istállóba, mikor csörgött a telefonom.

-VIKTOR GYERE IDE VIDD A LOVAT A BOXÁBA ÜZLET VAN!!

-Azonnal főnök.


-Lukács Tímea, miben segíthetek?

-Üdvözlöm asszonyom, a Magyar futball válogatott nevében szeretnék tenni egy üzleti ajánlatot. Szeretnénk borait forgalmazni a válogatott meccseken mint a VIP szurkolóknak és a játékosoknak is ünneplés alatt. Természetesen borsos árat fizetnénk érte.

-Mennyi palackról lenne szó?

-Úgy 10.000-10.500

-Nem kevés, azt kell hogy mondjam. Mennyi időn belül óhajtják a Magyarországra szállítást, és miből mennyit szeretnének?

-Ami azt illeti az egész csapat kimenne az ön birtokára egy kis kikapcsolódás gyanánt egy hétvégére, és az urak eldöntenék melyik bor ízlett nekik a legjobban. Ezt felmérve értesítjük miből mennyit kívánunk hazaszállítani.

-Mikorra tervezték a jövetelt?

-Még a héten.

-Sajnálom de ez nem kivitelezhető. Egész héten esküvőket és bortúrákat tartok, jövőhét teljesen szabad, akkor megoldható.

-Kiváló, jövőhét hétfőn érkezünk. 35 főről lenne szó, elszállásolható annyi ember?

-Természetesen.

-Üzlet megkötve!

-Ahogy mondja.



1  H É T T E L    K É S Ő B B 

A REPÜLŐN:

Schafer:-Dominiiiiiiiik kíváncsi vagyok a tulaj csajra, azt hallottam nagyon jó nőőőő. Tudod milyen régen nem voltam már együtt nővel, igazán kijár nekem egy kis lazulás minden értelemben😉

Dominik:-Drága barátom, neked nem egyéjszakás kell, neked olyan nő kell aki beköti a fejed, szeret és megbecsül. Ez drágalátos ex csajodról, Annabelláról nem éppen mondható el.🙄

- Jóóóóóó de ő egy ribanc volt csak nem láttam előre. Az a kis kurva megcsalt valami Nándival vagy ki a faszommal. 

- Nemsokára odaérünk barátom, aztán meglátjuk mi lesz

- Aztán veled mivan? Mizu Annácskával? Horger ugye?

- Ohhhhh tesó alakul a dolog. Kis harcias, de remélem meglesz és összejön velem. Nem csak meghúzni akarom, ő tényleg tetszik.

- Waooooo micsoda meglepetés. A híres Szoboszlai Dominik nem csak dugni akar, hanem kapcsolatot. Tesóm, neked ez a  csaj tényleg bejön.

- Komolyak a szándékaim ha ezt ő még nem is hiszi el.



P A L E R M O B A N

-Üdvözlök mindenkit, Lukács Tímea vagyok a borászat vezetője és tulajdonosa.

 Erotikus Füttykoncert

Rossi:-FIÚK NEVELJÉTEK MEG MAGATOKAT!!!

            -Elnézést kérek a viselkedésükért, nem szoktak ilyenek lenni.


-Kérem, voltam már kínosabb szituációban is, tudom kezelni az ehhez hasonló helyzeteket. És tegezzen nyugodtan.

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Where stories live. Discover now