Nagyon gyorsan eltelt ez a 2 nap. Ma megyek randizni Andrissal. Kicsit tartok az egésztől, nem tudom mire számítsak. Vagy nagyon jó lesz, vagy borzalmas. Ez az utolsó napom itt Lipcsében, éjjel megyek vissza Palermoba. Nem akarom, hogy Nimród tovább vezesse az egész vállalkozást. Az én kezemben van, én vagyok az egésznek a megalkotója. Menjen csak haza a családjához, szükségük lesz a fiukra... Nem mondok még semmit a jövővel kapcsolatban, de vannak terveim.
Nekiálltam készülődni, de elég nehezen ment. Valahogy nem akartam elkészülni. Talán olyan lennék mint 10 évvel ezelőtt? Bezárok és nem akarok senkit se szeretni? Nem akarok társat találni? Neem ez nem lehetséges. Általánosban elég szar volt elengedni 1 embert amiből bár rengeteget tanultam, kurva sokat szenvedtem abban az 1 évben. Hatalmas hullámvölgy volt az egész. De Andris kedves, egy esélyt érdemel. Nem zárhatok ki mindenkit. Most még nem...
Úgy beszéltük meg hogy 18:30-ra jön értem. Lassan leballagtam az ajtó elé, majd az első emeletről lefordulva meghallottam az Audi hangját. Ha másba nem is, abba a kocsiba szerelmes leszek.
-Jóestét hölgyem, indulhatunk a randevúra?
-Természetesen. Hova megyünk?
-Azt hallottam a kisasszony szereti a gourmet ételeket és italokat.
-Jééééézus milyen étterembe viszel?
-Egy nagyon jó étterembe. Dominik kisegített választani.
-Bízom benned. Vagyis így Dominikban.
-Héééé az ötletgazda én voltam!!
-Jóóóó igazad van. De menjünk máááááár, éhen halok.
-Kérésed számomra parancs.
Rálépett a gázra, és valami hihetetlenül jó érzés fogott el. 1 óra volt az út, és meglepően jól telt. Beszélgettünk, nevettünk, majd hirtelen a rádióban meghallottam a kedvenc számomat, és nem törődve a mellettem ülő férfival, torkom szakadtából énekelni kezdtem.
Don't save her
She don't wanna be saved
Don't save her
She don't wanna be saved
Don't save her
She don't wanna be saved.
Imádooom ezt a zenét. Gimis koromban rongyosra hallgattam, de ez még mai napig így van. Annyira leírta egy kapcsolatomat valakivel, hogy ebbe a zenébe menekültem ha bajom volt. De vissza a randihoz.
-Mesélj kicsit a családodról Timi. Hogyhogy kimentél Olaszba'?
-Anya és Apa otthon élnek Magyarországon. Minden oké velük. Apa anyukája még él, kb 5 percre lakik tőlük. Anya szülei... nos ők 13 éves koromban meghaltak 1 éven belül. Elég szarul dolgoztam fel, nehezen tudtam megtanulni azt, hogy hogyan éljek együtt a tudattal, hogy nincsenek többet.
-Sajnálom...
-Nem kell, csak erősebb lettem már fiatalon. Koromhoz képest érettebb voltam a velem egykorúakkal. Sok gimis barátom volt, sokkal jobban megtaláltam velük a közös hangot.
-Ez most is meglátszik. Nem mindenki indít 19 évesen saját céget. Ami mellesleg nagyon sikeres is!
-Oh hát köszönöm.
-Én csak tényeket mondok. Mint például azt, hogy elképesztően nézel ki ma este.
Na jó engem megöl ez a csávó!!!
أنت تقرأ
Egy kapura játszunk Schafer FF.
أدب الهواةEgy sikeres borász, üzletasszony aki nem akar kapcsolatot. Ám jön egy focista, aki örökre megváltoztatja az életét még akkor is, ha nem szerelem első látásra. Csapongó érzelmek, romantika, vita, és persze szerelem. Ha érdekel, olvasd el!