Megoldjuk. Együtt.

114 6 0
                                    

Andrist nagy nehezen rávettem, hogy menjünk el egy kórházba, biztos jól van-e. A doki persze megállapította, hogy semmi baja csak kicsit ki van merülve. Persze én nem engedtem haza Berlinbe, hazavittem inkább magamhoz. Lehet szar ötlet, de így legalább lenyugszik Andris is, hogy velem van és végre láthat. Eh, fura ezt kimondani. De most eldönteni se tudom, hogy a barátnője vagyok vagy mi a franc van. Jaaaaaaaj lesz mit megbeszélni. majdnem 2 napja folyamatosan alszik, napközben néha fent van de akkor sem találkozok vele mivel dolgozom. Huba ma hajnalban hazament, kicsit legalább felrázta a kedvem, és nem estem mélydepresszióba Andris miatt. 

Épp terepszemlén voltam, amikor Rodrigo, az étterem vezetője hívott. 

-Timi baj van. 

-Nemár, már megint mi az? 

-A kis barátod felkelt, de valami baj van vele, semmire nem reagál, csak azt mondogatja folyton, hogy Timi hol vagy.

-Ó baszki. Megyek azonnal. 

Valamit még mára esetleg? Még csak délután 4 van de én már kész vagyok mint Karsai Bálint féle mateklecke. Az MLSZ azt se tudja mit akar, utálom ezt amikor az emberek döntésképtelenek. MEGŐRÜLÖK!



-Timi te vagy az? 

-Igen Andris én vagyok, mi a baj? Jól vagy? 

-Már igen. 

-Ne mondogasd ezt folyton, mert nincs így. Mondd el szépen mi a baj, és együtt megoldjuk.

-Komolyan azt mondtad együtt? 

-Igen azt. 

-Leszel akkor a barátnőm? 

-Romantikusabb pillanat nem lehetett volna? 

-Bocsi na, nem vagyok ilyen típus. 

-Elnézem. Persze hogy leszek a barátnőd. 

Majd megcsókolt. Hm, furcsa érzés volt. Másabb. Másabb mint a vacsorán.

-De figyelj Andris. Neked is van életed és nekem is van, neked a foci az, nekem a borászat.  Össze kell hangolnunk az egészet, vagy ez nem fog működni. 

-Mindent meg fogok azért tenni, hogy mind a kettőnknek jó legyen. Ezt nem fogjuk elbaszni. Ígérem. 

-Ne ígérgess ilyet. Mind a ketten tudjuk mi általában ezeknek az ígéreteknek a vége.

-Tudom, de ez jó lesz. Érzem. 

-Majd meglátjuk. Tudod, hogy szeretlek, de most vissza kell menned Berlinbe. Nem hagyhatod ki az edzéseket. 

-De veled akarok lenni. 

-Hidd el, én is, de nem adhatod fel az álmodat. Miattam. 

-Visszamegyek. De kitalálunk valamit erre. 

-Tudom. Megoldjuk. Együtt.

-Együtt. 



2  H É T T E L  K É S Ő B B 

Úgy volt, hogy Andris ma jön Palermoba, mert múlthéten én voltam Berlinben. De az otthoni kötelezettségeim közbe szóltak, vagyis inkább a családom. Andris azt mondta, hogy hazajön velem Magyarországra, de mondtam, hogy nekem ez túl korai, várjunk még a bemutatással. Nem mellesleg a lányoknak sem szóltam még. Tuti ki fognak akadni, de baszki, nem vitt még rá a lélek. Nem titkolom Őt, csak... nem akarom megint elsietni a dolgokat. Apa nem díjazta akkor sem, hogy Nándit 1 hét után mutattam be. Nem akarom Andris esélyét elcseszni. Anya örülni fog neki, tőle nem tartok. De előbb felhívom a lányokat. Van még 8 órám a gép indulásáig, addig ráérek őket felhívni. 

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Where stories live. Discover now