Fiatalon is a leggazdagabb

111 4 0
                                    


-Megmondtam, nem vagyok hajlandó hallgatni a gyerekes hisztit. 

-Beeeeeeeeeeeeeh utállaaaaaaaaaaaaaak. 

-Én is téged Tímea. De akkor kajak ütközni kéne majd otthon. 

-Várjál felhívom Andrist cégesről. Tartsátok. 


-Szia élet, mizu van?

-Élet???? Tímea ezt nem említetted. 

-Csá tesó.

-Jézus ott van nálad a delegáció?

-Dehogyis, csak Dominik és Anna van vonalban. Na Dominik, mondd el neki is azt amit nekem.

-Na figyuzz ide bro, én 13-án lépni akarok haza, te hogy látod, mikor jöttök? 

-Döntse el az asszony, nekem 8.

-Andris ne szivass, ezért hívtalak fel, hogy megbeszéljük. 

-Ó hogy ti mennyit tudtok problémázni. 13-án gyertek ti is haza aztán adios. 

-Andris?

-Nekem jó.

-Akkor 13-án haza.

-Dill.

-Na szevasztok.

-Csáááááá.



Na ezt viszonylag gyorsan és gördülékenyen ment. De még vár ránk egy nagy feladat. Lefoglalni a SOUND JEGYEKET, ugyanis holnap kezdődik az értékesítés. Anna lesz a foglaló, mivel a többiek nem fognak tudni időben a gép elé ülni. Nekem tárgyalásom lesz, szóval én sem tudok foglalni. De ő a tökéletes ember erre, hiszen minimum 6 eszközről fogja csinálni, hogy mindenféle képpen ott legyünk. Kegyetlen de egyben csodás 3 napunk lesz. Vagyis több mint 3, mert utána másfél hétig Balatonfüredre megyünk a csapattal. Ez lesz életünk legjobb nyara. Lesz mindenki mindenféle szakmával. Zenésztől kezdve focista, streemer, f1 pilóta, életművész, egyetemista, na meg jómagam borász. 

De aki nem lenne képben a párocskákkal annak itt egy kis puska

Focista delegáció: 

Anna-Dominik

Dóra-Bendi

Németh Andris-Eszter

Schafer Andris és én


Muzsikus csapat:

Zita-Brúnó + hozzák Lacit is mert elfér a társaságban


f1 szektor: 

Sainz- Bíborka


És a streemer gyerek, Horger művésznő és Dominik pártfogoltja:

Szabó Kristóf


Na hát így áll össze a mi kis csapatunk, akik végig fogják tolni a Soundot és bebasznak majdnem minden nap Füreden. Nyár lesz, és fiatalok vagyunk na.




Felötlött csodás kis buksimban, hogy már amúgy is rég ült össze a kis ötös körünk, tök fain lenne ha kijönnének, amúgy is rég voltak itt nálam 

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora