Megőrülsz megvadulsz!

178 7 0
                                    

Ééééééééééés eljött a várva várt péntek, amikor a másik 3 lány érkezik Lipcsébe és megint orbitálisan nagy hülyeségeket fogunk csinálni együtt hatan. Én Zitával mentem, mert Dominik kitalálta, hogy ő kijön Annával a reptérre. Zita persze reggel nem találta a kocsikulcsát, úgyhogy ő tiszta ideg volt. 

Nagy nehezen kiértünk a reptérre, majd lányaink mindent eldobva rohantak hozzánk. Elborultunk, mint a dominó, ez nem is meglepő tőlünk. Dominik persze röhögve nézte az egészet végig, majd Anna közölte, hogy Dominik nem eszik embert, de a lányok akkor is sokkolva voltak, hogy előttük áll hús vér valójában az az ember, akiről egész idáig ódákat kellett hallgatniuk Horger Anna barátnőnktől. 

Én meglapultam mint szar a gazban, ezek hárman Annát és Zitát bombázták kérdésekkel. Dominikig még nem jutottak el letámadás terén, szóval odaálltam mellé, aztán hirtelen beszélgetni kezdtünk.

-Hihetetlen barátnőid vannak.

-Nekem mondod? Dórán és Zitán kívül az összessel ovis korom óta együtt vagyok.

-Akkor biztos nagy tűrőképességed van.

-Ahogy mondod. Viszont. Remélem Annát nem akarod megbántani, mert 5 db veszedelmes lánnyal találod szembe magad, nagy valószínűséggel ásóval a kezünkbe.

-Nem, dehogyis. Őt tényleg szeretem. Úgy ahogy Andris is téged. Elég csúnyán elbánt vele az előző nője, és most először látom rajta azt, hogy valakibe tényleg szerelmes. 

-Hú, ez elég hirtelen jött. De már máshogy állok a dolgokhoz, és úgy vagyok vele ha lép valamit a vacsorán vagy utána akkor nem fogom elutasítani. Bármi is lehet, meglátjuk mit hoz a holnap.

-Tényleg?

-Igen. Andris volt gyerekkorom szerelme, és elég furcsán élem ezt meg, hogy  érdeklek valakit.

-Wao, ezt nem tudtam. 

-És milyen sok mindent nem tudsz! De Anna barátnőmhöz sok sikert kívánok, ha rajta ki fogsz tudni igazodni emelem kalapom.

-Haha, annyit tudok rólad hogy borász vagy és a boraid kurva finomak, minden este azt iszom. Anna meg.. Anna tipikus az akit magamnak képzelek el. Nem akarom elcseszni. 

-Sok szerencsét.

-Nekem az nem kell.

-Hozzá kelleni fog, hidd el.


Ezután a mondat után a lányok szóltak, hogy dögéhesek, szóval elindultunk végre ENNI. A nap eddigi legjobb ötlete. Valami kis eldugott helyre vitt minket Dominik de a kaja kegyetlen jó volt. Miután teliettük magunkat Anna jövendőbeli ura segített felvinni a csomagokat. Majd kezdődhetett a kőkemény pletyka. 

-Szóval Annuska, mesélni minden mozdulatot és betűt. MOST !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Chiiiiiiiiiill gyerekek. Hát az úgy volt, hogy elvitt randizni, éééééééés megolvasztotta a jéghegy csúcsát.

-BŐVEBBBEN?

-Elmentünk az állatkertbe, de gyerekek, látnotok kellett volna, hogy mit csodálkozott a kiscsibéken, nameg a láma leköpte, de inkább megmutatom a videót.

NA ezt még én se láttam, kíváncsi vagyok.

Amint vége lett a videónak, konkrétan sírva fetrengtünk a röhögéstől.

- De most akkor szereted?

-Asszem' ja.

-UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Where stories live. Discover now