Villámgyorsan eltelt ez a hétvége is, és pikk-pakk itt volt a hétfő, ami azt jelenti megyek benézni régi börtönömben. Összekaptam magam, majd felráztam Andrist is, hogy nem ártana felkelni, mert 8 óra, és a suli nem estig tart. Sütöttem egy kis virslit, amit úgy evett meg a családom mint akik 3 hónapja nem ettek, pedig csak egy rohadt virslit sütöttem.
-Gyerek, ez szerintem megmentett engem a mai napra.
-Fater, csak virslit sütöttem.
-Tudom, de akkor is olyan jól esett mint még soha.
-Na jó, nekem mennem kell, várnak már a Pápayban.
-Minket, Timi, Minket.
-Igen, minket. De nem te fogsz fizika órát tartani a tanár helyett.
-Mi?
-Ahj, Éva néni felhívott engem 2 napja, hogy mi lenne ha a 8. évfolyamnak én tartanék órát, mert jó voltam belőle és szerettem is.
-És te meg elvállaltad?
-El hát.
-Na akkor nyomás, el ne késs tanárnéni.
-Haha, nagyon vicces.
-Andris, félek kicsit. Mi lesz, ha nem fognak nekem örülni
-Ne aggódj, mindenki örülni fog, meglepetés leszel. Szóval csak nyugi.
-Szeretlek.
-Én is. Na gyerünk.
-Figyelj, nem lenne jobb, ha csak én mennék? Téged nem ismernek, és nem akarom, hogy szarul érezd magad.
-Azt akarod, hogy kint maradjak?
-Nem, csak nem akarom, hogy szar legyen neked.
-Jó igazad van, akkor majd otthon találkozunk.
-Timike, szia, gyere be.
-Jóreggelt.
-Egy kávét?
-Az most életmentő lenne, köszönöm.
-A többiek a tanáriban vannak, ha gondolod menj be, köszönj nyugodtan.
-Rendben, előbb megiszom a kávémat aztán belevetem magam a nosztalgiába. Még fura újra itt lenni, nagyon nagyon régen voltam már itt.
-2 perc múlva már minden normális lesz.
-Remélem.
-Nimród mesélte, hogy van vendégházad kint a birtokon.
-Igen van.
-És megoldható lenne, hogy hárman kimegyünk oda kicsit kikapcsolódni? Sanyi, Nimród és én.
-Persze, amikor maguknak jó, akkora szabaddá teszem a vendégházat.
-Nagyon köszönöm. Ránk fér már a pihenés. Anyaiakat majd megbeszéljük.
-Nem beszélünk meg semmit, mert nem engedem, hogy fizessenek érte.
-Dehogynem, nem ingyen megyünk oda.
-De akkor sem engedem, ennyi a minimum tőlem.
-Meghálálom, tényleg.
-Igazán nem szükséges tényleg. Inkább azt mondja meg, hányadik órába megyek be a gyerekekhez.
-3. és 4. óra először a 8.a utána a 8.b.
YOU ARE READING
Egy kapura játszunk Schafer FF.
FanfictionEgy sikeres borász, üzletasszony aki nem akar kapcsolatot. Ám jön egy focista, aki örökre megváltoztatja az életét még akkor is, ha nem szerelem első látásra. Csapongó érzelmek, romantika, vita, és persze szerelem. Ha érdekel, olvasd el!