Visszamentem a többiekhez, majd utánam Andris. Vegyes érzések vannak bennem. Nem tudom mi lenne a helyes.
Még egy másfél óráig iszogattunk, beszélgettünk, majd hirtelen kipattant a fejemből az isteni szikra. Előkaptam a telefonomat, és írtam Andrisnak:
-Fél óra múlva legyél a kávézónál.
Azonnal megnézte, és én komor arcal fürkésztem, miközben olvasta. Amikor felnézett, minimálisan döntötte előre a fejét, jelezvén, hogy ott lesz.
-Srácok ne haragudjatok, de nekem mennem kell.
-Timiiiiii ne máááááár, miééééééért? -kérdezi Zita enyhén illuminált állapotban.
-Bocsi, céges ügy.
-Hagyd már azt a kurva céget, és ülj vissza a seggedre!!!!!!
-Később találkozunk, sziasztok!
-Sziaaaa -hangzott el mindenkitől.
Gyorsan hazamentem, átöltöztem valami nagyon kényelmesbe, és mentem Anna munkahelye elé.
Andris pontos volt, nem késett. Lehet, sőt biztos, hogy nem gondoltam át ezt az egészet, amire készülök.
-Szia..
Hú gyerekek, férfit se hallottam még ennyire félénken köszönni. Mint a kis első osztályosok, akik alig merik elengedni az anyjuk kezét.
-Heló. Most szépen elmegyünk sétálni.
Azta, ez elég bunkó volt. Nem baj, kicsit megérdemli.
2 perc csend után megszólalt:
-Timi...
-Csssssss. Ne mondj semmit. Most én beszélek. Tény, hogy elbasztad. Naaaaagyon elbasztad. De valahol meg tudlak érteni. Az exek szörnyűek tudnak lenni. Nekem is van egy, Nándor a neve és egy méte...
-Na ne. Milyen Nándor?
-Magyar.
-Megcsalt?
-Igen miért?
-Mert a csajom is egy Magyar Nándor nevű faszival csalt meg.
-Lehetséges..
-Mutass képet.
Előkerestem egy ezer éves képet, és megmutattam neki.
-Igen, ő az.
-Na neee. Ez nem lehet igaz.
-Hát pedig de..
Majd kitört belőlünk a röhögés. Valahogy jól éreztem magam vele, akármennyire is fájt, hogy elszidott mindennek, nem tudok rá haragudni. WAAAA de utálom magam ilyenkor.
-Akkor mi lenne ha tiszta lappal indítanánk?
-Benne vagyok.
-Szia, én Schafer Andris vagyok.
-Én Lukács Timi.
-Na és Timi, megengeded, hogy elvigyelek egy randira?
-Megengedem az úrnak.
-Akkor Hétfő délelőtt 10 órára a kávézónál várj rám.
-Oké. Hova megyünk?
-Titok.
-Ne már, nem szeretem a titkokat.
-Meglepetésnek szeretném.
-Jóóóó most az egyszer elnézem.
VOUS LISEZ
Egy kapura játszunk Schafer FF.
FanfictionEgy sikeres borász, üzletasszony aki nem akar kapcsolatot. Ám jön egy focista, aki örökre megváltoztatja az életét még akkor is, ha nem szerelem első látásra. Csapongó érzelmek, romantika, vita, és persze szerelem. Ha érdekel, olvasd el!