-Andris, MONDJAD MÁR!
-Jó, jó, na, de baszki, nem akartalak megcsalni.
-Ja akkor mégsem félig csaltál meg? Gratulálok.
-Timi én szeretlek.
-Akkor mi a faszomért csaltál meg???!!!
-Be voltam rúgva...és valószínűleg drogozva.
-Mivan?
-Mikor te hazajöttél a fiúkkal elmentünk bulizni. Én szólni akartam neked de azt mondták minek, nem függhetek tőled, így hát mentünk. Az ivással nem is lett volna ha nem adnak be nekem rohypnolt. Azt sem tudtam hol vagyok, és az egész este kiesett. Majd másnap egy csaj rám írt, hogy megismételhetnénk a tegnap estét. Kérdeztem tőle, hogy miről beszél, nekem barátnőm van. Majd közli, hogy 3 menetet is lenyomtunk éjszaka. Nem akartam elhinni. Írtam a fiúknak, és megerősítették sajnos a csajt. Hidd el, nem tettem volna, de baszki a drog olyat hozott ki belőlem amit sose tettem volna. Szeretlek Timi, mindennél és mindenkinél jobban, tényleg!
Csak ültem, és próbáltam feldolgozni a dolgokat. Nem tudtam mit mondani. Képtelen voltam.
Drog
Drog
Csak ez lebegett előttem, semmi más.
Tudatmódosító
Nem önmaga volt
Folyamatosan ezeket pörgettem végig az agyamon. Hihetek-e neki. Hinnem kell neki. Muszáj. Nem lehetek bizalmatlan, de Nándi már eljátszotta ezt velem, nem leszek újra hazugság áldozata.
Nem
Nem
Nem
-Timi, mondj valamit, kérlek.
-Nem tudok Andris.
-Pörög az agyad, látom. Min gondolkodsz, mi jár a fejedben?
-Az, hogy Nándi egyszer már eljátszotta ezt a bedrogoztak megcsaltalak című storyt.
-De én nem hazudok.
-Ő is ezt mondta.
-Van drogtesztem, meg tudom mutatni.
-Szeretném látni.
Megmutatta. Tényleg volt benne rohypnol. Na akkor most kell visszafognom magam. És nem ordítani.
-Figyelj. Drog hatása alatt voltál, nem hibáztathatlak érte. És nem is akarlak. De akkor miért jöttél ide és akartál visszamenni Berlinbe?
-Mert a buli után lelkiismeretfurdalásom lett, és azt hittem jobb lesz ha látlak. De aztán amikor beszéltem a szüleiddel és ott volt az a romantikus esténk rájöttem hogy meg sem érdemellek mert szar alak vagyok, és menekülni akartam a fociba.
Na aha eddig bírtam, elsírtam magam, de a pókerarc kontra folynak lefele a könnycseppek az arcomon párosítás. Még jó, hogy egy deka vakolat nem volt rajtam.
-Miért sírsz?
-Mert másfél hónapja vagyunk együtt, de több mindent élt túl a kapcsolatunk mint azoknak, akik évekig vannak együtt.
-Ezek szerint...?
-Igen pöcsfej, maradunk együtt míg a halál el nem választ.
-Héé, nem is vagyok pöcsfej!
ESTÁS LEYENDO
Egy kapura játszunk Schafer FF.
FanficEgy sikeres borász, üzletasszony aki nem akar kapcsolatot. Ám jön egy focista, aki örökre megváltoztatja az életét még akkor is, ha nem szerelem első látásra. Csapongó érzelmek, romantika, vita, és persze szerelem. Ha érdekel, olvasd el!