Szerelem van a levegőben?

222 7 0
                                    


Reggel mire felkeltem, Anna elment dolgozni, Zita lelépett az egyetemre, szóval úgy döntöttem hasznossá teszem magam és kitakarítok. 

Mikor ezzel végeztem, úgy döntöttem Horger kisasszonyra ráfér egy kis pletykatime, és mivel nem ittam reggel kávét leugrottam a kávézóba ahol dolgozik. 

-Annuskaaaaaaa

-Tájmiii mit adhatok?

-Karamellás frappucinot és egy muffint kérek.

-Elena, bemutatom a barátnőmet, akiről néhanapján mesélek.

-Na kössz. Szia, Lukács Timi vagyok.

-Én Elena, örülök a találkozásnak.

-Szintén. Nade Anna mizu a te Dominikoddal?

-Háááááát alakulnak a dolgok. Elhívott tegnap este egy edzésükre, szerintem elmegyek.

-PERSZE HOGY MÉSZ. Ez nem is kérdés.

-Nézd csak ki jött ide, aki nem is a Lipcse játékosa.


Ebben a pillanatban betoppant Schafer Andris, le se véve rólam a szemét. A 2 éve alvó pillangók úgy érzem felébredtek. Kicsi koromban imádtam őt, de nem tudom, valahogy így élőben felnőttként annyira más érzéseket kelt bennem. Mikor nálam voltak, azt mondtam Dominiknak nem akarok Andristól semmit, de ez pár hét alatt megváltozott. De nem is ismerem baszki, és félek lépni bármit is, bár ezt drága barátunk megkönnyítette. 

-Heló lányok, Timit elrabolhatom?

-Hogyne, vidd csak

És ekkor elindult kifelé a kocsihoz. Én a lányokra egy utolsó segélykérő pillantást vetettem, majd én is kisétáltam a kávézóból.

-Azt hittem elfelejtettél a bortúra után, minek köszönhetem ezt a váratlan megkeresést?

-Dominikék vacsorát szerveznek, és mindenkinek kell egy kísérő, de nekem egy lány barátom sincs, vagy hát vannak ismerőseim de ők.. nem kompatibilisek ilyen fajta rendezvényre, és azt vettem észre nagyon kifinomult nő vagy, és meg szeretném ké..

-Elmegyek veled a vacsorára Andris mint kísérő

-Komolyan?

-Igen. De azért kíváncsi vagyok. Hogy találtál meg?

-Dominik mesélte hogy tegnap jöttél meg a barátnőjéhez, és kérdeztem hogy biztos te vagy az? Persze ő mondta hogy igen, szóval a leghamarabbi géppel Berlinből egyenesen jöttem Lipcsébe, de  őszintén ezt én se így terveztem, hogy ilyen hamar összefutunk. Írni akartam neked, de instán se találtalak, szóval most itt vagyok és csak ezért eljöttem Lipcsébe, de képes lettem volna elmenni Palermoba is, miattad.

-Huh, hát ez most meglepett. 

-Jaj ugye nem haragszol?

-Nem dehogyis, csak tudod még egy férfi se tett értem hasonlót...

-Nem értem miért, csodálatos vagy.

-Nem is ismersz..

-Ez remélem változni fog😉 Mikor találkozunk legközelebb?

- Dominik meghívott minket a Lipcse -Berlin meccsre és ugye utána a vacsora az előtt nem tudom.

-Akkor ha máskor nem a meccsen látlak.

-Így van. Szia Andris.

-Szia Timi.


Besétáltam a lépcsőházba. Magam se tudtam mi történt itt előbb. Úgy döntöttem elmegyek sétálni. Igaz nem ismerem Lipcsét, de nem megyek messzire. Át kell gondolnom mit érzek Andrissal kapcsolatban. Asszem' kezd  tetszeni vagy mi a fene.

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Where stories live. Discover now