-Netán ennyire meglepő a hangom?
-Nem kicsit. Hogy szerezted meg a számomat? Suli óta váltottam vagy 6x.
-Volt egy kis segítségem. Nagy a family.
Na ekkor esett le, hogy kedves Nimród működött közre.
-Nimród. Tudtam.
-Attól, hogy egy egoista, ilyen apropókból jól jön. Nem ám.
-Mi célból hívtál?
-Hát nem hívhatok fel egy régi barátot?
Persze hogy ekkor kell a mellettem ülő úriembernek megszólalnia.
-Timi, kivel beszélsz?
-Nem mindegy?
-Jólvan na, csak kérdeztem.
-Húha, drágalátos nagybátyám ott van veled?
-Ja, de szar ötlet volt. Kiviszem őket egy kicsit Párizsba, meg hazamegyünk egy hétre a birtokra.
-Birtokra?
-Igen.
-Hol van neked és milyen birtokod?
-Szicíliában, azon belül Palermoban van egy borászatom, és ahhoz van egy egészen nagy birtok hozzá.
-Azt a kegyetlen. Te ilyen nagy borász lettél? Nem jogon végeztél levelezőn?
-Te ezt honnan a bánatból tudod?
-Nimród.
-Ah, egyszer megfojtom. De amúgy utána elvégeztem egy OKJ-s képzést, de ez kicsit hosszabb történet, hosszú lenne most elmagyarázni.
-Hát magyarázd el élőben.
-Mivan?
-Kimegyek hozzád?
-Ööööööm okké, mikor is?
-Mondd meg te.
-Várj, mennem kell, majd beszélünk, szia.
-Öhm szia.
-Na, kivel beszéltél?
-Ha annyira tudni akarod, kedves unokaöcséddel.
-Koppány?!
-Ja, van valami problémád?
Undorító mosolyra húzta a száját. Jaj ne, tudom mit gondol.
-Tudod te mi jár a fejemben, nem kell kimondanom.
-Persze, hogy tudom. De olyan gyorsasággal felejtsd el, ahogy eszedbe jutott. Tudod, még mindig van barátom.
-A kapuban is van kapus, mégis gólt tudnak rúgni.
-Ha nem fogod be azt az egoista pofádat, azonnal lekeverek itt Párizs utcáin egy rohadt nagy pofont a taxi közepén.
Pontosan tudtam, hogy ennek a vadbaromnak ugyanaz jár abban a hatalmas fejében, mint majdnem 10 évvel ezelőtt. Minden áron azt akarta hogy együtt legyek a Koppánnyal. Csak nem jött be a terve, és mai napig előhozza. Csak most még jobban rábaszott, mert itt van Andris, és nem fogom se megcsalni se elengedni.
Kb fél órája csendben ülünk egymás mellett. Én nem akarok vele beszélni, ő pedig meg sem próbálja. Vicces 2 hetünk lesz.
2 perccel később megtörte a csendet:
-Most haragszol rám?
-Nem mindegy az neked? Sosem tudsz viselkedni velem.
-Ne haragudj már, nem azért mondtam.
YOU ARE READING
Egy kapura játszunk Schafer FF.
FanfictionEgy sikeres borász, üzletasszony aki nem akar kapcsolatot. Ám jön egy focista, aki örökre megváltoztatja az életét még akkor is, ha nem szerelem első látásra. Csapongó érzelmek, romantika, vita, és persze szerelem. Ha érdekel, olvasd el!