Felgyorsulnak az események...

118 6 0
                                    

Hajnali 3-kor indult a gépem, és kb semmit nem aludtam előtte. De nem bántam meg kicsit se. Már járatos voltam a repterek többségén, rengeteget utazok. Az útra egy sima Nike szettben mentem, ami sötétzöld volt TERMÉSZETESEN. A ballagásunk óta imádom azt a kurva színt. Nagy hiszti volt belőle anno, hogy milyen színű legyen a nyakkendőnk de végül a zöld nyert. Mi nyerünk. Annával. Csak a szokásos. 

Leszálltam a gépről, majd a sofőröm elé mentem. Ennyi pénzért elvárom, hogy elém jöjjön valaki. a kocsiba átöltöztem "üzletasszonyos" göncbe, mert pontosan tudtam, hogy az egész gárda az ajtó előtt fog várni libasorban. Igen, az ügyvédem is. 

2 óra kocsiút után megérkeztünk imádott birtokomra. Kiszálltam a kocsiból, és az elméletem bejött. Mindenki kint állt. Szeretem ezt a fajta életet. Mindig is erre vágytam. Megálltam a személyzet előtt, köszöntem majd rohantam az irodámba. Nimród mint a pulikutya, úgy követett. Ilyen az, ha egy csettintésre ugrik nekem a csávó. Régen ez fordítva volt. Amikor leraktam valamit az asztalra annyi idősen mint kb senki más akkor kezdett el tisztelni. Hahahahaaa választása se volt. Tények elé kell állítani az embereket, nem választás elé. Ezt az egyet megtanultam a tőzsdén és a piacon. 

-Mesélj, mi a helyzet? 

-Hát ööööööm...

-Nimród mi a faszt csináltál?!

-Az úgy volt hogy a Moet fel akarja bontani a szerződést..

-TE BAROM, MIT CSINÁLTÁL????

-Nyugiiiiii nem akkora a gáz..

-NEM AKKORA? HALLOD TE MAGAD? TAKARODJ ELŐLEM. 3 ÓRÁIG MINIMUM A 25 MÉTERES KÖRZETEMBE NE MERJ JÖNNI!!!!!!!!!

Csóró pali, áldozata lett Lukács féle hisztirohamnak a cég miatt. Nem baj, tapasztalja csak meg. Amúgy meg azt hiszi ismer. Ja egy részemet igen. De nem azt, aki ölni tudna a cége sikeréért. Tudja azt, hogy képes vagyok bevadulni nagyon. Csak vele még nem tettem ezt meg. De asszem ha ezt elintéztem lesz mit megbeszélni...


-Üdv, Lukács Tímea vagyok. 

-Miben segíthetek Timi? 

-Mondjuk abban, hogy nem akarsz szerződést bontani te agyoniskolázott barom!!!!

-De azt akarok.

-És mi a picsáért?!

Ja azt tegyük hozzá a storyhoz, hogy a Moet igazgatója a másod unokatesóm akit nem bírok annyira. 

-Csak.

-Lénárd te barom, tudod mekkora veszteség ez a Moet-nek?

-Tudom.

-Dehogy tudod. Úgy beperelnélek, hogy milliárdokat, hallod MILLIÁRDOKAT kéne nekem fizetned!!!!! Nimróddal mindenre képes vagyok, Európa legjobb ügyvédje!!!!

-Mégis ő baszta el!

-TE IDIÓTA SEMMIT NEM ÉRT A BOROKHOZ.

-De az üzlethez se.

-Mivan?

-Nem mondta?

-Mondd már el mi a fasz van!!!

-A kis csicskád majdnem csődbe vitte a céget 2 hét alatt. A csávó elszámolta magát, és majdnem 5 milliárdot dobott ki az ablakon.

-Hogy mivan???!!!! És én erről eddig MIÉRT NEM TUDTAM??????

-Nem tom' de szerintem beszélgess el vele. Én meg nem bontok szerződést.

-Kösz, csá!

Most fogom megölni a csávót. 4 éve a beugróm, hogy tudott ekkorát hibázni? Hosszú beszélgetés lesz ez...

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Where stories live. Discover now