Félelem

116 7 0
                                    

-Timi, leszel a barátnőm? 

Tette fel nekem az ikonikus kérdést Andris. Teljes sokk. Meg se tudtam szólalni. Nem azért, mert nem szeretném őt, vagy ilyesmi, de baszki max 1 hónapja ismerem. Nem túl gyors egy kicsit? 

-Andris én... nem a legjobb az időzítés. 

-Szóval nem akarod. 

-Nem, nem erről van szó..

-Dehogyisnem erről. Sose akartál a barátnőm lenni. Csak szórakoztál velem. Azt hittem te más vagy, de nem úgy néz ki. 

-Andris ne csiná...

-Csá Timi.


Neeeeee ne ne ne neeeeeeee. Nem baszhatom el most. Nem lehet. Nem szabad. 

-Elnézést kérek. Sürgős dolgom akadt, áttehetnénk ezt a beszélgetést holnapra? 

-Természetesen. 

-Nagyon köszönöm. Viszlát. 


2 órán keresztül folyamatosan hívogattam. Nem vette fel. Ha 100x nem hívtam akkor egyszer sem. Faszooooooooom nagyon elbasztam. Hogy a bánatba fogom ezt helyrehozni? Asszem' most kell hívnom rég látott barátomat. 

-Segíts. Gáz van. 

-Mesélj Tímea mizu van arra?

-Az, hogy ugyanaz a szitu mint gimibe. A szerelmi életem az összeomlás határán van. 

-Ki a szerencsés ifjú? 

-Schafer András. 

-Tudod, hogy utálom a focit. 

-Válogatottba játszik. 

-Jajjjajajaj az bajos. És mi a sírás tárgya? 

-Megkérdezte, hogy lennék-e a barátnője, de épp egy meetingem volt az MLSZ-el és elég rossz volt az időzítés, majd ő ezt úgy vette le, hogy én csak játszottam vele mint mindenki más. 

-Azta. Aaaaaaa hívtad már? 

-SZERINTED?! Ne legyél idióta. 

-Jóóóó na chill bro. Holnap megy egy gép Palermoba, meglepő de pont ráérek. Régi szép idők emlékére egy bokrászás utána meg iszogatás? 

-Tökéletes, köszönöm. De mi lesz a te cégeddel? 

-Amiatt te ne aggódj, megoldják a többiek. 

-Várlak holnap. 

-Ne csinálj semmi hülyeséget. Csá csá. 

-Helokaa.

Na igen, ő az akihez mindig szaladtam "kicsinek" ha bármi bajom volt. Szerelmi bánat (én is voltam tini na) vagy ha valaki felbaszott a suliba, esetleg csak nem akartam élni. Voltak eléggé szar időszakaink, de amióta én is és ő is fiatalon lett cégtulajdonos, lekopogom, nagyon ritkán veszekszünk és "virágzó" a barátságunk. 

Szerintem még 100x felhívtam újra Andrist, legalább is próbálkoztam. Amikor már feladtam, elkapott a sírógörcs, és ilyenkor mindig mekit rendelek magamnak, de orbitálisan nagy mennyiségűt. Szokásos módon megrendeltem, és egy fél óra múlva meg is érkezett. Bekapcsoltam a TV-t és beléptem a spotifyba, majd elindítottam kedvenc muzsikámat, a No Role Modelz-t. Ez a terápiás dalom. 

Betömtem magamba a hatalmas mennyiségű kaját, majd elcsattogtam fürdeni. Fürdőbombával, netflixel és illatgyertyákkal ültem be a nagy kád vízbe. 2 óráig fix bent ültem. Kedvem nem igazán lett jobb, de jól esett ez a kis szeánsz.

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora