Sorsfordító

170 7 0
                                    

-Másnap reggel atom másnaposan keltem. Azonnal 2 algopirinnel indítottam és bevettem a vérnyomáscsökkentőmet, majd lefőztem magamnak egy hatalmas adag kávét. A lányok még aludtak, úgyhogy a lehető leghalkabban kezdtem el a szokásos másnaposság elleni reggelit. Tehát amerikai palacsintát. Szerettem volna valami izgalmasabbat  csinálni, de velük elég nehéz, mert mindenki mást szeret és nem szeret. De ezt legalább mindenki megette, szóval gimis korunk óta ez a reggeli.

-J-jóreggelt.

-Madárcsicsergős szépjóreggelt Annuska, hogy vagyunk hogy vagyunk?

-Olyan szarul mint még sose. Te hogy vagy ilyen fitt?

-2 algopirin és kávé végtelen mennyiségben. Kéred te is ezt a csomagot?

-Hogyne kérnék. Hogy fogjuk bírni ma a meccsen? MIT VEGYEK FEL??????

-Chill bro, én se tudom mit akasztok magamra. Ráadásul én Andris mellett ülök, úgyhogy old meg, hogy mellettem üljél, vagy legalább velem szembe.

-Uwuuuu, mi lesz itt. 

-Nem tudom, de félek. Jézusom, tippelj, ki hívott 15x?

-Cégvezető helyettesed?

-Az hát.

-Ne hívd vissza.

-De mivan ha...

-Hagyd, majd megoldja. Ért az üzlethez.

-Jó igaz. Ma abszolút nem érdekel a munka, csak a meccs és Andris. MIÉRT MONDOK ILYET ANNA? MIVAN VELEM? 

-Szerelmes vagy kiscsillag.

-Neeeeeeeem nem nem nem nem 

-Dede

-A-aaaa. Nem vagyok az. 

-Tagadd csak, majd rájössz, hogy nekem van igazam. 

Hála égnek ekkor keltek fel a többiek, úgyhogy mindenkinek csináltam kávét és adtam gyógyszert, majd nekiestünk a kajának. Elég gyorsan el lett pusztítva, mit ne mondjak. 


-Én se tudom mit vegyek feeeeeeeeeeeeeeeeeeel.

-EMBEREK. Hoztatok magatokkal annyi ruhát mintha hozzám jöttetek volna 1 HÓNAPRA. Mutassa mindenki mit hozott, és együtt összerakjuk mindenki szettjét. 

-UUUUUU ez jó ötlet. 

Kemény 2 és fél óra után megszületett a végleges ruhafelhozatal, és mindenki meg volt elégedve. Jó munkát végeztünk/ végeztem szokásosan. 


Újabb hívás, persze meg lett kérdezve ki hív.

-Csak céges ügy, egy perc és jövök. 

Dehogy céges ügy, Nimródnak ma nem veszem fel a telefont. Andris volt. 

-Honnan van meg a számom???????

-Neked is szia Timi. Dominik elkérte nekem Annától, azt kamuzta kéne még neki bor. 

-Édes Istenem🤦‍♀️ Na de minek köszönhetem a hívást?

-Meg szeretném kérdezni, hogy a meccs előtt 2 órával nincs e kedved velem jönni az arénába. 

-Aaaa de mehetünk, kicsit hamarabb összeszedem magamat. 

-Szuper, akkor annál a kávézónál foglak felvenni. Ne késs drága.

MI A JÓ ÉG, DRÁGÁM????? 

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Onde histórias criam vida. Descubra agora