Kisebb kitérő

76 4 0
                                    


Éééééés eljött a nap, amikor elindultam Magyarba' a kis delegációmért. Lezsíroztam velük, hogy mindenki jön a Győri reptérre, és onnan indulunk. 

Röpke 2,5 óra után meg is érkeztem a reptérre, és mit ne mondjak, elég menő belépőm volt. A 3 csaj és egoista barátunk már ott állt, és várt rám. Jóba vagyok a reptér dolgozóival, megbeszéltem velük, hogy engedjék ki őket a parkolóba. 

-Miss. Lukács megérkezett. -szólalt meg Evelin elsőként.-

-Üdvözlet. Hogy vagyunk, hogy vagyunk? 

-Élünk virulunk. 

-Csomagokat adjátok oda a személyzetnek, ők majd elrakják.

-Mi ez, repülő szálloda? 

-Nem Nimród, csak nagyok az igényeim ha már egyszer megtehetem. 

-Hencegsz, ezt nem szeretem. 

-Én meg azt nem szeretem, ha kiosztasz, mert neked nem tetszett egy megmozdulásom. Na vonszold fel magad a repülőre vagy itthon hagylak. 

-Utálok tőled függeni. 

-Pofa be!

-Ne csináljátok ezt egész hétvégén légyszi, bele fogunk őrülni. 

-Nem rajtam múlik, hanem azon aki épp most lép be a repülőmbe. 

-AZTAKURVA.

-Azt hiszem Nimródnak tetszik a gépsárkányom.

-Szerintem is. Mehetünk mi is?

-Nem Luca titeket itthon hagylak. Na spuri felfelé.

És mind a 4 barátom akik a 30-at súrolják lassan mint a 3 évesek, úgy rohantak fel a lépcsőn. Nimród már befoglalta a legjobb helyet mire én felértem, és a csajok is megtalálták a helyeket az ablaknál. 

-Na hogy tetszik?

-Ez valami zseniális Timo, ennél jobb ötleted sose volt még. 

-Volt, csak az nem vonatkozott rád. 

-Ez nagyon király Timi, örülünk, hogy sikerült megvenni. 

-Köszi lányok.

-Timike, azt kell mondjam, büszke lehetsz magadra, hogy ezt elérted.

-Gyerekek, mit vagytok úgy oda, minden valamire való milliárdosnak van egy magángépe. De ha már egyszer oda megyünk ahova akarunk, mit szólnátok egy kis Franciaországhoz Palermo előtt?

-De se szállás, se semmi nincs foglalva. 

-Chiiiill Nagy, én rendeztem mindent.

-De Timike nem fizethetsz mindent te.

-Igen Timo, nem engedjük. 

-Dehogynem fizethetek én mindent. A Hiltonba szállunk meg 3 napra, utána megyünk hozzánk. Mindenkinek a főnökével beszéltem, nem 1 hanem 2 hétig lesztek nálam. Mosni tudtok, azon se aggódjon senki. 

-A Hiltonba? Ez komoly?

-2 Lakosztályt foglaltam. 

-Baszki Timi, te nem vagy 100-as.

-Óh dehogynem Luca, legjobbat érdemli a társaság.

-Imádunk. 

-Tudom. 

-És én egyedüli fiúként kivel leszek egy szobába?

-Választhatsz. Van mindenféle opció. Ikrek és Evi hárman, mi ketten, vagy te Evelinnel, de sajnos 1 ember nem lehet 1 szobában mert 4-en nem férünk el 1 lakosztályban. 

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant