Mi a franc van velem?!

224 8 0
                                    

Reggel arra keltem, hogy a szomszéd épületben üvöltözik valaki. Kimentem a teraszra, mit látok? Dominik éppen kiosztja Andrist, de hogy mi lehet a téma arról gőzöm sincs. Tegnap este éjjelig beszéltünk a lányokkal, és megyünk Lipcsébe meccsre, Anna lerendezte Dominikkal, eléggé HOT a "kapcsolatuk" és a csávó minden szart megvenne Annának de MÉG nincsenek együtt. Remélem ez változni fog. Ami Schafert illeti? Nem tudom mi a franc van velem, de tegnap egész éjjel ezen kattogtam. Tudom hogy csak részeg volt, de akkor is. Részeg szavak, józan gondolatok vagy mi a fene. Idegesít, hogy nem tudom kiverni a fejemből, és tegnap este nem egy  "szedjük fel a tulajt" kísérlete volt. Mindegy, már csak 1 napot kell kibírnom velük, és mennek haza. 

F I Ú K N Á L 

- MEGMONDTAM NEKED ANDRIS, HOGY HAGYD BÉKÉN A CSAJT. NEM AKAR TŐLED SEMMIT, KÉT FÜLEMMEL HALLOTTAM, ENGEDD MÁR EL, NEM IS ISMERED, AZT SE TUDOD KI Ő!!!!!!

-HONNAN TUDNÁD, NEM IS BESZÉLTÉL MÉG VELE!!!! ENNYI ERŐVEL TE SE ISMERED MISS HORGERT, NA EZ HOGY TETSZIK?

-KÉPZELD BESZÉLTEM VELE, BÁRMENNYIRE MEGLEPŐ IS!!

-Mivan?

-Ahogy mondom. Hétfőn este elmentem sétálni és összefutottunk. Ő mondta, hogy nem akar tőled SEMMIT. 

-De....

-Felejtsd EL. Saját érdeked!!!




Holnap délután végre hazamennek, már várom hogy újra az enyém legyen az egész birtok. Dominik odaadta nekem a jegyet a Lipcsei meccsre, ahol ugyanis az Union Berlin és a RB Leipzig játszik. Schafer és Dominik egy pályán? Vicces lesz. Ráadásul VIP jegyünk van, nagyon fogom élvezni. 

Már rám fér a kikapcsolódás, a lányok már régóta mondják hogy munkamániás vagyok, de aki ezt csinálja annak nincs megállás. Arról se tehetek, hogy imádom a munkámat, ez a szenvedélyem. Amióta az eszemet tudom ezt akarom csinálni.


1  H É T T E L  K É S Ő B B 

-Nimród akkor tudod tartani a frontot?

-Természetesen.

-Bármi van hívj!

-Igenis!


Ma indul a gépem Lipcsébe, várom már, hogy találkozzak a lányokkal, de  nem szívesen hagytam itt a munkámat. Annáék nagyon közel laknak az arénához, szóval nem  kell majd messzire mennünk. A meccs után lesz valami vacsora, amire kísérőm sincs. Hurrá. Persze Schafer is ott lesz. Kezdem úgy érezni hogy valamit érzek iránta. Bleh. Nem szeretem ezt az érzést. Jó vágom kicsit toxic vagyok, de basszus, nőből vagyok, és nem bízok egy hímneműben sem, a 2 fiú barátomat kivéve.

Szerintem nem lepek meg senkit azzal hogy a repülőn is dolgoztam. Hiába mantrázzák, hogy pihenjek már kicsit, nem szokásom. Meglepő, még nem hívott a jobbkezem, hogy bármi baj lenne. Akárhányszor elmentem eddig, mindig volt valami.


2 óra múlva megérkeztem Lipcsébe, Anna és Zita már kint vártak a reptéren

-TÁJMIIIIIIIIII

-Ohhh helló csajok, mizu?

-Ezt mi is kérdezhetnénk.

-Mivan?

-Azt hallottuk tegnap látogatód volt.

-Jaj ezt már ezerszer megbeszéltük, hogy Nimród csak besegít.

-Ahaaaaaa mi meg hülyék vagyunk.

-Befejezni. Inkább te mesélj Horger, mizu Szoboszlai barátoddal? Múltkor nagyon jól érezte magát nálam, kicsit megeredt a nyelve a nagy ivászat közepette.

-Jééééééézusom mit mondott az a barom.

-Háááááát például, hogy mennyire beléd van esve, mennyire szexi vagy, soroljam még?

-Inkább ne kérlek.

-Na én is így gondoltam. ZITUKAAAAA mizu van az egyetemen? Mi a helyzet Pető barátunkal?

-Nemááááááár, utálom ezt a témát.

-Leszarom, beszélj!!!!!

-Tudod, én fizikailag vagyok bent, ő csak levelezőn van, úgyhogy nem találkoztam még vele, de ugyanabban a csoportban van, szóóval kitudja, meglátjuk mit hoz az élet.

-Ahjmááár azt hittem van valami jobb is, SZAFTOSABB.

-Sorry, el kell hogy szomorítsalak, de nincs.

-Vajasék mikor jönnek? 

-Nekik csak 2 nap múlva jön a gépük.

-AKKOR ENGEM MI A BÁNATNAK RENDELTETEK IDE? Dolgozhattam volna otthon, és nem kellett volna + 2 napot ott lennie a Nimródnak. Jobb szeretem ha én irányítok.

-PONTOSAN EZÉRT MONDTUK, HOGY MA GYERE. Mindig csak a rohadt munka. Anna nem dolgozik ennyit, pedig aztán ő se keveset nyom le egy nap alatt a kávézóban.

-Egy kávézó és egy komplett cég teljesen más. a LukácsWine nem megy magától🙄

-Na ne hisztizz, megyünk mekibe és telezabáljuk magunkat.

-Ez nem rossz ötlet, már rég ettem


Beszálltunk a kocsiba, és úgy döntöttünk inkább én vezetek. Alsó hangon megjegyzem, a csapatból én vezetek a legjobban, szóval általában és vagyok a sofőr😂

Nekem otthon van egy Audi R8-am, Annának Teslaja van. Spotify legjobb barátunk, azonnal indítottunk zenét, most az első zene egy Dzsúdló szám volt....

-ÜLJ MELLÉM MÉGEGYSZER. AZT MONDTAD LERAKTAD. AZT MONDTAM ELHISZEM TE AZT HAZUDTAD RENDBE' VAGY. LEHET HOGY MÁS KÉNE, LEHETB HOGY PONT SEMMI. LEHET HA NEM MUTATOM MEG NEM FOGOD ELVENNI. DE BABY NEM MEGYÜNK HAZZA, LASSAN MÁR NEM TUDUNK HOVA. LASSAN MÁR HIDEG VAN ITT KINT ÉS HOSSZABB LETT AZ ÉJSZAKA. TÖBB JUT KABÁTRA, NE DOBD A PERSEJBE. GYEREKEK, ISTENEK HÍVNAK ÉN MEG SOHA NEM HITTEM BENNE!!!!

Na igen, ezek vagyunk mi. És akkor még nem hallottátok hogyan éneklünk. Állítólag jó hangom van, általánosban legalább is ezt mondták, csak én nem így gondolom😂 Másik 5-nek mint a repedt fazék, de Annáé a legkegyetlenebb. Enyém se jobb nem azért, de asszem' ha elmennénk az X-faktorba többet lehet nem rendeznék meg, csak hogy véletlenül se menjünk vissza. Imádunk zenét hallgatni, Anna különösen szar zenéket hallgat néha és a falra tudnánk mászni tőle. 

Következő csodás zenét ordítva üvöltöttük. Eufóriából szedtük, az All of us című szám kedvenc sorát énekeltük éppen:

-I'M TAKING IT ALL FOR US, AAAAAAALL. DOING IT ALL FOR LOVEEEEEEE

Majd negyed óra múlva megérkeztünk a mekibe, Anna és Zita törzshelyére. Miután megtömtük magunkat, és mint 3 jóllakott óvodás hazamentünk. Ezek ketten majdnem elaludtak azalatt a 15-20 perc alatt amíg hazaértünk.

-Amikor azt mondtad hogy közel van a lakás az arénához, nem úgy értelmeztem, hogy egy köpésre van kb. 

-És van egy két játékos aki ugyanebbe a házba lakik.

-Diiiiiik sikerült beválasztani.

-Eléggé.

-Amúgy fullos kis kecó, bár egy kis dekorálás ráfér.

-Jólvan naaaa Zita szokott venni minden ilyen dekoratív szarokat. 

-Léptem fürdeni.

-TUSFÜRDŐ A SZEKRÉNYBE!!!!!


Néztünk egy kis Netflixet, most éppen a Ginny&Georgia-t nézzük. Szerelmünk Marcus!!!!!!!




Egy kapura játszunk  Schafer FF.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant