Szokásos vita és a korán érkező

127 3 1
                                    

Kicsit ugrunk az időben és térben, hiszem már szerény otthonomban van a brigád, és hogy fogalmazzak, leesett az álluk, mivel még nem nagyon jártak itt. Nekem már természetes az egész, de nekik luxusnak számít az egész kóceráj. Igen, nekem már 4 nap is sok ha távollétről van szó, szóval akármennyire is szerettem volna őket azonnal körbevezetni a munka nekem az első. 

-Hazaért a kisasszony? Mi a fene. 

-Szelepcsényi Huba vigyázz a szádra vagy nem jössz többet ide. 

-Bocs, hogy élek. 

-Jó na ne sírj, nézzél inkább a kezemre, mit hoztam neked. 

-Na nee. Komolyan hoztál nekem macaront? 

-Persze te marha, ez a legkevesebb. 

-Imádlak.

-Tudom, engem ki nem?

-Egoista.

-Ki tehet erről is? 

-Nimród. - vágjuk rá egyszerre. 

-Minden az ő hibája. 

-Miért nem lepődünk meg ezen?

-Jogos a feltevés, de inkább menj és köszönj nekik, vagyis hagyj magamra, dolgozni akarok. 

-Na szép, elküldesz? 

-Szokj hozzá. De gyere, üljünk ki a tetőre beszélgetni, ezer éve nem beszéltünk egy jót.

-Jó. De akkor is bunkó vagy. 

-Akárcsak te 16 éves korodban. 

-Baszki te nem felejtesz? 

-Én? Édesem, én egy 2 lábon járó memória vagyok. Nem hülye vagyok aki felejt, hanem megbocsájtó lények egyike. 

-Nekem nem hiányzik az  az időszak. Elég sokszor összekaptam veled is és másokkal is.

-Szerinted nekem hiányzik a bunkó, figyelmetlen, éretlen Huba? N-E-M. 

-De te se voltál a helyzetek magaslatán. 

-Tény és való. Na de sicc innen, munkamániás vagyok. 


Kemény 2 órája dolgozok, majd valaki kopog az ajtón. 

-Gyere be!

Amint kinyílt az ajtó szembe találtam magam a legaranyosabb képpel. A 4 barátom egymás felett dugták de a fejüket az ajtón, és mosolyogva néztek rám. 

-Hát ti?

-Hiányoltunk. - közli velem ezt az egyszerű tényt Luca. 

-Bejöhetünk? 

-Nem Evelin, megtiltom. 

Na ők ezzel a lendülettel csődültek be az ajtón, és vágták le magukat az irodámban helyet foglaló kanapén. 

-Min dolgozol épp? - kérdezi társaságunk egyetlen férfi tagja. 

-Fuvart egyeztetek, mivel a speditőrjeim szabin vannak. 

-Mind a ketten? Nem jó taktika.

-Ők egy pár, nyaralni mentek, nem engedhetem el az egyiket a másikat pedig nem, az kibaszás és bunkóság. 

-Jogos. És merre lesz a fuvar? - érdeklődik az ikerpár másik tagja, Zita. 

-Portugália. De nem könnyű hűtött kamiont találni, márpedig lesz a sofőrnek 2 nap minimum mire leér.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Aug 15, 2023 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Egy kapura játszunk  Schafer FF.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant