NO ONE POV:
flash back .......
جۆنگ کوک : تکایە ناریا بوەستە لە گریان "بە خەمباریەوە وتی "
جۆنگ کوک ئەوە چەند کاتژمێرێکە خەریکی هێورکردنەوەی یۆنگی و ناریایە بەڵام یۆنگی نە قسە ئەکات و نە خواردن ئەخوات ناریاش جگە لە گریان خەریکی هیچ شتێکی تر نیە
جۆنگ کوک : بینا بەهێزە ناریا ئێوە ئەوە ئەزانـــ"یۆنگی قسەکەی پێ بڕی "
یۆنگی : بوەستە لەوەی هەر بڵێیت بینا بەهێزە بینا بەهێزە ئەو ئێستا توشی ڕوداوی هاتووچۆ بووە و خەریکە ئەمرێ تۆش ئەڵێیت کە بینا بەهێزە "یۆنگی وەک بۆمبێک تەقایەوە و بەهاوارەوە قسەکانی کرد "
جۆنگ کوک : یۆنگی ئارامبە "بە ئارامی وتی "
هەموو ئەو کەسانەی نێو نەخۆشخانەکە سەیری ئەوانیان ئەکرد
یۆنگی : هاوسەرەکەم شەڕ لەگەڵ ژیان و مردن ئەکات ئارامی چی نەفرەتی !!! "هاواری کرد و ڕۆشت یەخەی جۆنگ کوکی گرت "
ناریا ڕۆشت و دەستی یۆنگی گرت بە چاوە پڕ فرمێسکەکانی سەیری ئەکرد
ناریا : یۆنگی تکایە بوەستە ئێستا هەموومان لە بارودۆخێک باش نین "بە خەمباریەوە وتی "
یۆنگی یەخەی جۆنگ کوکی بەریا و دکتۆرەکە هاتە دەرەوە
یۆنگی : دکتۆر ئەو باشە " بەرەو دکتۆرەکە ڕۆشت و وتی "
flash back ........
هێجین : ئۆۆ جیۆنسان سڵاو ئازیزەکەم "بە زەردەخەنەوە "
جیۆنسان تەنانەت سەیری هێجینیشی نەکرد و ڕۆشتە سەرەوە بۆ ژورەکەی
هێجین بە خەمباری سەیری جیمینی کرد و وتی
هێجین : ناکرێت بەو جۆرە بکات لەوانەیە ناریا هەرگیز نەگەڕێتەوە "بە خەمباریەوە "
جیمین : دڵنیا نیم بەڵام جیۆنسان ئەکرێت بگۆڕێت ئەو تەنها توڕەیە "بەرەو قەنەفەکە ڕۆشت "
پاش ئەوەی جیمین بێلای خەوتووی دانا هێجین ڕۆشت بۆ لای جیۆنسان
هێجین : ئەتوانم وەرمە ژورەوە سان ؟"پرسی"
جیۆنسان : وەرە"بە ئاسای "
کاتێک هێجین ڕۆشتە ژورەوە جیۆنسان خەریکی چاک کردنی جلەکانی بوو
هێجین : لێیان گەڕێ من ئەوانە چاک ئەکەم "ویستی بڕوات یارمەتی بات "
جیۆنسان : پێویست ناکات "بە بێ گرنگی دان "
هێجین : جیۆنسان تۆ پێویست ناکات بەو جۆرە بیت "بە خەمخۆریەوە وتی "
جیۆنسان : من چۆنم؟ "برۆیەکی بەرز کردەوە "
هێجین : دایکت هەرگیز دەربارەی ئێمە بۆی باس کردوویت؟ " پرسی "
جیۆنسان : نەخێر ئەو تەنانەت پێی نەوتم ئێمە کۆرین "سەری بە نەخێر جوڵاند "
هێجین : کاتێک لە زانکۆ بووین من و هانوول باشترین هاوڕێی یەک بووین وە هەروەها خێزانەکانمان زۆر نزیک بوون چونکە ئێمە پورزای یەکترین وە هەروەها نامجوون و باوکت بەڵێ ئەوانیش پورزای منن "جیۆنسان قسەکەی پێ بڕی "
جیۆنسان : کەواتە باوکم پورزای تۆ بوو ؟"پرسی "
هێجین : ئۆۆهـ بەڵێ کاتێک دایکت لە نیوەی ساڵ زانکۆکەی گۆڕی ئەو جیمین پێکەوە هاتنە هەمان کڵاسی ئێمە وە جیمین پێشتر هاوڕێی نزیکی باوکت بوو "بە زەردەخەنەوە "
هێجین : جیمین زۆر تێکەڵی ئێمە بوو وە ئێمە وەک گروپێک وابووین هەرگیز نەمان ئەتوانی بێ یەک بین بەڵام دایکت جیاواز بوو ئەو زۆر بەکەمی لەگەڵمان بوو ئەو لەگەڵ بینا بوو "بە زەردەخەنەیەکی شکاوەوە"
جیۆنسان : بینا کێیە؟ "پرسی "
هێجین : بینا ئەو هاوڕێیەکی کۆنی دایکت بوو پێش ئێمە ناسی دایکت باوەڕێکی زۆری بەو هەبوو تەنانەت تاکو کۆتا هەناسەی بینا زەردەخەنەی بۆ دایکت کرد "چاوەکانی پڕ فرمێسک بوون "
جیۆنسان : پورێ " دەستی خستە سەر دەستی هێجین و زەردەخەنەی کرد "
جیۆنسان : ئایا ئەو مرد؟ "پرسی "
هێجین : بەڵێ ئەو توشی ژێرپەنجە بوو بەڵام ئێستا کچێکی هەیە "پێکەنی "
جیۆنسان : کچێک؟؟"بە سەرسوڕماوی پرسی "
هێجین : بەڵێ کچەکەی ناو نرا بینا چونکە ئەو کۆپیەک بوو لە دایکی ئێمە هەرگیز ئەومان نەبینیوە چونکە باوکی ڕێگرە بەڵام دڵنیام ئەو شوێنگرەوەی مافیایەکی گەورە ئەو هاوتەمەنی تۆیە ئەوان ئەیانەوێ بێ بەزەی بێت"قسە کەی پێ بڕا کاتێک بێلا بانگی دایکی کرد "
جیۆنسان : بێلا هێشتا بچووکە بۆچی ئەوت نارد بۆ باخچەی ساوایان ؟ "پرسی برۆیەکی بەرز کردەوە "
هێجین : من جیمین بیرمان کردوە لەوانەیە ئەو هاوکارت بێت "به زەردەخەنەوە "
جیۆنسان : ئەو زۆر زۆربڵێ و بێزارکەرە بەڕاستیمە "بە کیوتی بۆڵاندی "
هێجین : جیۆنسان تۆ زۆر شیرینی "گۆناکانی ڕاکێشا "
من زۆر توڕەم لێتان بۆچی کۆمێنت ناکەن 😾💔
560 words
YOU ARE READING
𝑆𝐴𝑇𝑈𝑅𝐷𝐴𝑌 || ᴊ.ᴊᴋ || ✔︎
Acción" جـــیـــۆن نــــاریــــا ســـەمــــام لــــەگـــەڵ بــــڪــە بـــە ئــــاوازیے ژیـــان تــــۆ ئـــەزانـــیــــت مـــردنـــیے مــــن ڪـــۆتـــایے چــــیـــرۆڪـــەڪـــە نــیـــە بــــەڵـــڪــو دســـت پـــێـــڪــیے چـــیـــرۆڪـــەڪـــەیــــە فـــــر...