NO ONE POV :
دەرگای ئۆتۆمبێلە ڕەشەکەی کردەوە و سەرکەوت بەڵام شۆفێرەکە شۆک بوو وە بیری ئەکردەوە کە
قسەکەی ناریا ڕاستە ؟
جۆنگ کوک : سڵاو " بە هێواشی وتی "
جۆنگ کوک : بەڕێزم بە هەڵە هاتووم ؟ " پرسی "
جیمین : نەخێر ...... بە هەڵە نەهاتووی " بە ئارامی وتی و سەری خستە سەر سوکانەکە "
جۆنگ کوک : تۆ باشی بەڕێزم ؟ " پرسی "
جیمین زەردەخەنەی کرد و سەیری جۆنگ کوکی کرد
جیمین : تا ئێستا پێیان وتویت لە کەسێک ئەچیت ؟ " پرسی "
جۆنگ کوک : هەرگیز کەسێک ئەوەی پێ نەوتبووم پێش ئەوەی ناریا بناسم " پێکەنی "
جیمین : وابزانم ئەو کێشەی بۆ دروست کردیت " زەردەخەنەی کرد "
جۆنگ کوک : دڵنیا نیم " وەڵامی دایەوە "
جیمین دەستی کرد بە لێخوڕین
جۆنگ کوک : ئەڕۆین بۆ کوێ ؟ " پرسی "
جیمین : شوێنێک کە ناریا جۆنگ کوکێکی نوێی لێ ڕائەگەیەنێت " بە زەردەخەنەوە وتی "
جۆنگ کوک : هاوسەرەکەی ناریا چۆن بوو ؟ " پرسی "
جیمین : لە ڕوخسار ڕێک وەک تۆ بوو بەڵام تاتۆی هەبوو وە قژی زۆر کورت بوو میهرەبان بوو ئارام بوو ئەو وەک برام بوو وە هە هەمووی گرنگتر ئەو مافیا بوو "وەڵامی دایەوە کاتێک چاوی لەسەر ڕێگاکە بوو "
جۆنگ کوک : کەواتە تۆ ئەوت خۆشەویست ؟ " پرسی "
جیمین : پێم وتی ئەو وەک برام بوو " وەڵامی دایەوە "
جۆنگ کوک : چۆن مرد ؟ " پرسی "
جیمین : ئەو نەمرد کوژرا " وەڵامی دایەوە "
جۆنگ کوک : ئەو زۆر خۆشەویست بووە ئیرەی پێ ئەبەم " بە زەردەخەنەوە وتی "
جیمین : تۆش خۆشەویست ئەبیت " بە ئارامی وتی و بەلای ڕاست ڕۆشت "
جۆنگ کوک : هەر لە سەرەتاوە دوژمنایەتم لەگەڵ جیۆنسان دروست کرد " پێکەنی "
جیمین : جیۆنسان تەنها لەگەڵ ناریا ئەگونجێت من زۆر بەداخم بۆ بینا " بە پێکەنینەوە وتی و وەستا چونکە گڵۆپەکە سور بوو "
جیمین : چەند ساڵی ؟ " پرسی و سەیری کرد "
جۆنگ کوک : بۆچی هەمووان پرسیاری ئەوە ئەکەن "بە بێزاریەوە وتی "
جۆنگ کوک : بیست و هەشت ساڵم " وەڵامی دایەوە "
جیمین : تۆ لە ناریا بچووکتری باشە پیشەت چیە ؟ " پرسی و دەستی کرد بە ڕۆشتم کاتێک گڵۆپەکە سەوز بوو "
جۆنگ کوک : پۆلیسم " وەڵامی دایەوە "
جیمین : چی ؟ "بە سەرسامیەوە هاواری کرد "
جیمین : لە کوێ لە دایک بوویت ؟ " پرسی "
جۆنگ کوک : سیدنی لە ئوستوڕالیا وە لەوێش گەورە بووم " بە ئارامی وتی "
جیمین : خۆشەویستت هەیە ؟ " پرسی "
جۆنگ کوک : پێشتر هەمبوو بەڵام خیانەتی کرد " بە زەردەخەنەوە وتی "
جیمین : ناریا زۆر بە بەختە هەرچەنە هاوسەریشت بوایە خۆی پێتەوە هەڵئەواسی " پێکەنی "
جیمین : بەداخەوەم بۆت چونکە ئیتر شتێک نابێت بەناو ئارامی " بە پێکەنینەوە وتی "
جیمین : دەست چی بەسەر هاتووە ؟ " پرسی "
جۆنگ کوک : لە باڵەخانەیەک کەوتمە خوارەوە لەبەر ئەرکێک " وەڵامی دایەوە "
جیمین : شێتانەیە لەبەر ئەرکەکەت وابکەیت " بە ئارامی وتی "
جۆنگ کوک : ئەی ئەوە شێتانە نیە ئێوە مرۆڤ ئەکوژن و دەسەڵات ئەگرنە دەست " بە بێزاریەوە وتی "
جیمین : نەخێر ئێمە شوێنکەوتووی هاوسەرەکەتین"بە پێکەنینەوە وتی "
جۆنگ کوک : هاوسەرەکەم ؟ " بە سەرسامیەوە پرسی "
جیمین : دابەزە "پێی وت و دابەزی "
کۆشکێکی گەورە بوو کە ڕەنگێکی سپی جوانی بوو لە نێو دارستانەکە و خەڵکی زۆر وەستابوون لە پێش دەرگاکە
جیمین : دەی وەرە ئەوان چاوەڕێی تۆن " بە زەردەخەنەوە وتی "
جۆنگ کوک بە هێواشی ئەڕۆشت ئەوە زۆر بوو بۆ کەسێک ئەو تەنها بۆ گرتنی ناریا پێی ئاشنا بوو بەڵام ئێستا چی ڕووی یا هەمووان وا بیر ئەکەنەوە کە جۆنگ کوک گەڕاوەتەوە
جۆنگ کوک گەشتە پیش دەرگاکە کە هەمووان جگە لە ناریا و جیمین بە شۆکەوە سەیری ئەکەن ناریا و جیمین بە زەردەخەنەوە سەیری ئەکەن
هیوجین : باوەڕ ناکەم " بە هێواشی وتی "
ناریا : یۆنجۆن بیرتە بەڵێنێکم بە تۆ دا ؟ "پرسی "
یۆنجۆن سەری بە بەڵێ جوڵاند و زەردەخەنەی کرد
ناریا : سوێنم خوارد جۆنگ کوکت بۆ زیندوو بکەمەوە " بە پێکەنینەوە وتی "
ناریا : من جادووگەر نیم بەڵام هەمیشە چاوەڕێ بووم " ڕۆشتە پشتی جۆنگ کوکەوە "
ناریا : من هەرگیز بێ هیوا نەبووم کەواتە لە کۆتای ئەوەی لە دەستم یا بۆم گەڕایەوە " زەردەخەنەی کرد و پاڵێکی توندی بە جۆنگ کوکەوە نا "
داوای پارت مەکەن پارتی داهاتوو کۆتا پارتە 👽👍
پێم خۆش نیە تەواو بێت 🐸🔪
583 words
YOU ARE READING
𝑆𝐴𝑇𝑈𝑅𝐷𝐴𝑌 || ᴊ.ᴊᴋ || ✔︎
Acción" جـــیـــۆن نــــاریــــا ســـەمــــام لــــەگـــەڵ بــــڪــە بـــە ئــــاوازیے ژیـــان تــــۆ ئـــەزانـــیــــت مـــردنـــیے مــــن ڪـــۆتـــایے چــــیـــرۆڪـــەڪـــە نــیـــە بــــەڵـــڪــو دســـت پـــێـــڪــیے چـــیـــرۆڪـــەڪـــەیــــە فـــــر...