NO ONE POV :
ناریا بە خێرای دەرگاکەی کردەوە جیۆنسان چەکەکەی لەسەر سەری خۆی دانا بەڵام کاتێک زانی ناریا و بینان دایگرت
بینا : چیت بەسەر هاتووە ؟ "بە ترسەوە وتی "
جیۆنسان قاتێکی ڕەشی لەبەر بوو بەڵام کراسە سپیەکە بە خوێن داپۆشرابوو چاوێکی شین بوو بوو و خوێن بە لای لێویەوە بوو و سەری خوێنی لێ هاتبوو بەڵام وشک بوو بوەوە
بینا : تۆ گەمژەی یان چی بۆچی ڕات نەکرد یان هەواڵت پێ نەداین ؟ "بە توڕەییەوە وتی "
جیۆنسان : نەخێر گەمژە نیم تەنها نەمتوانی "بە بێ هێزیەوە وتی "
ناریا : پێم وتیت خۆ تێکەڵ کردن لەگەڵ ئەمە نیمچە مردنە سان "بە ئارامی وتی "
جیۆنسان : ئەوە لە خوێنمە هێشتا پەشیمان نیم "بە زەردەخەنەیەکی لاوازەوە وتی "
ناریا : تۆ زۆر کەلەڕەقی وەک باوکت " بە بێزاریەوە چاوی سوڕاند "
پاشان بینا برینەکانی چارەسەر ئەکرد بە ئارامی
بینا : بۆچی پەیوەندیت پێوە نەکردم ؟ "ڕوخساری گرژ کرد "
جیۆنسان : ئەگەر پەیوەندیم بکردایە تۆ وەڵامت نە ئەیایەوە بۆیە من لێرە ئەمردم تۆ منت لا گرنگ نیە "چاوی سوڕاند لە کۆتای "
بینا : نەخێر ئەوە ڕاست نیە وەڵامم ئەدایتەوە "بە بێزاریەوە وتی "
جیۆنسان : نەخێر ئەوە ڕاستە "بۆڵاندی "
بینا : ئەوە ڕاست نیە "هاواری کرد "
جیۆنسان : کەواتە واتا تۆ منت خۆشەوێ ؟ "بە زەردەخەنەوە وتی "
جیۆنسان : بۆچـ ئاوچ "ناڵەی کرد کاتێک بینا ئازاری یا "
جیۆنسان : ئۆما من چیتر ئەو کچە شێتەم خۆش ناوێ "بە گریانێکی ساختەوە "
بینا : ئۆما پێی بڵێ من شێت نیم " پاکەرەوەکەی فڕێ یا و بۆڵاندی "
ناریا : پێم بڵێن کە هێندە مناڵن بۆچی هاوسەرگیریتان کرد "بە بێزاریەوە چاوی سوڕاند "
بینا : کوڕەکەی تۆ ڕێگای پێ گرتم " بە تیژیەوە سەیری جیۆنسانی کرد "
جیۆنسان : جا ڕازی نەبویتایە " بە بێ منەتی وتی "
بینا : من پەشیمانم ڕزگارم کردی ئەبوو لێبگەڕامایە بتۆپیتایە لێرە"بە هاوارەوە لەوێ ڕۆشت "
ناریا بە ئارامی نزیک بووەوە لە جیۆنسان و دەستی کرد بە پاککردنەوەی برینەکانی
ناریا : تۆ ئەتزانی ئەو کچی بینایە بۆچی پێت نەوتم ؟ "به هێواشی وتی "
جیۆنسان : ویستم سوپرایز بێت "زەردەخەنەی کرد"
ناریا بە تیژی سەیری کرد بۆیە جیۆنسان زەردەخەنەکەی نەما
جیۆنسان : ویستم وەک تۆ بم بۆ ئەو کەسانەی تۆ گرنگن لات "بە ئارامی وتی "
ناریا : من ئاگادار نەبووم بینا بێ خێزانە "بە خەمباریەوە دانیشت لە پەنای جیۆنسان "
جیۆنسان : لەو کاتەوەی مافیاکەم گرتە دەست پارێزگاری لێ کرد تاوەکو بگاتە ئێستا بەڵام ئەو ئاگادار نیە " پێکەنی و سەری دانەواند "
ناریا : سپاس جیۆنسان تۆ زۆر "بە چاوێکی پڕ فرمێسکەوە سەیری کرد "
جیۆنسان : من چی ؟ "سەری بەرز کردەوە "
ناریا : من زۆر داوای لێبوردن ئەکەم تکایە بم ببورە "سەری دانەواند و فرمێسکەکانی بە ئارامی کەوتن "
جیۆنسان : بۆچی دایکە ؟ "بە سەرسوڕمانەوە دەستی بە شانەکانی ناریا گرت "
ناریا : هەرگیز نەمتوانی وەک دایکێک ئاگادارت بم و لە نزیکت بمێنمەوە و ڕێگەی ڕاستت نیشان بدەم من دایکێکی خراپ بووم " فرمێسکەکانی زیاتر ئەبوون"
جیۆنسان : هەرگیز بەو جۆرە مەڵێ ئۆما تۆ باشترین دایکی جیهان بوویت " فرمێسک لە چاوەکانی قەتیس بوو "
ناریا : درۆ مەکە " بە توڕەییەوە "
جیۆنسان : نەخێر تەنانەت لەو ڕۆژەوەی ڕۆشتویت من پێش خەوتن ئەپاڕێمەوە بۆ ئەوەی هەمیشە تۆ سەلامەت بیت "فرمێسکەکانی کەوتن "
ناریا باوەشی لە جیۆنسان یا و جیۆنسانی باوەشی لێ دایەوە جیۆنسانی چاوی کردەوە بینی بینا لە نهۆمی سەرەوە قاچی شۆڕ کردۆتەوە بۆ خوارەوە و سەیریان ئەکات
جیۆنسان : لەکەیەوە بینەری ؟ "برۆیەکی بەرز کردەوە "
بینا : لەو کاتەوەی باسی خۆشەویستیت ئەکەیت بۆ دایکت "زەردەخەنەی کرد "
ناریا بە خێرای جیۆنسانی لە باوەشی دەرهێنا
ناریا : هەی گەمژەی نا بەهۆی ئێوەوە دواکەوتم بەڕێوبەر ئەم جارەیان دەرم ئەکات " بە بۆڵە بۆڵەوە وتی و ڕای کرد "
ببورن بۆ کەمی پارت
و
ببورن بۆ هەڵەی ڕەنوسیم533 words
YOU ARE READING
𝑆𝐴𝑇𝑈𝑅𝐷𝐴𝑌 || ᴊ.ᴊᴋ || ✔︎
Ação" جـــیـــۆن نــــاریــــا ســـەمــــام لــــەگـــەڵ بــــڪــە بـــە ئــــاوازیے ژیـــان تــــۆ ئـــەزانـــیــــت مـــردنـــیے مــــن ڪـــۆتـــایے چــــیـــرۆڪـــەڪـــە نــیـــە بــــەڵـــڪــو دســـت پـــێـــڪــیے چـــیـــرۆڪـــەڪـــەیــــە فـــــر...