𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐚𝐫~18~

480 71 29
                                    

NO ONE POV :

یۆنجۆن : تای تای "لە مۆبایلە بچووکەکە وتی "

؟؟؟ : پاسۆردی نهێنی "لە نێو مۆبایلەکە وەڵامیان دایەوە "

یۆنجۆن : کوڕە زۆر بڵێکە "بەبێزاریەوە وتی "

پاش چەند خشە خشێک پەیوەندیەکە گواز رایەوە بۆ تای

تای : یۆنجۆن "بانگی کرد "

یۆنجۆن : ناریا ئەمشەو ئەو کارە ئەکات "بە هێواشی وتی "

تای : باشە لە چ دەرگایەکەوە هەڵدێن ؟"پرسی"

یۆنجۆن : کای هەواڵی پێ یام کە لە دەرگای خۆرئاواوە هەڵیەن لەبەر ئەوەی دارستانەکەی زۆر چڕە و پاشان ئێوە ئەتوانن لە کۆتای دارستانەکە چاوەڕێ بن "بە هێواشی وتی "

تای : بەڵام ناریا و هیوجین ناتوانن ڕابکەن تا کۆتای دارستانەکە چونکە ئەو دارستانە مەترسی دارە "بە ئاگاداریەوە وتی "

یۆنجۆن : ئەزانم ئەزانم ئەوان ئەیانەوێت بەو ئاسانیە لەو دارستانە گەورەی هۆڵەندا ڕزگاریان بێت ئەستەمە بەڵام دڵنیابە "بۆ ساتێک وەستا "

یۆنجۆن : تۆڵە چاوی هیوجینی و ناریای کوێر کردووە "بە ئارامی وتی "

یۆنجۆن : ناریا لەبەر جیۆنسان هەموو شتێک ئەکات "پاش ئەوە پەیوەندیەکەی داخستەوە "

ڕایدەر : l want to tonight l have good night (ئەمەوێ ئەمشەو شەوێکی باشم هەبێ )"بە زەردەخەنەیەکی لارەوە وتی "

هیوجین : boss do you want to a Korean girl (گەورەم کچێکی کۆریت ئەوێت ؟)"برۆیەکی بەرز کردەوە "

ڕایدەر : ?we can trust her (ئەتوانین باوەڕی پێ بکەین ؟) "پرسی "

هیوجین : of course she is my girl and l trust her (بێ گومان ئەو کچی منە من باوەڕم پێی هەیە ) "بە زەردەخەنەوە "

ڕایدەر : okay l want her now (باشە من ئەوم ئەوێت ئێستا ) "سەری لەسەر کورسیەکە حەساندەوە"

هیوجین پەیوەندی بە ناریا وە کرد ناریا هەڵی گرت

هیوجین : ناریا ئازیزم سڵاو ئەمەوێ ئەم شەو شەوێکی تایبەت بێت و بەباشی خۆت ئامادە بکەی چونکە من تۆم هەڵبژاردووە بۆ گەورەم "بە میهرەبانیەوە "

ناریا : چۆن توانیت خیانەتم لێ بکەی گەورەت کێیە؟ "بە گریانێکی ساختەوە و دەنگێکی ناسک "

هیوجین : ئازیزم من خیانەتم نەکردووە ئەو ئەتوانێ لە من زیاترت پێ بدات "بە میهرەبانیەوە "

ناریا : باشە لەکوێ ؟ و کەی ؟ "بە دەنگە ناسکەکەیەوە "

هیوجین : ئەمشەو لە ..... ئامادەبە پاسەوانەکان ئەتهێنن و تکایە بۆ نیو سەعاتی تر ئامادە بە "بە میهرەبانیەوە"

 𝑆𝐴𝑇𝑈𝑅𝐷𝐴𝑌 || ᴊ.ᴊᴋ || ✔︎Where stories live. Discover now