Geçmişin İzleri 6

25.9K 1.1K 171
                                    

Selam

Bildiğiniz gibi bölümleri düzeltiyorum eğer bazı yanlış yanları gördünüz de bana söylersiniz çok sevinirim lütfen

Ayrıca bölümü favlamyan kişiler favlasa gerçekten beni çok mutlu edersiniz

Hepinizi öptüm

....

Ben yatakta otururken Polat karşımdaki koltuğa oturdu

"ne hakkında"

"mesela artık birbirmize bir şans vermeye Ne dersin?"

Kesinlikle böyle bir şey Polat'tan Beklemedim için şaşırdım Ne diyeceğim bilmediğim için Öylece bakmaya devam ettim

"Bak Biliyorum çok zor o kadar yıl sonra bizi ailen olarak görmen çok zor olacak ama artık bence ne kadar geç olursa da olsun Birbirimize bir şans vermeyi hak ediyoruz"

"Ben bilmiyorum Daha önce hiç böyle düşünmediğim için şuan ne diyeceğimi hiç bilmiyorum"

"Ben seni zorlamıyorum küçüğüm Sen nasıl istersen öyle olsun Biraz düşün ama olur mu?"

"Ama neden öyle bir şey istiyorsun?"

"Belki sen görmüyorsun Ama bu aile de herkes seni gerçekten seviyor Herkes seni bu aile de istiyor"

"beni? Sen galiba Şaka yapıyorsun. Atakanin dedikleri Cihan Bey'in bakışları Dilara Hanım'ın soğuk davranışları cidden beni istiyorlar mı? Bence sen bu dediklerini kendin bile inanmadın"

"Öyle görünüyor Evet haklısın ama emin ol bu ailede herkes seni istiyor,
Hani o gün geç kaldın ya işte ben o gün anladım. Herkes seni ne kadar sevdiğini seni ne kadar merak ettiğini Herkesin odu kopuyordu. O gün sana bir şey olmuş veya bizi bırakma düşüncesi"

Duyduklarımla bir kez daha Şok oldum Nasıl yani gerçekten herkes beni mı merak etmişti O gün eve gelmedim diye

"gerçekten mı? Ama o gün cihan bey bana..."

Devamını getirmedim. O gün Cihan bey Bana elini kaldırdı Bana vurmak istemişti

Polat ne demek istediğimi anladı an hemen kaşları çatı

"Babam o gün sana asla vurmayacakti sadece kolunu tutmak için elini kaldırmıştı Sen yanlış anladın"

"Ben bilmiyorum Kafam çok karışık üzgünüm ama kimseye güvenemiyorum Bu evde nedense herkesin benden nefret ettiğini düşünüyorum berk dışında"

"Gerçekten benim hakkımda da öyle mi düşünüyorsun?"

"Şey sen çok tuhaf bakıyorsun Öyle katil gibi bakıyorsun Bazen istemesemde senden çekiniyorum"

Polat'ın kahkahası resmen odayı doldurmuştu

"Güzel o zaman beni tanımışsın"

Dediğinde hemen gözlerimi kocaman açtım ne demek istemişti? Ben ona katil dedim ve beni tanımışsın dedi. Yok canım Sadece eğlenmek için öyle dedi Yoksa ne alaka?

"Neyse, ne olursa olsun asla öyle düşünmeni istemiyorum Emin ol seni gerçekten çok seviyorum Sen istemezsen de ne kadar itiraz etsen de sen bizim kardeşimizsin şuan sana sarılmak ne kadar istesemde senin istemediğin bir şey asla yapmam emin ol"

Gözlerim dolmuştu gerçekten duygulandım Beni kardeşi olarak görmesi nedense bu oldukça hoşuma gitti

Polat'ın ayağa kalkmasıyla kapıya doğru yavaş adımlarla gitti. Hiç beklemediğim bir şey yaptım

𝗚𝗲𝗿𝗰̧𝗲𝗸 𝗔𝗶𝗹𝗲𝗺  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin