Brianna marssi sairaalan siivestä ärsyyntyneenä pois tietämättä, minne menisi. Huoneeseensa hän ei menisi, koska pian hän joutuisi muuten kohtaamaan Reaganin taas, luuta komero oli ahdas ja muutenkin outo valinta tähän tilanteeseen ja no kelmitkin varmaan hätistelisivät hänet heidän huoneesta pois. Varsinkin Sirius. Tämän takia hän päätti vain kierrellä Tylypahkan käytäviä odottaen Astorian tuloa.
Lopulta hän istui erään käytävän lattialle ja nojasi seinään. Brianna oli väsynyt kaikesta kävelystä.
"Huolia?" Brianna kuuli kuin Siriuksen kysyvän. Kääntyessään hän kuitenkin pettyi. Oli siis vain tyydyttävä Siriuksen pikkuveljeen, Regulukseen.
"Voi olla," Brianna vastasi kääntäen päänsä pois.
"Kuulin sun ja Reaganin kissatappelusta," Regulus kertoi.
"Ok."
"Tappelette molemmat yhdestä pojasta. Naurettavaa," Regulus tirskahti ja hörppäsi epämääräisestä pullostaan.
"Et sä ymmärrä," Brianna huokasi turhaantuneena.
"Taidampa hyvin ymmärtää," Regulus sanoi hörpäten uudelleen. "Halutko?" Poika tarjosi ystävällisesti epämääräistä juomaansa.
"Ja mitähän kettua toi on?" Brianna kohotti kulmakarvojaan.
"Maistamalla se selviää," Regulus virnisti ihan kuin Sirius. Brianna pienen harkitsemisen jälkeen vetäisi pullon Regulukselta ja maistoi.
"Ihanko tosissaan?" Brianna naurahti maistaessaan tuliviskin juomassa. "Ette muistuta vain ulkonäöllisesti toisianne," Brianna tokaisi viitaten Siriukseen. Regulus virnisti.
Sitten Brianna tajusi. Jos Regulus oli täällä hörppimässä tuliviskiään niin sehän tarkoitti sitä, että hautajaiset olivat loppuneet ja Astoria oli palannut.
"Mun pitää mennä," Brianna sanoi jo noustessaan lattialta, mutta hämmästyikin, kun kylmä käsi tarttui hänen käsivarteensa vetäen hänet takaisin istumaan. "Mitä?"
"Oisiko sulla noin kiire, jos kertoisin, että mulla on ratkaisu sun ongelmaan?"
"Ja mitä sä siitä muka tiedät?" Brianna naurahti epäuskoisesti.
"Paljonkin. Miltä kuulostaisi, jos Reagania ei olisi kuviossa?"
"Mitä? Aiotko sä tappaa sen? Mä sanoisin, että nyt on aika lopettaa sen tuliviskin hörppiminen ja mennä pikku Regulus untenmaille."
"EN MÄ SITÄ MEINANNU! Idiootti! Ajattele nytten! Mitä jos Reagan olisi ihastunut johonkin toiseen ja Sirius olisi vapaalla jalalla."
"Kehen muka?"
"Muhun," Regulus virnisti.
"Älä naurata."
"Joo joo! Mä olen ihan tosissani!"
"Ja miten muka?" Brianna kysyi epäilevästi.
"Lemmenjuomalla tai mikä lie."
"Eikö helpompaa olisi vain saman tien juottaa sitä Siriukseen?" Regulus meni hiljaiseksi Briannan kysymyksestä ja jatkoi tuliviskin hörppimistä. "Ei hemmetti! Sä olet ihastunut Reaganiin!"
"Älä nyt kilju," Regulus ärähti.
"Mä arvasin, että jotain mätää tässä on!" Brianna intoili. "Mutta käytännössä mistä ketusta sä revit sitä lemmenjuomaa?"
"Jätä se mun huoleksi," Regulus virnisti salaperäisesti. "Oletko mukana vai et?"
"Kerro yksikään hyvä syy, miksi mä kieltäytyisin näin upeasta tarjouksesta!" Brianna puolestaan virnisti ja kaappasi tuliviskin Regulukselta. "Pakko myöntää, että sä olet nero kunhan löydät eka sitä lemmenjuomaa jostain. Win win."
YOU ARE READING
Kelmit ja kelmittäret
FantasyMitä jos Sirius Blackillä olisikin sisko? Millainen hän olisi? Tämä kirja on tosiaan mun versio kelmien viimeisestä lukuvuodesta Tylypahkassa. Vähän kaanononia, paljon mielikuvitusta. Luvassa on draamaa, romantiikkaa, taikaa ja paljon muuta. Btw kir...