PODZIĘKOWANIA

867 40 7
                                    

Dedykuję tą książkę każdej osobie,  która potrzebuje fikcyjnych bohaterów aby uciec od  świata rzeczywistego. 

Kolejny  tom historii Dalii  i  Marcusa dobiegł  końca.  Chciałam podziękować każdemu,  kto przybył tą  drogę ze  mną.
Cała trylogia jest dla mnie ogromna  ważna, z  dniem kiedy  opublikowałam pierwszy  rozdział nie wiedziałam jak zostanie odebrana kolejna historia o mafii.

Od  początku pisząc pierwszą część Syna mafii skupiłam się na pokazaniu tego  jak wygląda mafia,  przeglądałam różne strony szukając dużej ilości informacji.

Historia Dalii i Marcusa na razie się kończy,   ale przed  nami kolejny  tom i  finał całej trylogii Regole  mafiose.

Czytałam wasze  komentarze wiele  razy,  widzę jak niektórzy naprawdę uwielbiają niektóre postacie,  ale  są też te  mniej ulubione. Na  pewno będzie ich  więcej w  kolejnym  tomie.

Dziękuję za  każdemu kto poświęcił czas  na czytanie każdego rozdziału,   zostawieniu komentarza czy  gwiazdki,    napisaniu mi w wiadomościach prywatnych  kiedy pojawi kolejny rozdział. 

Chciałam wspomnieć o mojej przyjaciółce, podziękować jej za  to, że słuchała moich  szalonych  pomysłów,  wspiera  mnie  w pisaniu  historii Dalii i Marcusa. Jest matką chrzesną całej ich historii. Dziękuję.

Ciężko jest  postawić ostatnią kropkę nad tą  częścią,   ale mam nadzieję,  że z  niektórymi  z  was  spotkamy  się  w  kolejnym tomie. A kiedy on się  pojawi będę informować na tablicy. 

27. 08. 2023

tyinir

Syn mafii: Złamane zasady|18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz