Yine ben geldim✨
Bu bölüm henüz yayınlanalı 5 gün olmuşken 1k olmanın şerefine gelsin diyorumm alkışş👏👏👏
Umarımmm beğenerek okuyorsunuzdur.... 😖
Bu arada medyadaki TK çok tatlı diğillermi laaağnn.. 🤗
İyi okumalar ladylerim... 💅
-
-jungkook-
Normalde erken uyanan biri değilimdir. İşim olmadığı yada beni uyandıran biri olmadığı zaman uyanma saatim öğlen 3'ü 4'dü bulurdu o da ya çok yorulduğum zamanlarda ya da ders çalışarak sabahladığım günlerde olurdu. Genel uyanma saatim de erken bir saat sayılmazdı asla ama hiç bu kadar erken yada şaşkın uyandığımı hatırlamıyordum. Bu seferki uyanma sebebim ne işimin olması ne de birinin beni uyandırmasıydı. Uyanma sebebim direkt Taehyung'du.
Çünkü kendisi tam olarak üstümdeydi... Evet, evet direkt üstümdeydi. Gece boyu bana tekmelerini savurmuş, kaçtıkça, ondan uzaklaştıkça da bana daha çok yaklaşmıştı ve bununla birlikte daha sert bir tekme savurmuştu. Uyanık değildi tabi uyurken yapıyordu bütün bunları. En son dayanamamış onu uyandırmıştım ve kendi tarafına yatması için uyarmıştım o da kabul edip tamamen kendi kısmına yatıp benden uzaklaşmıştı.
Şimdi ne halde miyiz? Hemen anlatayım. Ben yerde sırt üstü uzanmış belim ve omuzlarım sızlarken taehyung ise üstümde mışıl mışıl uyuyordu. Gece muhtemelen savurduğu o güzelim tekmeler sayesinde yataktan düşmüştüm. Evet bildiğiniz yataktan düşürmüştü beni. Daha sonrada herhalde tekme atacak birini bulamadığından benim uyuduğum kısıma doğru yuvarlanıp hızını alamayıp üstüme düşmüştü. Üstüme düştüğünü nasıl hissetmedim en çok ona şaşırıyordum. Sonuçta her gün rutin olarak üstüme Kim Taehyung düşmüyordu ya da vücudu etki yaratmayacak kadar hafifte değildi.
Belim ve omuzlarım sızlıyordu yere nasıl bi ivmeyle düşmüşsem omzum ağrımayı henüz hatırlamıştı. Belime giren ani ağrıyla inlemiş yüzümü buruşturmuştum Taehyung'da bunun üzerine hareketlenmiş yüzünü göğsüme sürtüp uyumaya devam etmişti. Benim belimin ağrısı çekilmez hale gelmişti ama beyfendi mışıl mışıl uyumaya devam ediyordu. Hem ağırdı da, taşıyamıyordum onu uyandırsam iyi olacaktı.
"Taehyung.. "
Uyanmamıştı yüzünü buruşturup gözlerini açacak gibi olmuştu ama açmadan tekrar kapatmıştı.
"Taehyung...ahh tanrım... "
Bu seferde uyanmayınca dürtmüştüm ve aynı zamanda seslenmiştim ona.
"Taehyung uyan, yada sadece üstümden kalk"
Yüzünü buruşturup gözlerini daha sıkı kapatmış, anlamadığım bir kaç şey mırıldanıp, yüzünü tekrar göğsüme gömmüştü.
"Taehyung uyan lütfen. Tanrım sırtım.. "
"Anne beş dakika daha... "
Beni annesi sanmıştı. Nerem annesine benziyordu pardon? sesimde bir kadının sesine benzemeyecek kadar erkeksiydi. Yani öyledir herhalde...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Right But Wrong | TAEKOOK
FanfictionKim taehyung, kız kardeşinin sevgilisini arzuluyordu, ve bu bir müddet sonra karşı konulmaz bir istek haline gelmişti. Eh onunda bu isteğe karşı koymak gibi bir niyeti olduğuda söylenemezdi... SWİTCH📌 Bşlma:14.01.23 Bittiş: 23.06.23