\10/

23.9K 2K 2.2K
                                    

Selaaamm ladylerimmm👋
Biz celdııkkk merhaba diyin bakim 👀

Fazla uzatmıyoruz ve bölüme geçiyoruz...

Keyifli okumalar

Yorum yapın ya lütfennn ne kadar yorum gelirse yazmak için o kadar motive oluyorum🙈🙉

◈◈◈

~Taehyung~

"... acaba sana sarılarak uyuyabilir miyim? "

Odalarımıza dağıldığımızdan beri aklımda dolanan ama bir türlü dile getiremediğim isteğimi sonunda dillendirmiştim. Gün boyu neredeyse hiç ayrı kalmamıştık ve bir anda onunla olamayacağım düşüncesi elektirik akımına yakalanmışçasına bedenimi titretmişti. Sonunda ise dayanamayıp soluğu kapısının önünde almıştım. Hem bahanem de hazırdı, ikimiz de bir şeylere sarılmadan uyuyamıyorduk ve odamda yastık olmadığını biliyordu. Bu yüzden yastık bahanesi ile odasına gelmiştim. Amacım sadece yastık alıp gitmekti, Ahh kimi kandırıyorum ki? size yalan söylemeyeceğim. Amacım aslında yatakta nasıl görünüyor olduğuydu ve yastıkta bunun bahanesiydi.

Odasının önünde bir süre bekleyip girmek ile girmemek arasında ikilemde kalmıştım. En sonunda elim benden bağımsız havalanıp kapıyı tıklatmıştı ve uyuyup uyumadığını sormak durumunda bırakmıştı beni. Ondan gelen yanıttan sonra kapıyı açıp içeri doğru adımlamıştım. Yatakta dirsekleri üzerinde doğrulmuş olan Jungkook'u görmemle tüm nefeslerim içime kaçmıştı. Kollarım arasında sıkıştırdığım yastığımı daha bir sıkıp ona, yani yatağına yaklaşmıştım.

Odaya neden geldiğimi açıkladıktan sonra, sözde ondan yastık isteyecektim ki oda yastık isteyeceğimi sanmış olmalıydı, çünkü elini yan tarafında bulunan yastığa doğru uzatmıştı. Ama ben ikimizi de şaşırtmış olan hareketi yapmıştım.

"Acaba sana sarılarak uyuyabilir miyim? "

Demiştim. Bunu her ne kadar çok istesem de ona, direkt yüzüne söylemek çok garip hiss ettirmişti. Sonuçta o benim kız kardeşimin sevgilisiydi ve benim ona bu denli yakın olmam hiç doğru değildi. Ama gelin görün ki aldığı tek bir nefesi dahi kaçırmadan izlemek istiyordum onu. Aşk mıydı bu? Hoşlantı mıydı? Bilmiyordum ama emin olduğum ve inkar edemeyeceğim tek bir şey vardı o da aramızdaki çekimdi. Aramıza milimler dahi girse kaptmak, bedenlerimizi en azından bir noktadan temas ettirmek istiyorduk ikimiz de. Evet farkındaydım, onunda bana ve dokunuşlarıma karşı koymak istemediğinin farkındaydım. Henüz
On günlük tanışıklığımıza rağmen birbirimizin gözlerinde gördüğümüz arzu küçümsenecek boyutta değildi.

Kız kardeşime bana baktığı gibi bakmıyordu mesela. Bana dokunduğu gibi dokunmuyor, hatta neredeyse ona temas etmemek için üstün bir çaba harcıyordu, Ki ben bunun da farkındaydım. Yunna için jungkook ailesi ile tanıştırdığı ciddi düşünmediği flörtlerinden sadece bir tanesiydi. Ben bunu bildiğimden Jungkook'a yaklaşmakta çekinmiyordum çünkü buna gerek duymuyordum. Sevgilisini aile ile tanıştırmak yunna için bir rutin haline gelmişti. Nerden baksanız bir ay içinde en az 3 kere tekrar eden bir rutin. İşte bu yüzden ben jungkook'tan uzak durmayacaktım. Aramızdaki çekim bizi nereye yönlendirirse yönlendirsin karşı koymadan o yöne doğru durmadan yürüyecektim.

Right But Wrong | TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin