Selaaammm👋
50k olduk, cidden bu kadar okunacağını düşünmemiştim. Çok mutluyummm.
Keyifli okumalar ladylerimmm 🧚♀️
Yorum yapın lütfen gıııı 😣
---
~
~jungkook~
"Taehyung, yunna'dan ayrıldım. "
*FLASH BACK*
Taehyung'la kahvaltımızı yapmış, meyve sularımızı da içtikten sonra kalkmaya karar vermiştik. Hesabı benim ödemem de karar kılmış, hesabı ödedikten sonrada ayaklanmıştık. Taehyung önden ben arkadan ilerlerken, lavaboya gitmem gerektiğinden taehyung'a seslenmiştim.
"Taehyung? "
Yürümeyi bırakıp bana dönmüş ve cevaplamıştı beni.
"Efendim? "
"Benim lavaboya uğramam gerek, beni motor'un yanında beklesen, olur mu? "
Kafasını salladıktan sonra, sesli olarakta onaylama gereği duymuş olacaktı ki, konuşmuştu.
"Olur, beklerim"
O restoran'dan çıkmış ben ise lavaboya gitmek için geri içeri adımlamıştım. Bir garson durdurup, lavabonun yerini öğrendikten sonra oraya doğru yürümüştüm. Merdivenlerin sağ tarafında bulunan lavaboları görür görmez beklemeden içeri girmiştim. Kabinlerden birine girip işimi hall etikten sonra çıkmış, kol saatimi çıkarmıştım su değmemesi için. Ellerimi bol sabun ve şu ile yıkayıp, elime aldığım peçete ile kurulamıştım.
Karşımda bulunan aynadan yansımama bakmış, saçlarımı hafifçe düzelttikten sonra kapıyı açıp lavabodan çıkmıştım. Bir yandan elimi yıkarken çıkardığım kol saatimi takmaya çalışıyor diğer yandan ise bu günlerde ağzıma takılan şarkıyı mırıldanarak çıkışa doğru yürüyordum.
Etrafa bakınarak ilerlerken, kafamı sağ tarafımda bulunan kimsenin oturmadığı restoranın terasına çevirdiğimde beklemeden geri çevirmiştim ama gördüğüm görüntü tekrar o tarafa dönmeme sebep olmuştu. Saati koluma takmakla uğraşan elim durmuş, mırıldandığım şarkının sözleri boğazıma takılmıştı.
Gözlerimi sıkıca yummuş karşılaştığım görüntünün hayal olmasını umarak geri açmıştım ama değildi. Boğazıma takılmış olan yumruyu sertçe yutkunarak geçirmeye çalışmıştım ama nafileydi. Karşımda olan her şey gerçekti ancak ben gerçekliğini sorgulayacak kadar şaşkındım.
Sandalyeye bacaklarını iki yana ayırarak oturan; sarışın, mavi gözlü, iri cüsseli, oldukça yakışıklı bir erkek ve onun ayırmış olduğu bacaklarından birinin üzerinde yan bir şekilde oturarak dudaklarını içine çekercesine öpen Yunna'dan başkası değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Right But Wrong | TAEKOOK
FanfictionKim taehyung, kız kardeşinin sevgilisini arzuluyordu, ve bu bir müddet sonra karşı konulmaz bir istek haline gelmişti. Eh onunda bu isteğe karşı koymak gibi bir niyeti olduğuda söylenemezdi... SWİTCH📌 Bşlma:14.01.23 Bittiş: 23.06.23