Pov.ANGELA
-În trecut-Simt cum ceva îmi gâdilă chipul,crezând căi o mușcă o dau la o parte printr-o fluturare a mâinilor,dar aceasta insistă să-mi deranjeze somnul dulce.
Când îmi deschid ochii văd în dreapta mea pe noptieră un buchet mare de trandafirii roșii.
-Deci tu îmi petroberi somnul.Zâmbesc somnoroasă și iau buchetul de flori în brațe.
Îl miros,și un val dulce și proaspăt îmi inundă nările,zâmbetul mi-se lărgește mai mult.
Observ și un piețele albăstrui,când îl deschid văd un scris îngrijit.
-,,Scumpa mea Angela sper ca aceste flori să-ți facă ziua mai frumoasă dar orice floare din lume nu se poate compara cu tine. Sam"
-Dumnezeule.Las buchetul pe noapteră și mă zvărcolesc de bucuriei în pat,mii de fluturașii încep să se plimbe prin stomac ca într-un raliu de curse.
Chiar dacă a trecut aproape trei luni de când sunt aici,mă simt tratată ca o prințesă.
Samael sau Sam cum am început eu să-l alint,a făcut un obicei să îmi facă cadou câteva un pachet de flori de vro trei ori pe săptămână.Camera mea e plină ochii de flori colorate și parfumate.
Sam mă face să mă simt așa de bine când sunt în preajma lui,se comportă așa de frumos de parcă aș fii o prințesă în ochii lui.
Și acest lucru mă bucură enorm de mult,decid să mă ridic într-un final din pat.
Mă duc către baie pentru a face un duș rapid și rutina de dimineață,după privesc în dulapul preț de câteva minute bune.
Nu știu ce aș putea purta azi?Văd o rochiță rozalie cu bretele,și decid să o iau,iar în picioare optez pentru o pereche de balerini crem simpli,părul îi las să cadă ușor pe spate în valuri.
Mă pun în fața oglinzii și îmi aplic un balsam pe buze,după care îmi dau cu un pic de rimel și sunt gata.Îmi dau cu câteva pufuri de parfum și după părăsesc dormitorul.
Merg cu pași rapizi pe scările care duceau în living și o observ pe Helga cum ștergea praful de pe câteva bibelouri.
-Ușor Angela!Te-ai putea răni dacă te grăbești așa scumpo.Mă atenționează aceasta, adoptând o postură serioasă.
-Bună dimineața Helga,nu pășesc nimic,stai liniștită.Aceasta dă dezbator din cap.
-Cei cu această fericire pe chipul tău drăguțo?Își ridică sprâncenele în sus.
-Pur și simplu m-am trezit fericită.
-Mă bucur să aud asta.Ț-ie foame?Ț-am făcut clătitele tale preferate.
-Cu ciocolată?Un zâmbet uriaș mă acaparează.
-Desigur.Ai o porție în bucătărie care te așteaptă.
-Mulțumesc mult Helga.Trec pe lângă ea în fugă și o sărut pe obraz,după pornesc spre bucătărie unde un miros plăcut și dulce îmi încântă nările și când mă duc către masă îl văd pe Sam cum bea cafeaua liniștit,nici nu i-am observat prezența.
-Bună dimineața.Îi spun și mă asez pe partea opusă,fiind în fața lui.Acesta își ridică capul din telefon și îmi zâmbește cum știe el mai bine.Fermecator de frumos și plăcut.
-Bună dimineața Angela.Cum ai dormit?Mă întreabă.
-Foarte bine tu?Iau o înghițitură din clătitele făcute de Helga și închid ochii pentru câteva secunde și îi deschid înapoi zâmbind subtil la cât de bune sunt.
-Bine pot spune.Spune reținut.
-Vreau să-ți mulțumesc din nou pentru flori,sunt foarte frumoase Sam.
-Plăcerea e toată a mea.Îl observ cum se ridică și ia un loc lângă mine,îmi întoarce scaunul,tot cu mine spre el.
Bătălie inimi îmi accelerează când îi văd așa de aproape,mirosul lui masculin care mă înnebunește când îl simt,ochii negrii întunecați și misterioși mă fac să mă pierd în ei.
Mână lui se plimbă pe obrazul meu după degetul arătător coboară spre buze,le maghie ușor iar eu închid în sec pe urmă.
Pot spune că am mai avut episoade din astea minore care îmi făceau mii de fluturașii să-mi zboară de zor în stomac haotic,am început să am sentimente pentru el chiar dacă el nu știe,nici nu știu dacă vreau să știe.
Îmi este frică să spun cea ce simt pentru el deoarece el nu ar putea să simte la fel,ar fi o situație jenantă dacă ar afla.
Încă îmi amintesc primul sărut cu el,o fost incredibil,de neuitat.
Mă trage mă tare lângă el încât fețele noastre sunt la câțiva centimetri distanță,îmi las privirea în jos,mă simt intimitată de el.
Îmi ridică bărbia cu două degete în sus pentru a-l privi.
-Nu îți ascunde chipul de mine Îngeraș.Tot oxigenul din cameră simt cum dispare,timpul se oprește în loc.
Îmi mușc obrazul din interior,neștiind ce pot spune sau face.
-Ce planuri ai pentru deseară?Se îndepărtează ușor pentru a mă privi.
Rasuflu ușurat,acel moment o fost.....nu am cuvinte să-l descriu.
-Nu prea multe.Dau din umerii.Poate o să-mi petrec ziua în altere,nu știu exact,de ce?
-Ce spui de o petrecere?Îmi arcuiesc spatele.
-Ce petrecere?Îmi arcuiesc sprâncenele în sus curioasă.
-Un prieten de al meu dă o petrecere pentru revenirea lui în oraș și am fost invitat.Și mă gândeam dacă vrei să mergi?Ce spui?Mă mângâie duios pe una dintre mâini.
-Nu știu?Eu nu îți cunosc prietenii,nu vreau să fiu în plus.Raspund reținută.
-Sinceră să fiu nu am mai fost la o petrecere,ai mei nu mă lăsau.
-Nu ești în plus Angela.Ești cu mine,mă simt bine cu tine prin preajmă.Îmi strânge mână și mi-o sărută.Vei putea să vezi cum este o petrecere în adevăratul sens al cuvântului.Nu vrei să-ți trăiești viață?Dacă stau și îl ascult are drepate în mare parte,nu am avut prietenii sau să ies la o plimbare cu cineva sau la vro petrecere.Era exclus pentru părinți mei.Tot ce făceam era doar să mă duc la scoală și după înapoi acasă,în rest altceva nimic,părinți mei erau cam stricți în privința ieșiri în societate, deoarece îmi spunea că lumea e rea și ei nu ar vrea să o văd cu ochii mei.Vroiau să creadă că toate sunt doar lapte și miere.
Nu mai am mult și am optsprezece ani în câteva luni și sunt în măsură să-mi decid viață,poate Sam are dreptate să-mi trăiesc viață la maxim.Doar o viață avem și trebui trăită,nu ascunsă în casă din cauză oamenilor răi.
Cei care îți vor răul vor fi la fiecare pas care îl faci doar că trebuie să ai grijă să nu te apropi de ei sau dacă ești lângă ei nu trebuie să pui la suflet.
-Bine,o să merg cu tine.Acesta se luminează la față și îmi sărută creștetul capului tandru.
-Perfect.La ora opt e petrecere,vom merge împreună.Îi zâmbesc călduroas și pe urmă decid să-mi pierd restul zile în altere.
Când mă uit la ceas văd că-i deja ora șapte,decid să las desenele deoparte și să mă pregătesc pentru petrecere.
Când ajung în cameră mea văd o rochie roșie ca focul pe patul meu și cu un belițel pe ea.
,,Sper să-ți placă roșul.Tu ești ca un trandafir roșu care a înflorit,și care e extrem de prețios. Semnat Sam."
Nu îmi pot stăpâni zâmbetul care se lărgește mai mult.Off....Sam.
Subconștiența îmi spune ca și el mă place,dacă nu mă place nu îmi făcea atâtea surprize,să mă facă să zâmbesc și să mă simt prețuiță în ochii cuiva.
Fără să mai stau pe gânduri fug rapid în duș,după ce ies îmi tapitez corpul pentru a elimina apă de pe trup,iau un prosop pufos și îl înfășoar pe mine.
După ce usuc părul iau placă de par și decid să-l îndrept,după ce termin cu el mă duc la măsuță unde aveam machiajele și încep să-mi pun produse pe față,un fard scipicios pe pleoape,tuș negru,rimel,un pic pe blash pentru a prinde culoare în obrazi și nu îl ultimul rând piesa de rezistență,un ruz roșu pe buze.
Mă duc către dulap și iau o lenjerie intima și o pun pe mine,după îmi pun rochia roșie care se mulează perfect pe corpul meu.
Mă uit în oglindă și sunt mulțumită de cea ce văd,arăt superb.
Un ciocănit slab se aude în spatele uși.
-Intră.Spun și mă întorc pe călcâi spre persona care a întrat în camera mea,era nimeni altul decât Sam.
Își deschide ușor gura și începe să mă scanează din picioare până în capa,un zâmbet călduroas îl apare pe chip.
-Arăți magnific în această seară Angela.Eu îmi aplec capul în jos fiind rușinată și acesta ajunge în fața mea și îmi ridică bărbia în sus.
-Nu îți ascunde chipul de mine.Sunt roșie ca o sfeclă.Îi văd în mână dreaptă o cutie mică neagră.
-Cei acolo?Mă uit nedumerită la cutiuță.
-O supriză pentru tine.Când îl deschide văd un colier superb fin cu o piatră verzuie în formă rotundă care sclipește sub lumina slabă a becului din cameră.
-E așa de frumos.Îmi plimb buricul degetelor pe el.Dar e prea mult,nu îl pot accepta.Îl privesc curioasă.
-Angela știi că nu îmi place să nu mi-se refuze nimic.Te rog acceptal pentru mine.Oftez scurt și dau afirmativ din cap.
Mă întorc cu spatele la el și îmi ridic ușor părul în sus,îi simt respirația calda pe ceafă mea.
Îmi mușc buza de jos involuntar,iar un sărut lung și moale îmi apre pe gât.Închid ochii și mă las cuprinsă de atmosferă.Pe brațul stâng începe să mă maghie cu buricul degetelor de sus în jos,lăsând în urma lor un fior ciudat care îmi străbate pântecul.
Când mă întorc cu față la el,simt cum mă pierd în ochii lui negri întunecați și misterioși.
Acesta își pune ambele mâini pe obrazi mei fierbinți și se năpusteste peste buzele mele.
Buzele lui sunt așa de moi și calde.Îi răspuns în scurt timp înapoi la sărut cum am știut eu.Cum am văzut în filme sau cum am citit prin cărți de dragoste.
E așa de frumos și plăcut.
Când acesta se retrage din sărut,mă privește întens și îmi zâmbește și eu fac același lucru.
-Ești perfectă Angela.Îți să minunat cu acest coler.Haide să mergem.Îmi face cu ochiul după mă ține de mână tragandu-mă după el.*********
Îmi plimb ochii prin încăperea mare cu oamenii necunoscuții,după îmbrăcămintea și comportamentul lor pot parea că sunt cu nașul pe sus.
Au o așa privirea de parcă ar fi ei buricul pământul.Nu am suferit niciodată acest tip de oamnei.
Stau cuminte la masă,așteptând să vină Sam.
Pot spune că am intrat în vorbă cu câțiva prieteni de a lui dar nu m-au încântă deloc,mă simt încolțită și inconfortabilă lângă ei.Nu știu de ce am,dar am un sentiment ciudat în preajma lor.
Poate eram eu prea paronică,posibil și asta.
-Tu trebuie să fi Angela bănuiesc.Văd o femei în jur de treizeci de ani în fața mea.
-Așa este.Angela Addison,încântată de cunoștință....Întind mână.
-Victoria Beckham.Se așează lângă mine,mă lasă efectiv cu mâna ridică în aer.Ce nepoliticos din partea ei.
-Cu ce ocazie pe aici?Tonalitate voci ei mă enervează,e stilul de persoană îngâmfată și arongată.
-Păi am venit cu Sam,o vrut să vin cu el și săi cunosc prietenii.Spun politicos și zâmbesc ușor.
-Sam?Își înfășoară mâinile la piept.
-Da Sam...Samael?Îmi plimb mâinile pe sub masă agitată.Femeia asta are ceva în privire ce nu îmi place.
-Oho....îl alinți.Ce drăguț din partea ta.
Aș vrea să am curajul de ai spune ceva dar sunt prea bleagă pentru a mă impune în fața cuiva.
-Victoria ce supriză?Îl aud în spatele meu pe Sam,acest își așează mâinile pe umerii mei și pot respira ușurată.Ce bine că o veni.Nu o suport pe Victoria deja.
-Am venit la petrecerea lui Hard la fel ca tine.Acestea își aruncă câteva privirii ciudate între ei.
-Vrei să dansăm Angela?Îmi arcuiesc spatele când îi aud vocea joasă lângă urechea mea.
-Sigur.Spun și mă ridic în picioare,acestă mă ai de mână și mergem în centru cameri unde era și ringul de dans.
O melodie ușoară și cu un vaib de romantism se aude într-o clipă.
Simt cum toată lumea se oprește din cea ce făceau și ne priveau,înghit ghemotocul din gât care îmi face sângele să-mi fiarbă la foc mare în tot corpul.
-Prefate că nu sunt aici.Mă trage mai aproape de el și îmi pune una de mână pe spate și începem să ne mișcăm așa cum muzica începe să se așterne peste noi.Suntem ca un val dintr-un ocean care dansează în ritmul vântului puternic,doar ca aici suntem doar noi doi fără alt cineva.
Un pas în spate și altul în față,simt cum oxigenul din încăpere se risipește într-o clipă,din simplu fapt că ochii lui cenuși au început să-mi fure până și respirația mea.
Când îi simt mână pe spatele meu ajung lângă soldurile mele,încep să mă înroșesc la față toată,cât de înnebunitoare poate să fie atingerea lui.
Tocmai mi-am auzit inima cum a luat-o la goană.Și nu cred că vreau să fug după ea.
Știu că o să ajungă într-un loc sigur.
Mă lasă absorbită de ochii lui care nu par să mă părăsesc deloc.
Alcoolul începe să-mi danseze prin vene.Ne privim intens și începem să ne sărutăm în mijlocul ringului de dans ca doi adolescenții. Mă prinde de mână,conducându-mă printre oameni aflați aici și ajungem în
toaletă.
-Ştii care a fost prima chestie care mi-a venit în minte când te-am văzut în această seară?
-Ce?Îl întreb printre gâfâieli.
-Cum ai geme.Plănuiesc să aflu,să ştii.
Intrăm într-o cabină şi închide uşa în urma noastră.
Luminile călduroas și gălbui îi se conturează perfect pe chipul său şi îi pun în evidență tatuajele de pe antebraț,iar oglinda amplasată strategic îmi permite să-i admir spatele lat prin materialul fin care-l acoperă.
Sunt la un pas să-l opresc,să pun stop şi să fug cât văd cu ochii,dar la naiba,nu vreau să fac asta.Trebuie să fiu sinceră cu mine însămi şi să recunosc că vreau să fac sex cu el.
Vreau să mă simt femeie,să mă simt dorită,iar modul în care mă priveşte este chiar mai mult decât aş putea cere.
Își strecoară mâna între trupurile noastre şi mă mângâie prin stratul subțire de dantelă care îmi acoperă zona intimă.
Degetul lui arătător face cerculețe în jurul clitorisului meu fără să se grăbească şi să pătrundă sub chiloţii mei.Cu mâna liberă,îmi ridică uşor capul,forțându-mă să mă privesc în oglinda din dreapta mea.
-Sunt virgină,nu am experiență.Spun rușinată între săruturile noastre fierbinți și înfometat.
Sam se oprește și mă privește tăcut și înmărmurită când i-am spus.
-Tu chiar ești un înger.Un colț al gurii se ridic ușor după mă ajută să mă aranjeaz.De ce sa oprit?Nu vrea să mă facă al lui?Îl privesc buimacă și lung.
-Vreau ca prima ta noapte de dragoste să fie într-un pat,nu într-o toaletă.Mă lămurește,de parcă mi-ar citit gândurile.
-Dar eu te vreau Sam.Spun oftând.
-Și eu iubito dar nu aici.Mai bine mergem acasă,ce spui?Încuviințeză din cap și ieșim din baie.
Câteva râsete se aud din partea noastră când un cuplu de bătrâni ne privesc lung și trecem lângă noi plecând spre ieșire ducandu-ne spre mașină.
CITEȘTI
Invitația Din Infern Volumul 1
Vampiros🗣Noaptea ascunde secrete.💀 Noapte e domeniul pericolului. 🥀Angela Addison va învăța pe pielea ei ce înseamnă răul absolut în carne și oase. Toate au fost bine până când părinți ei sau stins din viață într-un accident rutier,și atunci în peisaj a...