Pov.Angela
-În prezent-Privesc curioasă cum tipa roșcată se dă jos din pat din cauza unui zgomot puternic din bucătărie.
-Nu te duce acolo!Țipă tare Mira către televizor,sperând ca tipa să o audă.
În bucătărie se afla un tip mascat care avea un cuțit în mână dreaptă.
-De ce dracului te-ai duce acolo să verifici,plus fiind singură în casă.Pufnește nervoasă bruneta.
O privesc amuzantă,încât râsetul meu se face auzită în tot livingul,aceasta își ridică sprâncenele în sus și se ridică în sus,când vede că tipa se apropie de tipul mascat.
-Jack tu ești?Spune tipă din TV cu o voce slabă.
-Cât de proastă poate să fie!Mira plus filmele de groază sunt așa de tensionate și amuzante de privit,spui că s-ar uita la un meci de fotbal.
Dintr-o dată sunetul sonerii de ușă ne face să ne uităm una la alta nedumerit,e ora zece seară.
-Aștepți pe cineva?O întreb nedumerită pe brunetă.
-Nu dar tu?
-Nici eu.Cred că tensiunea acumată pe parcursului filmul se pune și pe noi.
Mă duc cu inima cât un purece și deschid ușa larg și respir ușurată.
Mira avea o vază în mână gata să atace,iar eu eram scutul din fața ei.
-Dumnezeule,omule mai speriat!Expiră zgomotos Mira și pune vaza la locul ei.
-Intră.Spun zâmbind și Sam face întocmai.
-Ne uitam la un film de groază...nu o lua în seamă.
-Ok....Adaugă râzând.
-Ce faci aici la ora asta e destul de târziu?
-Îmi era dor de tine.Se apropie bună de mine și mă sărută trandru.
-Luați-vă o cameră!Strigă Mira către noi și aruncă cu o pernă.
Îl trag de mână pe Sam după mine până ajungem în cameră mea,acesta îmi scanează cameră după se pune în pat și mă privește lung.
-Sunt bucuros că nu mai stai cu el.
Știu că se referă la Nethen,știu că va trebui să spun adevărul odată și odată dar nu acuma când lucrurile încep să se simtă normal.
Sunt trei luni de când m-am împăcat cu Sam și încercat să facă această relație să meargă pe linia de plutire,e pe calea cea bună dar sunt și unele momente când cred că cedez.
Din cauza insistențelor lui Sam de ai povesti ce mi-a făcut Nethen,nu am curajul de a o face,am lăsat de atâtea ori subiectul suspendat în aer.
Sprizator Nethen nu o dat niciun semn de la ultima noastră întâlnire,de acea cred că Sam e nervos de obicei.
Ar vrea să-i rupă câteva oase prietenului lui sau fostul lui prieten.
Privirea care mă înnebunește de fiecare dată.
Vrea adevărul!
Îi pot vedea maxilarul încordat când vede una dintre pozele mele cu grupul meu de prieten și plus că lângă mine era Nethen în care își relaxa o mână după umerii mei.
Simt că explodează,ca un vulcan.
Mă reped lângă poză și o arunc în coșul mic de lângă birou,după mă întorc către el care se ridică în picioare.
-Am aflat unde își are ascunzătoare nemernicul ăla!Scuipă cu veni cuvintele încât mi-se taie respirația când sesizez cu câtă ură îmi vorbește de el.
-Poftim!Spun cu vocea stinsă.
-O să îl fac să plătească pentru tot ce a făcut Angela,îți promit!
-Sam.Îi șoptesc numele încet.Nu vreau să pățești ceva.Nu merită efortul.
-Cum nu merită efortul!Glasul îi tăios și dur.Tea luat de lângă mine și ț-a șters memoria,plus ca să atins de tine Angela!
-Știm amândoi adevărul.Izbucnesc eu nervoasă,mărindu-mi ochii.
-Tu mai abandonat Sam pentru Amalia,fost ta soție!Vroiai să scapi de mine!
-Am făcut-o ca să te protejeaz!Tună și fulgeră de nervi și eu sunt la el.
-Să mă protejează de cine?Am surâs că o nebună.
-Te rog Angela nu mă fă să dezgrop trecutul că e dureros!
-Nu!Vreau să aud!Spune-mi adevărul și nu te mai ascunde.
Văd cum venele de pe gât sunt gata să erupă și palmele își strânge puternic văzând toate venele cum se accentuează.
-Mergi pe un teren minat Angela!Voce e fermă,îndurerată și frustrată.Și nu ai vrea să te rănești.
-Nu asta am făcut toată viața mea?Zâmbesc ca o toantă la el.
Îl văd cum dă cu pumnul în peretele de lângă și văd cum sângele se prelinge pe degetele lui,îl privesc cu spaimă,de unde atâta ură și furie dintr-o dată.
-Am făcut-o să te știu departea de mine și de familia mea Angela,deoarece familia ta dragă nu e așa de superbă și curată cum ți-ai imaginat-o de multe ori.
Mă încruntat la el și pufnesc pe naș.
-Să nu îndrăznețe să-i vorbești de rău Samael!Îl săgetez cu privirea.
-Vrei adevărul,ți-l dau pe tavă!Părinți tăi nu au fugit din vila familie Walter pentru că vroiau o viață normal.Începe să urle mai tare,și ochii îi sunt roși deja de nervi.
-Nu nu.Ei au fugit deoarece mi-au omorât sora!
-De aia au fugit Angela!
Rămân șocată,îmi deschid buzele pentru a pătrunde puțin oxigen care îl simt blocat în plămâni.
Buza de jos începe să tremure,și câteva lacrimi îmi cad ușor pe obrazi,nu vreau să cred ce îmi spune Sam acuma.
De ce ar fi făcut așa ceva părinți mei?
-Poftim...Mă bâlbâi și privind la el îndurerată.
-Da Angela,am preferat să te trimit departe deoarece familia mea a aflat ce a făcut ai tăi și vor răzbunare.Vor să te omoară.
Brațele îmi cad pe lângă trup și mă prăbușesc la pământ,privesc într-un punct mort.
-De ce?Șoptesc cu un glas subțire și răgușit.
-Nu știu.
-Angela!E totul în regulă acolo?Un ciocănit slab se aude în ușă și vocea caldă și îngrijorată a lui Mira mă face să privesc către ușă.
-De când timp știi?
-La ziua nunții am aflat.
Simt cum îmi cade cerul în cap și pământul se oprește în loc.
-Angela?O pivrevesc pe bruneta cum stă în tocul uși și ne privește lung și îngrijorător.
Mă uit din nou la Sam care pare să îi pară rău pentru ce o spus,regretul,durerea și frică îi pot citi în ochii lui negri.
Uneori am impresia că nu vreau alt ceva decât să dispar,când,de fapt,tot ce vreau cu adevărat e să fiu găsită.
Fetița de șaptezece ani,vrea să fie găsită,ea e ascunsă într-un colț întunecat,și îi este frică să iasă afară.
Vorbele lui Sam mă fac să mă simt de rahat din cauza acțiunilor părinților mei,de ce ar trebui să iei viață unui copil nevinovat,de ce?
Nici nu mă mir că familia Walter mă vrea moartă dar am o bănuială urâtă,la care aș vrea să nu fie adevărată.
-Deci faza aia cu sângele unic din familia Addison a fost doar de fațadă?Suspin lung.
-Totul o fost doar un joc la începutul dar am început să te iubesc și nu am putut să te rănesc.Îmi mușc obrazul din interior din cauză că îl văd pe Sam cu lacrimi în ochii.
E așa de vulnerabil și mă privește cu dezamăgitor.
E dezamăgit că nu o reușit să mă simt prețuiță,apreciată și iubită sau să îmi ofere o viață normal.
Nu trebuie sa ne vorbim deoarece cu câteva privirii îmi dau seama ce spune.
-Am să îți spun un singur lucru Angela te iubesc enorm de mult.Te rog ignor-mi ochii.
Multă tristețea,neîncrederea și multe alte emoții negative îl captează când mă vede că plâng mai tare.
Acea lacrimă mi-a pus capac,îmi simt mâinile mai murdare,familia mea a omorât un copil din familia Walter iar eu aproape că l-am omorât al doilea.
-Nu pot să o aduc înapoi,dar acțiunile părinților mei se reflectă în viață mea,îmi pare rău Sam.Șoptesc și mă încruntat neînțelegând de ce o privește confuz pe Mira.
-Jos acuma!Un urlet animalic vine din el și în secunda doi îl văd cu se repedă spre ea și o pune jos.
După geamul din dreptul nostru se face bucăți.
Sunete de armă!
Văd cum peretele de lângă și totul din cameră se face bucăți.
Îmi plimb ochii spre cei doi și simt cum respira se greunează când văd brațul stâng a lui Sam sângerând.
-Sângerezi!Face ochii cât cepele Mira și Sam se dă la o parte de pe ea.
-O să treacă.Fermitatea și sigur pe sine.Stați jos.Să nu vă ridicați.
Acesta deschide ușa dormitorului și ne face semn să ne strecuram pe lângă,după închide în ură lui.
-Sam?Mă reped la el și îi examineaz rană care nu pare adâncă.
-Sunt bine,trebuie să plecăm de aici.
-Cine ar vrea să ne împuște?Își înfășoară mâinile la piept Mira.
-Nu știu dar trebuie să plecăm acuma.
Dintr-o dată o explozie uriașă se produce,îmi simt tot corpul cum mă doare și când deschid ochii văd doar fum și foc.
Tot apartamentul e distrus,îmi plimb privirea prin încăperea după Mira și Sam.
-Samm....Mira!Strig cu putere și debea atunci îmi văd piciorul sub o bucată de tavan peste el.
Încerc să o dau la o parte,și când reușesc după multe eforturi.
Mă ridic in picioare și încep să îi caut pe cei doi printre dărâmături,ignor toată senzația de durere care mă apasă tot mai tare.
O văd pe Mira pe jos și mă reped lângă ea.
-Mira!Îi strig numele și îi o scur.
-Hmm.....Capul meu.Își deschide ușor ochii și își duce mână către cap.
-Ești bine?
-Da sunt în regulă.
-Angela!Un strigăt îndurerată răsună din spatele nostru.
-Sam!Mă ridic cu greu și mă duc către el.
Îmi ia chipul în mâinile lui mari și mă scanează din cap până în picioare.
-Dumnezeule Angela piciorul tău!Strigătul de groază a lui Mira mă face să arunc o privire asupra piciorului.
Și atunci văd cum pantaloni mei lungi de pijama sunt rupți și piciorul e plin de sânge.
-Uitate la mine,vom ieși de aici.Îți promit.
Aprob din cap și acesta mă ia în brațe și mă sărută pe frunte.
-Cred că ar trebuie să mergem pe scări,liftul nu mai merge.
Vocea Mirei ne face să ne întoarcem capetele către ea,și Sam începe să coboare scările cu mine în cârcă.
Când ajungem la parter,Mira ține ușă deschisă care dă în spatele blocului.
Când ajungem pe ale pe ambele părți două mașini cu o lumină arzătoare ce ne orbește pentru câteva secunde.
Câteva porteri se deschid și închid la fel de rapid,Sam mă pune pe picioare iar Mira mă ajută să îmi mențin poziția.
Sam se pune în fața noastră când vede că câteva matahale de oamnei se apropie de noi cu pistoale.
-Armele jos băieți.Un glas tare dar și familiar mă face să închid ochii și mă afund în irisului albaștri care stătea în fața noastră.
-Nethen!Înghit ghemotocul din gât care s-a pus când i-am rostit numele.
-Bună Angela.Zâmbetul ăla,care te face să crezi în singurață și iubită,cel mai înșelător zâmbet.
Mă uit la chipul lui Sam și pare că erupe de nervi,ura cu care își privește prietenul e de nedescris.
O privire rece,răzbunătoare,trădare toate i-le citesc din mișcările lui Sam care se duce destul de periculos lângă Nethen.
Într-un moment îl lovește în față,Nethen își întoarce capul într-o parte din cauza impactului și se clatină unpic.
-Încă ști să bați Samael!Îi rânjește Nethen și îl privește superior.
Văd cum un tip se repedă spre spatele lui Sam cu o bâtă groasă.
-Sam!Strig disperată,dar prea târziu,acesta cade săgeată jos,suspinele de durere îi paresec buzele.
Văd unul din oamnei lui Nethen cum vine lângă mine și Mira,pe mine mă ia de braț tragandu-mă după el.
Mira ia sticlă de pe jos și îi aruncă gosrilei care mă ținea,sângele se prelinge pe frunte,aproape inima îmi iese când îi văd furia din privire.
Îl aud cum mârie nervos și se repedă spre ea,iar eu cad jos din cauza piciorului.
-Mira!Golira lui Nethen o apucă de gât și o ridică în sus.Nethen oprește-l!Zic cu o voce stinsă și cu ochii înlăcrimați.
-Oprește-l!O omoară!Mă rog de el dar pare ne mișcat.
-Am o idei de spui de un joc?Mă încruntat la el.
-Ești nebun Nethen!
-Poate,ai două variante Angela.Poți să salvezi pe unul dintre ei,său dacă e prea greu de decis te ajut eu,ști ce e cel mai interesantă fază că e alergea ta.
Îl privesc înmărmurită,o văd pe Mira cum răsuflă greoi și matahal care o tine mai devreme suspendată în sus o aduce lângă Sam.
Pe Sam îi țin doi bărbați de un braț și altul în genunchi și cu față la mine,la fel procedează și cu Mira.
-Nethen....nu îmi poți să îmi faci asta.Te rog nu mă pune să aleg.
Bătăile inimii cresc exponențial din cauza adrenalinei,frică îmi preia fiecare bucățică din corp făcându-mă să tremur îngrozitoar.
Gâtul mi-l simt uscat,cuvintele scurgându-se în adâncuri întunecate,chipul speriat a Mirei mă face sângele să-mi înghețe.
Sam mă privește cu greu din cauza lovituri la cap,pare așa de slăbit și vulnerabil.
-Mă aleg pe mine.Spun și îi simt prezența lui Nethen lângă mine care mă ridică în picioare.
-Hmmm....scârțâi din dinți când mă pun cu toată greutatea pe piciorul problemă.
-Tu nu ești o variantă Angela.Îmi răspunde Nethen și mă ia în brațe.
-Te implor nu o face.Ceva din privirea lui se schimbă,pare că cântărește decizi.
-Nethen tu nu ești așa.Glasul Mirei se aude dintr-o dată.
-Asta sunt eu cu adevărat Mira trebuie să te obișnuiești.
-Dacă crezi luând-o pe Angela cu tine,va rezolva problema?Nethen chiar ești în stare să mă omori după toate ce sa întâmplat.Am fost lângă tine idiotule când ai avut vremuri grele,și asta e mulțumirea ta!Să mă omori.Așa o să faci și cu Angela?O să o arunci la gunoi după ce nu o să mai ai nevoie de ea Nethen.
Vorbele Mirei pare că la afectat pe Nethen.
-Salazzar după ce pleacă mașină noastră poți să rezolvi cu ei.Fermitare și răceală din vorbele lui Nethen,mă face să-l privesc câteva clipe în ochii.
Și atunci încep să mă zbat și să țip în brațele lui.
Ne îndreptăm spre una dintre mașini,mă pune pe bancheta din spate și mă uit către ceva de riposta dar simt cum un ac îmi străpunge adânc pielea.
Nethen mă injectat cu o substanță care îmi face corpul foarte moale în câteva minute,mă uit către geamul mic și îl privesc pe Sam și Mira,acestea rămân cu doi bărbați iar restul se îndepărtează cu mașinile.
Mă simt pusă în brațele lui Nethen și îmi răzămă capul pe pieptul lui făcându-mă să nu mai văd pe oamnei care îi iubesc.
O lacrimă îmi curge încet pe obraz după privirea mi-se încesosează.
CITEȘTI
Invitația Din Infern Volumul 1
Vampir🗣Noaptea ascunde secrete.💀 Noapte e domeniul pericolului. 🥀Angela Addison va învăța pe pielea ei ce înseamnă răul absolut în carne și oase. Toate au fost bine până când părinți ei sau stins din viață într-un accident rutier,și atunci în peisaj a...