Capitolul 17

22 1 0
                                    

                               Pov.Angela
                               -În trecut-

   El este o ispită!Inima îl vrea cu atâta adoare.
El e fructul interzis.O dorință căreia nu îi poți rezista niciodată.
Mama îmi spune mereau când voi crește mare să găseşte omul care reuşeşte să te iubească indiferent de situație,să te accepte în întregime, să nu-l intereseze trecutul tău atâta timp cât el este prezentul şi îşi doreşte să-ți devină viitor. Acel om care te face să râzi când ai lacrimi în ochi,să speri când te simți tristă,să simți că trăieşti şi nu trebuie să alegi între visurile tale şi el!
Acel om care se bucură cu și pentru tine,te susține atunci cand reușești și te motivează! Da,acel om merită tot timpul şi răbdarea ta!
Privesc afară cu capul lipit de geam aburit și văd cum sângele începea să înghețe încet când îmi văd călăul ieșind din mașină lui sport și venind în casă nervos.
Cobor de lângă geam și aud o ușă cum se trântește brusc.
Pășesc cu pași înceți spre ușa care ducea pe hol,și când o deschid,o atmosferă sumbră plutește în aer.
Când ajung la capătul scărilor care duceau în living nu văd pe nimeni.
Scârțâitul scărilor,mă face să înghit în sec,un zgomot puternic se aude din spatele biroului lui Sam.
Curioasă din fire vreau să văd ce sa întâmplat.
Și mă îndrept spre parter mai rapid,mă duc țintită,iar când deschid ușă încet,îl văd pe Sam cu în pahar de tărie în mână.
Toată încăperea e cu fundul in sus.
Pare încordat și nervos.
Încă nu mi-a sesizat prezența,ar trebui să închid  ușa în urma mea și să mă ascund încontinuare în dormitor?
Dar inima nu mă lasă,mă obligă să stau locului și să-l privesc cum își încordează maxilarul și brațele.
Poziția în care se află,pare relaxată,sta pe fotoliu și cu ochii închiși.
Capul dat pe spate,picioarele crăcănat.
Îmi redeschid buzele,căutând oxigenul din cameră care a dispărut dintr-o dată,am nevoie de aer pentru a îmi alimenta creierul.
Dacă m-ar vedea cineva ar crede că sunt o ciudată care sa oprit în pragul uși și îl privesc pe bărbatul din fața mea ca un Zeu.
-Închide ușa Angela.Vocea lui Sam mă scoate din tranșă.
-Cum ai știut că eram eu?Șoptesc încet buimacă.
-Pur și simplu.Îmi răspunde înapoi dar tot cu ochii închiși.
Închid ușa și mă îndrept spre el cu pași mici.
Mă simt ca un purice când sunt în preajma lui.
Dominarea,sezualitatea,zâmbetul lui fermecător te face să te îndrăgostești iremediabil de el.
Din afară pare un bărbat de vis care te face să râzi,să te simți apreciată,să te simți în siguranță dar în exteriorul lui e diferit,e un demon care se hrănește cu sânge de oamnei.
Încă nu pot să șterg imaginile cu sărmana femeie care stătea întinsă pe masă și sângele i se scurgea într-o găleată,după care amicii lui Sam încep să beau conținutul,ca un fel de vin rafinat.
-Fii alături de mine,alege-mă pe mine Angela!A șoptit diavolul la urechea mea.Mână lui se adâncește în soldurile mele.Fii tu cea care îmi arată lumina soarelui.
Își lipeste fruntea de a mea privindu-ma in ochii.Îi simțeam mușchii încordandu-se.
Îmi prinde coapsele ridicandu-mă pe masa,fiind între picioarele mele.
- Nu ai idee cât am asteptat să fi a mea din nou.
Un geamat scurt îmi părăseşte gura când dinții lui mușcă o portiune a gatului meu.
-Îmi place cum raspunde corpul tau la atingerile mele.
Ne uităm unul în ochii ceilulat,în timp ce corpurile noastre scot scântei când se ating,doar o privire pătrunzătoare,doar atât îmi trebui să cedez,toate senzație de dinainte: disconfortul,frică și încrederea dispar dintr-o dată și este înlocuită de o căldură interioară.
Cipurile noastre sunt atât de apropiate,încât respiram același aer,miresme de trandafiri și vanilie îmbinându-se perfect cu piper negru și citrice.Acesta e mirosul nostru.Mirosul dragostei noastre care doar noi o putem descrie în cuvinte.
Complicată!Confuză!Pasională dar și dorință!
Mă simte cum mi-se înmoaie corpul și mă susține.
Îl simt cum geme de placere în gură mea și sărută se adâncește,tot mai flămând de parcă ar fi ultimul lucru care l-ar mai face.
Cum îți poți asculta inima atunci când urlă? Când totul pare a fi începutul sfârşitului?
Când nu mai ştii ce-ti dorești?
Respiraţia lui caldă îmi gâdilă pielea.Gura lui mi-a presărat săru pasionale pe gât,până a ajuns la pulsul care zvâcnea sălbatic.
-O să ţi-o trag lipită de peretele până când n-o să mai ştii cum te cheamă.
M-a apucat de gât.Vocea lui blândă s-a preschimbat într-un mârâit.
Vaginul meu a fost cuprins de spasme de excitare.
-Ești doar a mea Angela.Fiecare părticică din tine e doar a mea.Ai înțeles?Am scuturat din cap,gâfâind ațâțată.
-Vreau să te aud cum o spui.Sam m-a strâns mai tare de gât.
-Sunt doar a ta.....
Am icnit când Sam m-a învârtit în loc şi mi-a lipit obrazu de perete.
Betonul rece mi-a răcorit pielea înfierbântată. Sam mi-a ridicat iar fusta și cu cealaltă mână mi-a tras chiloţii în jos.
-Să nu te gândeşti niciodată la alt cineva!Mi-a mârâit.L-am auzit desfăcându-şi cureaua şi fermoarul pantalonilor.
-Eu sunt singurul bărbat din mintea ta,din sufletul tău,singurul care te poate atinge.
Eram atât de zăpăcită de dorință,încât aş fi zis orice.
-Spune!Cui îi aparții?Penisul lui se frecă de pielea mea udă,și aproape c-am avut un orgasm.
-Ție.Îți aparțin ție.Doar ție Sam...
Acesta expirat zgomotos.În secunda următoare mă pătrunde cu furie.
Mi-a pus o mână la gură,ca să-mi înăbuşe țipetele.
Eram atât de răvăşită,încât abia dacă am putut observa.Mă puteam concentra doar la Sam,care se izbea frenetic în mine,până când plăcerea mă copleşea în valuri.
Am auzit ceva prăbușindu-se,tot cel mai probabil vrun tablou de pe perete.
Eram aproape de orgasm.Sam m-a învârtit din nou.
Ajunsesem faţă în faţă.
Piele îmi era îmbujorată de efort,iar ochii lui erau încă întunecosi de dorinţă.
Până acum nu văzusem ceva atât de frumos. Şi-a apăsat buzele pe gura mea,puternic și disperat.
Am cedat pe loc,lăsându-l să pătrundă în fiecare părticică din mine:în mintea mea,în sufletul meu,în viaţa mea.
Știu că cea ce fac e greșit dar se simte așa de bine.
El e un păcat!
Ce fac eu acuma posibil,e să îmi distrugă inima mai târziu dar nu pot să mă controlez când atingerile lui fierbinți și electrizante se simt ca aș fi în rai.
Îl vreau cu atâta adoare,parfumul lui pe pielea mea.El este obsesia mea,mă face să simt atât lucruri care nu credeam că le voi simți vreodată.
Dar nu îi pot să îi rezist,iar el profită de această ocazie.
Te urasc pentru că te-am dorit din prima clipa în care te-am văzut.
Te urasc pentru că vreau ceva mai mult de la tine.Vreau să fii sincer și iubitor.
Te urasc pentru că nu stiu ce se petrece cu mine.
Te urasc pentru că mă faci să uit cine sunt cu adevarat.Am uitat cine e fetița care caută noaptea afară pentru a se uită la stele și care vedea cum cade câte o stea își punea o dorință.
Dorință mi-sa îndeplinit oarecum,doar că suntem atât de diferiți.
El e fiul Diavolului iar eu o simpla fată de pe pământ.
Raiul și iadul se întâlnesc când ne privim.
El e un haos care arde totul în calea lui fără remușcări.
Iar eu repar tot ce alții au distrus.
Suntem că un ing și iang,cel care are o inima pierdută în infern și cel care are o inimă mare dar care va sfâși îngrozitoar.
Aparențele sunt întotdeauna înșelătoare.
Să nu judeci o carte după copertă niciodată.
Sunt slabă de suflet și mă având cu voie în ghearele Diavolului pentru că cred că îl pot schimba,îl pot face să simte ce înseamnă iubirea și fericire adevărată.
-Îți promit că îți voi risipi umbrele iadului din priviri Sam.O spun mai mult ca o promisiune.
O promisiune care mă va costa inima mea.

Invitația Din Infern Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum