Pov.Angela
-În urmă cu șase ani-Iau o gură sănătoasă din limonada făcută de Helga,care era numai bună pentru vremea de afară,un soare strălucitoare care te încălzește cu razele lui.
Am câteva ceasuri de când stau întinsă pe o pătură în grădina din spatele vilei,undeva mai retras de ochii lumii.
Răsfoiesc de zorii o carte de dragostea care îmi încântă ochii,nu mai am răbdare,vreau să îi aflu sfârșitul.
Dintr-o dată în fața mea o umbră acoperă tot soarele,ridic privirea în sus și observ un bărbat străin.
Acesta este îmbrac într-o pereche de blugi albaștri și o cămașă albă,chipul lui mă face să uit să respir pentru câteva secunde,ochii albaștri care te pătrund în suflet,sprâncenele mari,naș rotund perfect,gene superbe,iar buzele cărnoase și pline rozali.
Un păr ca și ciocolata,o nuanța caldă și frumoasă,postură lui impunătoare mă intimidează,mă privește întens și stă cu mâinile în buzunarile din față blugilor,las cartea de-o parte și mă ridic în picioare.
-Pot să vă ajut cu ceva?Îl întreab politicoasă pe străinul din fața mea.
-Pari și mai frumoase de aproape.Adaugă acesta cu o voce joasă și groasă.
-Poft..im?Mă bâlbâi și el mijește ochii și mă pătrunde cu privirea lui,vrând ceva de la mine ce eu nu as putea înțelege.
-Tu trebuie să fii Angela,corect?
-Da dar dumneavoastră cine sunteți?Colțul gurii se ridică într-un fel de zâmbet.
-Poți să-mi vorbești la per tru,mă numesc Nethen Heat.Se prezintă și îmi întinde mâna,eu sfioasă întind mână și acesta o ia și o sărută tandru.
Deci el este cel mai bun prieten a lui Sam,el e marele Heat de care vorbește toată lumea,într-un adevăr arată demențial.
Mă uit efect la el și acesta încă nu îmi dă drumul la mână,și spre surprinderea mea o mângâie ușor.
-Încântă Nethen.Zâmbesc.Dacă îl cauți pe Samael,nu e în vilă,e plecat în oraș.Îl informează și îmi retrag imediat mână din a lui.
-Nu pe el îl căutăm.
-Oho...Face câțiva pași mai aproape și îi pot simți respirația calda pe chipul meu.
-Pe tine te căutăm Angela.
Fac ochii mari cât cepele și dau să plec de lângă el dar acesta mă prinde de închetură forță să mă întorc spre el.
Mă izbește de pieptul său și mâinile lui puternice se află pe spatele meu.
-Într-o zi te va uita și pe tine că pe toate celelalte.
-Despre ce vorbește?Mă încruntat neînțelegând ce vrea.
-Vorbesc despre Samael.Te va uita și pe tine Angela.
-Nu mă va uita niciodată.Sunt prea adâncă infritată în inimă lui că să mă uite,mă iubește.Spun clar și răspicat.
-O să vezi Angela că va veni și ziua aia și eu voi fi lângă tine îți promit,când el te va ambdona.
-Dă-mi drumul pervesule!Mă zbat în brațele lui,încerc din răsputeri să mă eliberez dar el are o forță dublă decât a mea,e prea puternic.
Mă simt ridicată în aer ca pe un sac de cartofi,și mă pune pe spate lui lat.
-O fată ca tine nu ar trebui să înjure așa.Dau cu pumnii în spatele acestuia.
În schimb aud doar câteva hohote de râs copios din gura lui.
-Dă-mi drumul!
Plecă cu mine în spatele lui și după câteva minute sunt pusă înapoi pe picioarele mele,și mă uit că sunt în cămară veche care cred că nu o mai fost folosită de câțiva ani,praful și pânzele de păianjen sunt peste tot.
-De ce mai adus aici?
-Să fiu sigur că eu o să fiu primul care îți intră în suflet.Vreau să te fac a mea Angela.
Își scoate cureaua de la blugi și vine spre mine,prinzând-mi mâinile cu ea.
După sunt pusă pe o masă,după un ac subțire îmi pătrunde în piele,după numai câteva minute,nu îmi mai simt corpul.
Nu îmi mai pot mișcă trupul deloc.
Acesta se năpusteste pe gâtul meu și începe să sugă din el cu sete,o durere cumplită mă cuprinde când îi simt dinții pe pielea mea.
Doar suspinele mele se mai pot auzi,se aud ca într-un ecou care pătrund în pereții groși,lacrimile încep să izvorăsc din ochii.
Buza de jos îmi tremură îngrozitoar,încerc să țip doar că nu pot,nu știu cu ce ma injectat.
-De ce tocmai pe Walter l-ai ales?Mă privește și atunci simt o durere care mă cuprinde imediat,gâtul mă doare cumplit.
-El e diavolul iar tu un simplu înger.
-Te.....urăsccc...reușesc să spun.
Îmi prinde gura cu mână dreaptă și mă privește dezamăgit,furios și încruntat.
-O să te fac să mă iubești scumpo!Zbiară la urechea mea.
-Când Sam....va afla....
-Nu va afla niciodată!Râde copios,un rânjet diabolic îi apre pe buze,își linge buzele între ele cu limba și mă privește.
-O să fie doar o amintire care o vei uita imediat.
Îmi atacă buzele cu ale lui și mâinile lui se plimbă de voie pe trupul meu care începe să tremure involuntar la atingerile lui.
Inima începe să îmi sângereze,am vrut ca prima mea noaptea de dragoste să fie cu Sam,nu să fie cu ticălosul ăsta libidinos.
-Încetează te rog...Am spus cu un glas apăsat.Dar el mă ignoră și mă apasă mai tare de solduri.
-Nuuu..nu....Încerc să țip când văd cum își scoate pataloni de pe el,rămând doar în boxer.
Un țiuit puternic îmi răsună în urechi,neștiind ce să fac sau cum să acționez,rămân înmărmurită urmarind cu teamă ce face,iar pe un fundal parcă aud gemetele acestuia de placere când simt cum intră cu sălbatice în mine.
Mintea mea e blocată,un val de anxietate și teamă îmi cuprinde corpul iar eu încep sa tremur din cauza amalgamului de emotii.
Încerc să mă mai uit încă o dată la chipul monstrului care pare încântă și în extaz de cea ce face.
-Jur că te voi face să suferi pentru asta.Spun destul de clar să mă fac auzită după totul se face negru.
Mă trezesc brusc pe fotoliu din living cu o pătură pe mine și îmi simt corpul slăbit,privesc neînțelegând cum am ajuns aici?
Știu foarte bine că eram în curtea din spate și citeam cartea.
-Ce sa întâmplat Angela?Îl văd pe Sam cum vine din biroul și se așează lângă mine.
-De ce ești palidă?Îmi mângâie duios obrazul drept.
-Nu știu,dar știu foarte bine că eram în curtea din spate și citeam o carte și brusc filmul s-a rupt,nu îmi aduc aminte cum am ajuns în casă.
Sam îmi dă părul după urechi și se uită îngrijorat la mine după îl văd cum se ridică fulger în picioare.
-Unde pleci?
-Am de rezolvat ceva foarte important.Vine și îmi sărută creștetul capului după îl văd cum îl oprește pe unul dintre angajații și îi spune ceva la urechea după ambii se fac nevăzuți.
CITEȘTI
Invitația Din Infern Volumul 1
Vampire🗣Noaptea ascunde secrete.💀 Noapte e domeniul pericolului. 🥀Angela Addison va învăța pe pielea ei ce înseamnă răul absolut în carne și oase. Toate au fost bine până când părinți ei sau stins din viață într-un accident rutier,și atunci în peisaj a...