C H A P T E R E I G H T

815 47 25
                                    

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, literówki lub korektę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Z góry przepraszam za błędy ortograficzne, literówki lub korektę.
Nie zwracajcie uwagi ;)

- Co się dzieje ?.- zapytałaś bardziej samą siebie niż kogokolwiek. Byłaś sama, z Eywą.

Stałaś idealnie przed jej pięknem. Nie rozumiałaś dlaczego. Jeszcze chwilę temu siedziałaś i rozmawiałaś przy stole, a teraz ?

Chciałaś krzyczeć i wołać o pomoc, jednak przed tobą pojawiła się kobieta.
Była młoda i bardzo piękna.

- Kim pani jest ?.- zapytałaś powoli do niej podchodząc. Wyglądała na zmartwioną.

- Oh...[T.I].- zaczęła płakać.- Tak bardzo cię przepraszam, że nie byłam przy tobie...

- Chwila...mama ?.- zapytałaś.- Ale jak tak możliwe ?.

- Najwidoczniej Eywa zlitowała się nad tymi, którzy zginęli.- pogłaskała twój policzek.
Chciałaś coś powiedzieć, ale w tym momencie kobieta krzykneła i zniknęła.

Ty w tym czasie odzyskałaś trzeźwość umysłu.

- Mamo!.- krzyknęłaś upadając z tyłu na podłogę. Ronal podbiegła do ciebie i złapała za nadal trzęsące się ramiona. Wyrywałaś się tak bardzo, że omal nie skaleczyłaś Jake'a, który również przybył na ratunek.
Dopiero kiedy Neytiri spojrzała ci w oczy, uspokoiłaś się.

- [T.I].- powoli się uśmiechała w twoją stronę.- Wszystko dobrze, patrz na mnie.

- Mama...- zaczęłaś płakać.- Widziałam ją.

- Jak wyglądała ?.- Jake również kucnął.

- Miała...biały podkoszulek, czarne włosy i...ciemne oczy.- spojrzałaś na niego. Na jego twarzy malowało się przerażenie.

- Trudy...

- Tak ma na imię ?.- natychmiast wstałaś.- Jaka ona była ? Jak umarła ? Jak to możliwe, że była w ciąży ?.

- [T.I], mówiła coś ?.

- Że "Najwidoczniej Eywa zlitowała się nad tymi, którzy zginęli".- powtórzyłaś.

- Nie dziwię się, że chcą cię dopaść.- również wstał.- Wychodzi na to, że jesteś dzieckiem Eywy.

Zapadła cisza.
Teraz wszystko byłoby miało sens.
Poczułaś, jak serce znowu biję ci niewyobrażalnie szybko.

My heart lies in Pandora | Avatar 2: Istota wodyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz