Obudziłaś się przez światło, które było bardzo blisko twojego oka. Gdybyś nie znała cywilizacji Na'vi i nie wiedziała o istnieniu globu jakim jest "Pandora" pomyślałabyś, że masz omamy przez jakieś mocne prochy.
Jednak byłaś świadoma, że istnieją nazywane po waszemu "Avatary", które właśnie w tym momencie stoją nad tobą jak kat nad grzeszną duszą. Było ich czterech oraz chłopak, którego włosy dawno nie widziały fryzjera.- W końcu się obudziłaś.- Neteyam wziął twoją rękę, którą przyłożył do swojego zimnego policzka.
- Co się stało ?.- zapytałaś, ściskając lekko jego rękę.
- Zemdlałaś.
Głos nie należał do ani jednej osoby, którą widziałaś. Wszyscy się odsuneli, a twoim oczom pokazała się przerażająca postać.
- Mogę wiedzieć kim pani jest ?.
- Jestem Mo'at. Zauważyłam, że padłaś, a potem straciłaś przytomność.
- Dziękuje bardzo za opiekę...
- Nigdy nie widziałem kogoś takiego.-
znowu jakiś nieznajomy głos. Tym razem okazał się to lekarz z maską.- Twoja krew potrafi uleczyć ?.- Tak, nie wiem dlaczego.- zamknęłaś oczy, czując coraz bardziej przypływ mdłości.
- Nigdy nie widziałem kogoś tak bardzo dobrze zaprojektowanego.
Zaprojektowanego? Poczułaś na sercu kamienie, których było coraz więcej. Myślałaś, że...
- Jak to zaprojektowana?.- natychmiast wstałaś, ale Neteyam ci przeszkodził.
- Leż.- rozkazał.
- Nie, nie jestem zaprojektowana, to nie możliwe, ja...
- Wygląda na to, że...- urwał, jakby bał się powiedzieć mi prawdę.
- Co to ma znaczyć ? Ja...przecież...przecież bym coś pamiętała, jestem człowiekiem!.
- Tu nie chodzi o to, czy jesteś człowiekiem, czy nie. Tu chodzi o to, że zostałaś czymś w rodzaju eksperymentu, który ma jakoś pomóc pokonać ród Na'vi.
- Nie wiedziałam, przysięgam. Ta krew...to przekleństwo, prawda?.- opadłaś znowu na łóżko.- Oni będą mnie szukać, musicie mnie gdzieś zabić lub wyrzucić, bo inaczej...
- I będą szukać mnie.
Spojrzałaś na najwyższego Na'vi. To...
CZYTASZ
My heart lies in Pandora | Avatar 2: Istota wody
Fanfiction[T.I] jest niezywkłym dzieckiem. Dlaczego ? W jej żyłach płynie krew, która uzdrawia wszystko i wszystkich. To nie jest jedyna rzecz w niej niezwykła. Może oddychać na Pandorze. Dlatego naukowcy SecOps przetrzymują ją robiąc na niej badania i eksp...