Még sose jártam így, de sikerült az első ébresztőmre kipattani az ágyamból. Jimin viszont így is hamarabb kelhetett, mivel nem volt mellettem. Hogyan csinálja? Egyáltalán ember ő?
-Úgy látom valakit nem kell már kirángatnom az ágyából. - jegyzi meg mosolyogva és elkezdett beágyazni nekem.
-Nem kell megcsinálni. Este úgy is szétfetrengem megint.
-Ha mindenhez így állnánk hozzá, akkor ki tudja hol tartanánk most? Ne vitatkozz velem.
-Te tudod. - kifelé veszem utamat, egyenesen a konyhába, ahol már készenlétben áll a reggeli. Mi lenne velem nélküle? Valszeg éhen vesznék. Leülök az asztalhoz, magamhoz húzom a tányért és falatozgatni kezdek. Reggelente annyira nincs étvágyam, de ha nem eszek most azt később megbánom.
-Milyen lett? - settenkedik mögém, és oldalról tanulmányozza az arcomat.
-Előző életedbe tuti valami szakács voltál.
-Ezt pozitív visszajelzésnek veszem. - mosolyodik el halványan. Felsimít csupasz hátamra, később pedig apró nyálas csókokkal kényezteti a felületet. Először kirázott a hideg, de hamar elengedtem magam és élveztem az érintését. Végül is erre még nem lehet azt mondani, hogy kihasználom a szeretetét, nem de? Magától csinálja. Vállamnál masszírozva halad egyre feljebb, míg már csak annyit veszek észre, hogy nyakamnál csókol. Oldalra fordítom fejemet, hogy minél több területet vehessen birtokba ajkaival, míg tenyereit levezeti derekamra ahol simogatni kezd, néha meg-meg markolva. - Engedd el magad még jobban, nincs mért feszengned. - suttogja, nyugtatónak szánt hangon
-Nem kéne ezth csinálni. - sóhajtom gondterhelten. - Nem akarlak kihasználni.
-Ne rágodj semmin Kookie. Ez erről szól, hisz egy hónapig egymáséi vagyunk. Csak lazíts egy kicsit.
-Oké. - kényelmesedek el jobban, mire ő elém sétált és a térdeimre ülve hajolt ajkaimra. Próbáltam viszonozni, de a csókja annyira nem vonzott, így elváltam tőle és a nyakamhoz nyomtam buksiját, hogy ott folytassa a tevékenységét. Apró kezeit ezúttal nadrágomhoz vezette, és az anyag alá benyúlva simított rám.
×××-Kövi életembe egy gazdag családba születek, és soha az ég adta világon nem fogok dolgozni.
-Álmodozz csak. Nekem jobban tetszik a csóró Jungkook, aki nem egy kényes dög. Neked, ha pénzed lenne se lenne. Azon nyomban elköltenéd.
-De legalább most nem neked kéne tankolnod, mert nincs nálam pénz. - állok meg egy benzinkútnál.
-Micsoda??
-Máris kiábrándultál a csóróságom miatt?
-Még mindig álmodozol. - száll ki feltankolni. Igazából ez egy sokkal nyugodtabb reggelnek ígérkezik jelenleg, mint a többi. Jimin segített a szexuális feszültségemen amiről eddig nem is tudtam, hogy jelen volt. Persze nem léptem túl a határaimat amiket fejben meghúztam. Csak a kezével csinálta, de valami istenien. - Kaptunk rá akciót. - száll vissza kuncogva.
-Hogy hogy?
-Ez itt. - mutat fel egy kis papírt amit csak a szemem sarkából látok, mivel néznem kell az utat. - Azt mondta hívjam fel és kevesebbért adja. Szóval megvan kivel megyek randira, ha nem változik az érzésed irántam. - teszi el a zsebébe. - Még a végén ingyen fogunk tankolni
-Te bárkivel összefutsz rád pattan?! Hogy találsz ennyi meleget? - rázom fejem hitetlenül. Lehetetlen ennyibe belebukkani.
-Mondtam egy szóval is, hogy csávó? - húzza fel egyik szemöldökét.
-Hát de te nem teljesen meleg vagy..?
-Egy szóval se mondtam, hogy szerelemből lennék vele.
-Ez köcsög.
-Úgy is csak kihasználna, láttam a fején hogy nem az érdekli milyen vagyok, hanem a külsőségek. - forgat szemet.
-És te komolyan odaadnád magad neki pár dologért?
-Azt se mondtam, hogy alá mennék vagy inkább felé. - zavarodik össze egy pillanatra - Csak lógnák vele. Viszont, ha megtenném valami bajod lenne vele?
-Nem. - nézek rá mikor megálltam a pirosnál. - Csak vigyázz magadra.
-Én jobban örülnék, ha te vigyáznál rám, mint a párom, de oké.
-Jimin ne- már kezdtem volna bele a százszor elmondottakba, mikor is a telefonom csörögni kezdett. - Kiveszed a farzsebemből? Vagy tudod mit, megoldo- természetesen hamarabb kivette mielőtt befejezhettem volna a mondatot, és jól le is tapizott.
-Mond TaeTae.
-Jimin? Nem Jungkookot hívtam? - szipog a telefonba.
-Azért ennyire nem vagyok szar társaság. Na lökjed mi bajod. Mért sírsz?
-Sír?? - kezdek aggódni, ezért gyorsan leparkoltam egy szabad helyre, amit alig találtam.
-Shhh. Nem hallom tőled! - rivall rám. - Taehyung hát ez remek!
-Remek?? Én már nem szeretem őt! Elakartam hagyni erre benyögött egy ilyet!
-Biztos nem csak hazudott, hogy vele maradj? Csináltattál tesztet vele?
-Yuna nem hazudna nekem. Ma megyek vele ultrahangra. Most lehet körübelül egy hónapos szerinte.
-Mi történik Jimin? Mit mond? - kezdek türelmetlen lenni, ahogy egészen feje mellé hajolok, de még úgy se hallom. - Hangosítsd már ki!
-Nyugi már! A barátnője babát vár, ennyi!
-Hogy mi? - gyereke lesz? Ezek szerint eljött az ideje annak, hogy végleg lemondjak Taehyungról..? Most már fixen esélytelen vagyok nála..
♡♡
YOU ARE READING
Barátság, vagy már több? (VMinKook) [Befejezett]
FanfictionJimin aki ráveszi barátját egy próba kapcsolatra, azt akinek már szintén van kiszemelte. 2023.06.22.