23. Édesem.

175 15 0
                                    

-Szia- ugrik Kai nyakába üdvözlésképp. -sztok??

-Hello. - néz el kínosan. Nem kedveli Sujint, de nem akar zavaró tényező lenni. Egymással lehetnének csak ő a problémáival ezt akadályozza, szóval úgy döntött igyekszik úgy csinálni, hogy olyan legyen mintha ott se lenne. Óvatosan meghúzza barátja pulcsiját hogy rá figyeljen. -Le tudok feküdni pihenni?

-Persze, kérdezni se kell. Ott a vendég szoba, de, ha nem szeretnél egyedül lenni nyugodtan mehetsz az én szobámba is. Nagy az ágyam.

-És akkor én hol alszok majd?

-Két személyes, de hárman is bőven elférünk.

-A vendég szoba megfelelő lesz, köszönöm. Esetleg ruhát tudsz kölcsön adni, hogy zuhanyozzak és ne ugyanezt vegyem fel?

-Persze.

-------------------------

-Aludtál te egyáltalán?

-Talán túl sokat is.

-Sujin csomagolt nekünk kaját. - veszi elő odaadni neki. -És azt üzeni, hogy nem kell elvonulnod azért mert ott van. Nem fog megenni.

-Megenni nem, csak megölni. De igazából kivételesen még aranyos is volt ma reggel. Mármint ne érts félre nem bukok a lányokra és kapcsolatban vagyok.

-Látod, tud ő cuki lenni.

-Jó reggelt. - köszöntek mikor beléptek az ajtón.

-Nektek is.

-Nem működik a kávé gép és mindjárt
nyitni kell. - támaszkodik meg Tae a pulton nagyot sóhajtva.

-Látszik hogy én szoktam beüzemeltetni a gépeket. - sétál oda mellé. -Tudod nem árt bedugni a konektorba ha használni szeretnéd. - mutat rá a hibára. -Látszik hogy reggel van még.

-Hogy aludtál?

-Taehyung ha szeretnél valamit akkor csak mond.

-Hiányzol és megszeretnélek ölelni.

-Engedély kell ahhoz, hogy megöleld a pasid? - mosolyodik el ahogy látja rajta a szégyenlősség jeleit.

-Tehát megtehetem? - kérdezi tágra nyílt szemekkel.

-Te is hiányoztál kis butám. - húzza magához.

-Nemsokára nyitunk. - jelenik meg Jungkook is.

Jimin szemszöge:

-Csak felkell tölteni a kávégépet és letörölni az asztalokat. Tegnap minden mást megcsináltunk. - engedném el Taehyungot hogy megcsináljam ezeket, de túl szorosan húz magához.

-Majd Kook megcsinálja. Igaz? - néz rá kérlelően mire ő felkapott egy rongyot és elvégezte az a nem túl megerőltető feladatot.

-Rávehetnéd arra is hogy főzzön valamit. Mindig én csinálom.

-Rendben. - nevet fel. -De ma már velünk alszol, ugye..?

-Nem tudom. Tegnap Jungkookkal össze kaptunk.

-Min vesztetek össze?

-Nem lenne helyes ellene beszélnem téged, maradjunk annyiba hogy még nem kéne otthon lennem.

-De egyszer úgy is megkell beszélnetek, ez nem megoldás.

-Figyel ide te kis majom. - húzom meg az orrát, mert olyan aranyosan nézett rám hogy nem bírtam ki. -Ha munka végéig higgadtak marad ő is meg én is akkor együtt megyünk ma haza. Rendben?

Barátság, vagy már több? (VMinKook) [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora