-Végre el se hiszem. - dőlök be az ágyamba zuhany után és a hátamra fordulok így láttam ahogy mindketten ott állnak az ajtóban. -Mit szeretnétek?
-Most hogy minden oké köztünk szeretnénk újra itt aludni. Veled. - néznek rám szomorúan a párnájukat szorongatva.
-Akkor ne csak álljatok, gyertek. - húzódnák az ágy jobb oldalára, de rám szóltak hogy maradjak középen és elhelyezkedtek a két oldalamon. Láttam ahogy szemeznek egy ideig és Tae várakozóan nézett rá ami miatt Kook sóhajtott egyet és rám nézett.
-Sajnálom Minnie, igazad volt. Nem volt igazságos hogy csak Taeval foglalkoztam. - kér bocsánatot, de olyan semleges hangon hogy nevetnékem támadt nemtörődöttségén.
-Legalább erőltetnéd meg magad, vagy ne lennétek ilyen feltűnőek. Nincs szükségem egy bocsánat kérésre ami nem őszinte, de azért kösz. - fordulok sértődötten az egyetlen emberhez aki szeret és próbálkozik értem. -Ölelj át kérlek.
-Ezt kérni se kell. - húz magához a derekamnál fogva.
-Tényleg sajnálom, csak tudod milyen vagyok. - érzem meg az ő ölelését is hátulról csapódva hozzám. -Jó éjszakát kedveseim.
------------------------Ritkán alszok ilyen sokat hogy délután egyig alszok, de most sikerült és érzem ha nem sülnék meg tovább is tudnák aludni. A másik oldalamra fordultam ahol egy ébren levő Jungkookot találtam.
-Gondolkoztam.
-Na neee! Tudsz olyat?
-Arra jutottam, hogy a tegnap emlegetett ivászatot ma megvalósíthatnánk. Ma nem dolgozunk és holnap se tehát nyugodtan haza érhetünk későn.
-Ha a még nagyban alvó emberkénknek is megfelel akkor tökéletes mai programnak. Viszont én szeretném elhívni magunkkal a tegnapi srácot, ez egy jó alkalom lenne felhívnom és megismernem. Mit szólsz hozzá?
-Én úgy terveztem hárman megyünk.
-Rendben. Akkor majd máskor. - adom be egyből a derekam. Nem fogom erőltetni, mert akkor egyikünk se lenne kedve utána menni. Legyen most az egyetlen problémám, hogy csinálnom kéne valami kaját mielőtt felkel Tae is.
-Hova mész?
-Kérsz kávét?
-Uhum, de várj meg kikelek én is. - felvette a papucsát és kibatyogott velem a konyhába. - Látszik hogy mindjárt nyár, képtelen vagyok aludni olyan meleg van.
-De mi melegek vagyunk Jimin, nekünk mikor nincs meleg?
-Nem. Én meleg vagyok, te biszexuális.
-Gondolj amit akarsz. - ízesíti meg a kávéját amit elé toltam. Készítettem egyet magamnak is majd ameddig beszélgettünk csináltam kaját, mert már én is nagyon éhes voltam -Mindjárt három óra, hogy tud még mindig aludni?
-Szerintem már fel van csak lusta lejönni, mint én általában.
-Hogy ti milyen életre valók vagytok. - jegyzem meg miközben a kaját szedem. -Idehívod kajálni?
-Ideje lesz elénk tolnia a képét, már fél napja ki se kelt ha nem több.
-De ha lehet ne ragadj ott vele. Nem akarok két embert is kirángatni az ágyból.
-Nem fogok ott maradni, ne aggódj. - ameddig ő elment ébresztőt tartani én addig az elpakoltam gyorsan és egy-egy evőeszközt a kajához kikészítve ültem le. - Itt vagyunk! Látod, visszajöttem.
-Reméltem is.
-Képzeld igazad volt, egészen idáig aludt ez a szépség. Nézd már milyen duzzadt a szeme, és a kis álmos pofija. - kezdi el nyúzni.
-Ezt fejezd be Kook. - lép el tőle, hogy abbahagyja majd egy csókot nyom az arcomra. -Köszi hogy kajával ébresztettél. - ad még egyet majd még egyet. -Egy isteni áldás vagy.
-Jól van egyél már. - kuncogom el magam.
-El se hiszem milyen mákom van, hogy úgy lettem melóba beosztva mint ti és nem ellentétesen. Mennyire rossz lenne ha úgy lenne hogy ti mentek kettőt, én itthon vagyok és utána én megyek kettőt míg ti vagytok itthon. Ahss éa végre olyan jót tudtam aludnj. Egy egész hétig alig aludtam valamit! Nem tesz jót a veszekedés az alvókámnak. Minimum egy fél napot átaludhattam most és- folytatta volna, de Jungkook egy húst nyomott a szájába.
-Jó étvágyat. - mondja szórakozottan és enni kezd.
-Ez nem volt szép tőled.
-Sajnálom, tudod hogy imádunk de ez egy nyugis nap.
-Én nyugodt vagyok te se tűnsz agresszívnak, Jimin se szóval nincs mibe belekötni. Na, azt akartam mondani még hogy szerintem ezután beadok egy kaja kómát és utána csinálnunk kéne valamit, hogy valami izgi is történjen velünk. - úgy látszik akkor egyre gondolt velünk, mert pont ezért szerveztünk estére ivászatot amit most fel is vázoltunk neki. Persze egyből felcsillant a szeme az alkohol hallatára és eszébe se jutott ellenkezni az ötletünkkel. Azt még hozzá tettem gyorsan, hogy a mi kedves pasink bevállalta a fizetést.
-Előre sír a pénztárcám.
-Ha oda megyünk ahova én jártam korábban, akkor akciósan iszunk. Egy régi barátom ott dolgozik és mindig olcsón iszok ott. - legyint és az utolsó falatot is megette. -Uhhf, úgy érzem terhes vagyok. - fog a pocakjára.
-Ki az apa?
-A petrezselymes krumpli amit most ettem.
-Megcsaltál minket?! Hogy tehetted ezt?
-Sajnálom! Túl finom volt és nem tudtam ellenállni.
-Egészségedre.
-Köszönöm. - áll fel és sétál mögém. Nyakamnál átkarol és fülemhez hajolt. -Most már jöhet valami más is?
-Nem értem mire gondolsz. - nézek rá értetlenül pedig nagyon is tudom mit szeretne.
-Most nem lenne utána semmi fontos dolgom. Veletek maradnék, el se mozdulnák mellőletek.
-Megígéred?
-Persze, láttam rajtad hogy tényleg szarul esett és ígérem több olyan nem lesz.
-Uhum.
-Köszönöm. - mondja az egyik pillanatban a másikba pedig már az ölébe kapott és a kanapéhoz vitt. -Az ágy véletlenül se lett volna kényelmesebb. - forgatok szemet.
-Shh, nem számít hogy ágy vagy kanapé. Ránk figyelj Minnie. - a melegítője farzsebébe elkezdett kutakodni majd kettő óvszer húzott elő és Tae felé fordult. -Szükségünk van erre?
-Múltkor használtunk?
-Nem tom'.
-Az mit keresett nálad?
-Este békülős szexet akartunk, de végül nem kockáztattunk. Azt hitted volna hogy csak azért megyünk hozzád aludni.
-Mindegy, most az egyetlen hang amit hallani akarok az a nyögésed. - szólal meg Tae és lerántja rólam a nadrágomat és utána a pólómat. Ledobták ők is a ruha darabjaikat és úgy kezdték méregetni meztelen valómat. -Tágítod vagy szopod?
-Az elsőt választom.
-Remek. - vigyorodik el és a hasamra fordítanak lábamat felhúzva, hogy Tae betudjon csusszanni alám, Kook pedig hátulról végezhesse a dolgát.
YOU ARE READING
Barátság, vagy már több? (VMinKook) [Befejezett]
FanfictionJimin aki ráveszi barátját egy próba kapcsolatra, azt akinek már szintén van kiszemelte. 2023.06.22.