16. Én leszek az áldozat.

220 19 0
                                    

-Jimin. - szólítanak meg mindketten, mire rájuk nézek.

-Na?

-Gyere ide te is és ne vágj már ilyen lehangolt fejet. Mi a baj? - kérdezi Kook amikor leültem melléjük, és megéreztem két kezét térdjeimen.

-Semmi, csak elbambultam. - válaszolom halkan, közben minden előbbi negatív gondolatomat megbánva. Túl hamar ítélkeztem hisz most is ide hívtak magukhoz, és nem csak kettesbe vannak.

-Remélem is, hogy csak ennyi és nincs baj. - elmosolyodok aranyosságán, mert látszik rajta hogy tényleg aggódott. Tarkójához vezetem kezemet, és mikor látom hogy nem lesz ellenére amit teszek az ajkaira tapadok lassan eldöntve a kanapén. Felé mászok, kezeimmel megtámaszkodok két oldalánál, míg ő hátamon végig simítva lejjebb húz ott, ezzel kitolva fenekemet Tae irányába. Ajkaimat kissé elnyitom, hogy nyelve gond nélkül bejuthasson az enyémhez, és amikor az megtörténik egy elfojtott nyögést hallatok. Megérzem Tae kezét hátul, hallom ahogy dicsér minket mennyire jól nézünk ki együtt ami mosolygásra késztet, de mikor nadrágom széléhez nyúl és megpróbálja lehúzni rólam, elvállok Kooktól.

-Nem túl korai még ez?

-Ha még csak most ismerkednénk akkor az lenne, de mi már ismerjük egymást néhány éve, attól függetlenül hogy csak most alakult párkapcsolattá. De ha nem szeretnéd teljesen rendben van.

-Nem arról van szó, hogy nem akarom. Én is férfiból vagyok, vannak szükségleteim de még fura lenne hárman. Így is úgy tűnhetek, mint akinek nem elég egy fasz, és kettő kell.

-Már mért tűnnél ilyennek? Te akartad ezt a kapcsolatot a legkevésbé, neked csak egy fasz kell méghozzá én. - önelégült mosolya miatt vállon csapom.

-Egy kis idő kell nekem amég megszokom, hogy két pasim van és utána esküszöm nem fogok habozni.

-A jóra várni kell. - mondja somolyogva és elterül Kook mellett, akinek a csipőjén ülök. Váltanak egy rövid csókot, majd engem kezdenek fürkészni szemükkel. Így is eléggé zavarba jöttem tekintetük miatt, de a gyomrom is ellenem fordult és hangokat kezdett kiadni, jelezve hogy szeretne valamit emészteni. Kínosan elhúzom számat és inkább mellkasára hajtom a fejem, hogy elrejthessem azt előlük.

-Úgy látszik kaja idő van.

-Nincs itthon semmi. Boltba kéne menni, már ha lenne kedvem hozzá.

-Van dugi kajám itthon, kell? - kérdezi elhadarva, viszont én kristály tisztán értettem.

-Te rejtegeted előlem a kajákat??

-Nem tehetek róla. Vészhelyzetekre teszem el őket, olyan alkalmakra mikor olyat főzöl amit nem szeretek.

-Persze, ebből már nem magyarázod ki magad.

-Te fogd be Tae, nem is neked beszélek. - neveti el magát, aztán megint aranyos kis szemekkel fordul felém. - Na?

-Ha ide hozod gyorsan akkor elfelejthető ez az eset.

-Szaladok, de akkor leszállás következik számodra. - fog a derekamra, miközben ő is felül és a fülemhez hajol. - Addig folalkozz vele is. - gurít le magáról és Taehyungra esek. Egy pillanatra megilletődök, aztán lassan felvezetem rá tekintetemet és látom ahogy végig mér engem.

-Mi ez a szótlanság? Nem vagy te ilyen csendes. - vigyorog a képembe, ezért picit hátrébb húzódok. - Rossz érzés volt Jungkookot velem látni, részben emiatt vágtál olyan elkeseredett fejet. Jól hiszem?

-Rád máshogy néz, mint rám. Én csak elviselt személy leszek a szemébe. Ha lefekszik majd veled azt szerelemből fogja tenni leginkább, nálam csak a kielégülés lesz az egyedüli célja. Érted mi a problémám? Ha nem fog rám szerelmeként tekinteni, akkor kénytelen leszek kilépni ebből és ténylegesen tovább lépni valahogy rajta. Ebbe pedig te leszel a legnagyobb áldozat, mert nem teszel semmi rosszat mégis elhagylak majd téged is.

-Olyan negatívan állsz a dolgokhoz. Én nem ebbe a Jiminbe estem bele. Jobban tetszettél amikor pozitivitás sugárzott belőled. Gondolj arra, hogy végre úgy együtt lehetsz Kookkal, hogy nem ellenkezik. Mássz rá, le se szálj róla, ha akarsz csüngj rajta egész nap. Használd ki, hogy most egy pár vagy vele.

-Ha egész nap rajtam lesz legalább tudni fogom ki hibájából történik. - jön vissza két zacskó csipszel, szintén kettő instant levessel és egy tábla csokival. - Sajnos nincs mindegyikből három, szóval nem jut mindenkinek ugyanaz. Válasszatok. - dobja közénk a "reggelinket".

-Szerintem rendelek valami normálisabbat, mert nem akarom hogy egész nap rosszul legyek, hogy ilyeneket eszek éhgyomorra.

-Nekem ezek tökéletesek. - ránt vállat Jungkook.

-Nekem is. - nézek rá mosolyogva. - Viszont ez alapján úgy érzem rád nehezebb lesz főzni, mivel válogatósabb vagy. - húzom el a szám. - Jungkook mindenevő, vele nincs sok gondom.

-Aranyos hogy elakarsz látni, de majd besegítek neked. - a mobilját nyomkodja, de hogy éreztesse hogy figyel rám, arcomra simít ahol rögtön ezután a bőröm bizseregni kezd és érzem ahogy elvörösödök, ezért lehajtom a fejemet. - Egyébként majd egy komolyabb beszélgetést is megejthetünk, mert van pár dolog amit megkéne beszélni.

-Például?

-Jungkook, ha azt mondom majd akkor mikorról beszélek?

-Nem vagyok hülye, csak kíváncsívá tettél.

-Engem is, szóval beszéljük meg most. - telefonjáért nyúlok és kiveszem a kezéből, hogy teljes figyelmét ránk szentelje, amit sikeresnek mondhatok.

-Pár nap és megtudom, hogy felvesznek-e dolgozni hozzátok. Ha igen akkor beszállok a költségekbe, mert ugye veletek fogok lakni. Lakbér, tisztítószerek, kaja, meg ilyen alap dolgok.

-Ez pont úgy hangzik, mintha házasok lennénk.

-Sose késő gyűrűt venni, és letérdelni.

-Nem tudom elképzelni, hogy nézne ki egy hármas esküvő. De az öltöny rohadt jól állna nektek. - vigyorodok el ahogy elképzelem őket.

-Az biztos, ha egyszer lesz esküvő akkor Jungkook kéri meg a kezünket. Én bepánikolnák mielőtt feltenném a nagy kérdést.

-Mért én szerinted nem??

-Azt hittem te bátor vagy... úgy látszik félre ismertelek és nem is szeretle-

-Az vagyok!

-Tudom.

-Van még valami amit említeni akartál Tae?

-Ja igen. Nos szóval tudom, hogy még messze nem ott járunk, de tisztázni kéne ki lesz alul és ki felül. - amint eljutott a tudatomig mit is mondott, már tudtam mi lesz a sorsom. Érzem rajtuk, hogy ők csak és kizárólag az irányítók akarnak lenni.

-Szerintem már egyértelmű, hogy én leszek az "áldozat" szóval lapozzunk. Az az én kérdésem hogyha ti magán akciózni fogtok, mert nyilván lesz olyan is, akkor mégis hogyan oldjátok meg?

-Ez egy baromi jó kérdés, és erre majd akkor rájövünk.

-Majd behódítom Jungkookot.

-Na arra várhatsz!

-Még van valami Tae?

-Igen, egy utolsó még lenne. - néz ránk komolysággal, így mi is abba hagyjuk a mosolygást. - Csak, hogy elkerüljük a kellemetlen pillanatokat... valamelyikőtök letagadja a szexualitását az emberek előtt?

-Csak a főnökünk nem tudja. Nem tudjuk homofób-e és kirúgna-e minket érte. - adok választ mindkettőnk nevében. - Na és nálad mi a helyzet?

-A barátnőm előtt még titok. Legalábbis ameddig nem sikerül szakítanom vele.

-Maga a kérdésed egy célzás volt arra, hogy tartsuk titokban ezt a kapcsolatot?

-Hát ha nektek ez nem probléma, akkor igen... ezt szeretném. De hamarosan vége és felvállallak titeket, mert nem szégyellek titeket, csak tisztességesen szeretném otthagyni őt.

-És ezzel nincs semmi baj. - mondom és kezemet vállára helyezem, hogy érezze tényleg nem gond, hátammal pedig Jungkooknak dőlök. - Nekem nagyon tetszik az ötlete, hogy egész nem rajtad csüngjek Kooksiii. - nézek fel és pont akkor kapok tőle egy csókot amit elég bénán viszonzok a fura póz miatt.

Barátság, vagy már több? (VMinKook) [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora