Aggódva néztek körül, de mikor nem találták a keresett személyt, gyorsan haza küldték a két lányt. Alapesetben elkísérték volna őket, mivel mégiscsak lányok és ittasak is, de most ennél fontosabb feladatuk volt. Kétségbeesetten verekedték át magukat a tömegben, ami alig akarta őket engedni bárhova, és mindenfelé mentek. Fél óráig keresték, már a báron kívűl akarták menni, mire végre meglátták, de a látvány csöppet se könnyített rajtuk. Egy idegen csajjal táncolt, ráadásul a lány fenekén tartotta kezét, a nyelvével már a szájába kutatva. Mind a ketten földbe gyökerezett lábbal nézték őt a távolból, csalódottak voltak, nem értették miért csinálja ezt velük Taehyung. Miért hagyta őket ott a semmiből, és csalja meg őket egy idegen csajszival? Hát nem ő akarta amúgy is ezt a hármas kapcsolatot? Ők hogy egymás szeretetét élvezzék megpróbáltak hozzá igazodni, ő mégis ezt teszi velük. Ennyit ért neki a párkapcsolatuk, vagy a kiskoruk óta tartó barátságuk?
Hosszú bámulás után Jimin volt az első aki erőt vett magán, hogy megszólaljon.
-N-Nem kéne o..... ahs. - fújja ki remegő hanggal a bent tartott levegőt. -Vigyük haza a francba. - suttogja maga elé, de tudta hogy a másik nem hallja a hangos zenétől. -Jól vagy? - kérdezi ezt már-már ordítva. Jungkooktól csak egy heves fejrázás telt ki, és még mindig Taehyungot nézve eresztett könnyeket. Jimin nem mondott semmit mivel úgy se hallaná, inkább csak átölelte és hagyta hogy kisírja magát a vállán. Tudta hogy mit érez és tudta hogy nemsokára ő is ugyanígy fog érezni hisz egyedül fog maradni. Jungkook nem fog csak vele lenni, szóval neki mégcsak nem is lesz kinek kisírnia magát. Őt nem szereti már senki. -Nem lesz semmi b-baj. - mondta és ezzel próbálta nyugtatni magát is.
-Miért csináljah ezth? - hüppög, elválva tőle.
-Nem tudom. - húzza egy keserves mosolyra ajkait. Megtörli a másik könnyel borított arcát és újra megszólal. -Vigyük haza mielőtt ennél is rosszabbat csinál, rendben? - nagy nehezen elszenvedték magukat hozzá és egy szót se szólva elkapták a karját és kihúzták a szabadra. Kifelé menet egyáltalán nem ellenkezett, de amint megálltak kint, kirántotta magát a tartásukból. Tud ő egyedül is járni, őt nem kell fogni. Gondolta ezt, de ahogy lelökte a kezüket magáról egyből megbillent, és seggre esett.
-Ezt megérdemelted! Na kelj fel! - szólt rá a szokásosnál keményebben amit egyáltalán nem bánt. Azt is megérdemelné, hogy itt hagyják. Az a mázlija, hogy szeretik és még ennek ellenére se hagyják az utcán.
-Nem nem taxizuuhuhunk? - kuncog bele a kérdésébe, de még így is érthető volt mit kérdezett.
-Sétálunk, hogy kijózanodj.
-És ezt csak úgy te eldöntötted?! - rivallt rá és még hátra is fordult hozzá. Jiminnek ez annyira hirtelen volt hogy hátrahőkölt. Nem tudta mire vélni ezt a vele szembeni viselkedést, egy szót nem tudott kinyögni.
-Viselkedj! - tolja előre a részeg idiótát.
-----------------------
-Akkor mi a faszért ordítoztál velem hah? Szerinted én ezt elfogom viselni tőled? Rám nem emeled a hangod! Kurvára állandóan beleszólsz a dolgaimba!!
-Én csak nem akartam, hogy baja essen a babádnak, Tae. Yuna alkoholt fogyasztott és ideges voltam.
-Velem akkor se csinálod ezt!! - lép közelebb ujjával fenyegetően a mellkasára bökve.
-Ez nem így kellett volna akkor se megoldanod. - hajtja le fejét. -Dühös vagy rám, de azzal hogy megcsaltál minket, Jungkooknak is ártottál. Nagyon szeret téged és nagyon fáj neki. A benzinkútra megyek csipszet venni is csak egy kifogás volt hogy elmehessen lenyugodni! Az istenért már, rohadt szarul van!
CZYTASZ
Barátság, vagy már több? (VMinKook) [Befejezett]
FanfictionJimin aki ráveszi barátját egy próba kapcsolatra, azt akinek már szintén van kiszemelte. 2023.06.22.