13. Kihasználnám..

210 19 3
                                    

Jungkook szemszöge:

Ajkai csodálatától elvesztve az eszemet, harapdáltam és szívtam a száját, alig eresztve el azokat. Közben amikor tudott próbálta elmondani, hogy Tae megfog látni minket, de ez akkor még nem foglalkoztatott. Nagy nehezen sikerült elvállnia tőlem, majd mikor oldalra nézett lesokkolt. Ott állt Taehyung, kissé elnyílt ajkakkal és csak csendben állt, felváltva nézve a szemeinkbe. Jiminre nézek aki csak áll, és maga elé bámul.

-Sajnálom. - motyogja nekem, és a szobájába rohan. Dehát ez nem az ő hibája!

-Ezt majd megbeszéljük, de előbb menjünk utána. Nem akarom, hogy magát hibáztassa, azért hogy megláttad ezt. - hadarom el, mire beleegyezően bólint, és fura de nem tűnik mérgesnek.

Jimin kulcsra zárkózott és bármit mondtuk nem reagált. Egy halk zene hallatszódott ki onnan, szóval nagy valószínűséggel fülhallgatón van, max hangerővel. Gyakran csinálja ezt amikor dühös, vagy szarul érzi magát. Nem máson akarja levezetni és inkább elvonul. Hagyni kell egy kicsit. Inkább leülök, a hátamat az ajtajának döntve, Tae pedig előttem foglalt helyet a padlón.

-Mért nem akadsz ki? - suttogom, szemeimet lesütve.

-Ez egy nagyon jó kérdés. - nevet erőltetetten. - Valamiért nem zavar, hogy úgy láttalak titeket. - kezd el játszani kezével, zavarát próbálva palástolni azzal. Óvatosan felpillant rám, valami kedvesebb gesztusú reakcióba reménykedve, viszont csak az értetlen fejemmel találkozott. - Én... a Jiminhez való érzéseimbe biztos vagyok, ellenben a feléd irányulókkal. Mostanában minden magyon kusza nekem és össze vagyok zavarodva.

-Nem vagy biztos? Mármint?

-Jajj ne értetlenkedj már Jungkook. Tetszel, és Jimin is, de te csak hirtelen jöttél a képbe és én nem tudom mit akarok tőled, tőle, tőletek!! - hadarta el mérgesen. Nagyon szar embernek kell ahoz lennem, hogy az első gondolatom az legyen, hogy megtartom Jimint, és így Tae megkaphat mindkettőnket és én is őt? Enyém lehetne végre, de ehhez bele kell rángatnom Jimint egy hármas kapcsolatba, mert Tae nem fog csak velem összejönni. Pedig megfogadtam magamban, hogy nem fogom őt kihasználni. Végülis csak nem lesz ellenére, ha ezzel velem maradhat, mivel szeret. Aztán kitudja, még megszerethetem úgy igazán. - Nem is válaszolsz? Én azt megértem, hogy most fura vagyok neked, és hogy te nem úgy szere-

-Megoldjuk. - mondok csak ennyit, mutató ujjamat szája elé helyezve. - Gyere ide. - mutatok ölemre.

-Mért veszed ezt ilyen könnyen? - hangjába hallani egy kis félelmet és izgatottságot, míg egyre közelebb mászik és elfoglalja a felkínált helyet.

-Figyelj Tae. Én már nagyon régóta akarok tőled valamit, csak nem tudtam hogy mondjam el. - derekára fogok és picit közelebb húzom. - Szóval, ha most csak ugrattál mond el azonnal.

-Nekem ez az egész nagyon fura, mert eddig csak Jiminre tekintettem máshogy, de most.. nem tudom elmagyarázni. De nem viccelek! - megesett a fejembe, hogy valamivel bizonyítania kéne, de a közelségétől képtelen vagyok a gondolkozásra. Megakarom csókolni, mindennél jobban, és talán most megtörténhetne a vele levő első csókom.

-És gondolom te ezt nem akarod csak ketten, hanem mindenféleképpen hármasba. - sóhajtok és ajkaira simítok hüvelyk ujjammal, hogy értse a célzást mit akarok tenni.

-Jól gondolod. - utánozza le cselekedetemet.

-Talán megtudnánk győzni Jimint, és akkor működne. - hajolok közelebb, már majdnem összeérintve szánkat. Egy kicsi kellett volna, hogy érezhessem az ízét, de ekkor Jimin kitárta az ajtaját, én pedig nagy lendülettel csapódtam a padlónak, Taehyunggal együtt.

-Én biztos nem! - mondja teljesen felháborodva.

-Szálj le, nyomsz! - szólok a rajtam levőnek, aki a kis esésünk miatt véletlen belém könyökölt.

-Te hallottál mindent?!

-Emiatt ne legyél zavarba, tudtam már alapból a felém irányuló érzéseidről. Itt a probléma az, hogy nem vagyok hülye.

-Sose mondtuk, hogy az vagy. - motyogom. Nem hiszem el, hogy pont ilyenkor kellett elöjönnie! Maradhatott volna még pár percig.

-Igen Jungkook? Nem akarsz tőlem semmit, de, ha Taehyungot megkaphatnád akkor már elfogadnál? Tudod jól, hogy általában nem vagyok hisztis, de ez felháborító! A szerelem engem nem tesz vaksivá. Kezdesz visszaélni a jó szívemmel, és nekem ez nem tetszik.

-Úgy érzem, mennem kéne. - húzza el a száját Taehyung.

-Senki nem megy sehova! Ezt az egészet megkell beszélnünk. Úgy is vannak itt cuccaid, szóval nyugodtan itt is aludhatsz.

-De-

-Itt aludhatsz! - mondja erélyesebben. Megijeszt ez az oldala.

-Oké. - dünnyögi.

Barátság, vagy már több? (VMinKook) [Befejezett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin