-Te jösz Tae. - húzódik ki belőle. Egy cseppet se késlekedve Jimin felé mászok, karjaimmal megtámaszkodok két oldalánál, majd oda illesztem magam hozzá.
-Mehet? - kérdezem, és hatalmas erő kell hogy visszafogjam magam ennek a kérdésnek a válaszáig.
-Csináld már! - ennyit a romantikusabb együttlétről.. Elkezdek behatolni ami reakcióját lesve fájdalom mentes lehetett, hisz már Jungkook volt előttem benne, így kihúzódok és egy hirtelen mozdulattal újra elmerülök benne, aminél egy nyögéssel adta tudtomra hogy élvezte.
-Isteni voltál Jiminiem. - húzza magához egy csókra, majd magához szorította a kissebb testét - Bírod Jimmie? Nem érzed soknak, hogy ketten vagyunk rád?
-Ahhs ott Taeh, jó hely..en jársz! - nyögi akadozottan amit jó jelnek veszek. Megpróbálok folyamatosan odalökni ahol jelezte élvezetét, de ez alatt a kis idő alatt sikerült nekem is a véghez közelítenem. Ilyen hamar se ért még véget egy együttlétem se senkivel..
-Nem bíromh tovább. - kapaszkodik meg karomba, körmeit belém mélyesztve.
-Nyugih én se. - simítok puha arcára, majd combjaiba marrok jobban magamhoz paszírozva, enyémhez hasonlóan izzadt testét. Kook egy vigyorral az arcán engedi el végre és mászik egy picit lejjebb.
-Mit csináahhh!! - kérdezné meg mégis mi a francot művel, de abban a pillanatban elnyögi magát amint Jungkook a szájába veszi farkának csúcsát. Megfeszült izmaiból tudtam hogy neki itt a vég, így felvettem a tőlem egy gyorsabb tempót és nyakába fúrva orromat, élveztem el vele együtt. Én belé, ő pedig Kook szájába. - Ne, ne, ne! Engedj el. - kiáltja az élvezete végén, és ahogy Jungkook elhajol az arcára is jut belőle.
-Ennyire rossz voltam?
-Ahss. - sóhajt felülve és a hajába túr. - Érezted már más fogait orálisnál?
-Bocsi..
-Nem baj. - húzza vissza magához mikor arrébb csúszott mellőle. - Legalább megmerted próbálni, ez jó dolog. Na meg én kaptam meg az első ilyen alkalmadat, de azért legközelebb vigyázz. - konyítja le ajkait.
-Rajtam kitanulhatod a szopást. - dobom fel nagylelkű ajánlatomat amitől az amúgy is kipirult arca még vörösebb lett. Ritkán jön zavarba, de olyankor zabálnivaló.
-Hh, már csak azért sem.
-Végülis így megúsztam, hogy engem is lefogazz.. Azt hiszem mégiscsak így jártam jól.
-Tae, te csak ne gúnyolódj vele. Fogadok neked még ennyire se megy. - védi be egyből és úgy karolja át a fejénél, mint egy védelmező anyuka.
-Naa, engem is engedj oda. - furakodok be az ölelésébe, Jungkook mellé. - Komolyan mondtam, hogy szívesen leszek az alanyod.
-Hagyj már ezzel. Nem fogom ezt gyakorolni, de ha meg is történne max Jiminnel. Ő megértő és nem nevet ki. - nyom az említett arcára egy csókot.
-De ha-
-Akadj már le a témáról te perverz. Inkább ezt hallgasd. Hogy ver Jimin szíve! Ő tényleg nagyon szerethet engem, vagy talán már minket.
-Shh, így nem érzem. - csitítom el, majd az alattunk fekvő meztelen mellkasára nyomom a fülem. - Szerintem... ez normális.
-Nem ott te hülye! A szív az baloldalt van!
-Oh.. - világosodok meg - Ohhh! Tényleg gyors. Ez a kicsi szív milyen erős.. - csodálkozok el, amikor már figyeltem egy ideje. Gazdájára pillantok aki éppen most szusszant fel. Elaludt a karjaiban tartva minket, méghozzá egy halvány mosollyal.
-Jól kifáraszthattuk szegényt. Nem kéne lefürde- te is elaludtál?? De az előbb még... - először azt hittem, hogy csak tetteti de amikor meghallottam, nem sokkal később, a halk horkolását, megbizonyosodtam róla hogy nem csak megjátszotta. Ez az egész olyan meghitt volt nekem, egy tökéletes aktus után egymás karjában fekszünk és alszunk el, csak egyetlen egy probléma látszik felbukkanni. Mindjárt mennem kell, hogy elkísérjem Yunát vizsgálatra. Annyira nem akartam itthagyni őket, felállni se volt kedvem, de mikor a telefonom hangos pittyogásba kezdett egy jelnek vettem és óvatosan kikászálódtam közülük, nehogy felkeljenek a telefonomra.
Yuna
Már megint náluk vagy igaz??
Ez olyan mintha ti...
Igyekezz.
Ott találkozunk egy óra múlva.
__ __ __Ez írta háromnegyed órája?? Mikor ment el így az idő, és olyan mintha... milyenek lennénk??
Még mindig halkan, de annál gyorsabban futottam a fürdő szobába letusolni, hogy azért ne bűzölögjek, ha már utcára megyek. A szekrényből kivettem az első nadrágot és pólót amit megláttam, viszont a csengő már hallatta a hangját, ami egyszerre ijesztett meg és hozott pánikba. A bejárati ajtó a nappalihoz közel van, ahol a párjaim nagyon könnyen felkelhetnek a zajra. Csak a nadrágot kapva fel, rohanok az ajtóhoz amit kinyitva egyből csendre intem őket.
-Szép üdvözlés. - méri végig a csupasz felső testem a barátnője, én pedig felkapom a pólómat is hogy ne bámuljanak. Leülök az előszobában levő székre, hogy könnyebben lépjek bele a cipőimbe, különben egy óráig szenvednék vele fél lábon ugrálva.
-Menjetek már onnan, ha felkelnek rátok én komolyan mondo-
-Ők most tényleg meztelenek és úgy bújnak egymáshoz?
-A látszat csaló kedves Sujin. - ejtem nevét gúnyosan, hátha érti a célzást és nem üti az orrát olyanba amihez semmi köze. - Én is szoktam póló nélkül aludni, nem nagy dolog.
-Csak kérdeztem, a fejem ne harapd le. - ránt vállat ezzel lelökve valamit a polcról. Ijedten néztem a padlóra esett fésűre aminek olyan nagy hangja volt, majd a bent alvókra is. Szerencsére nem keltek fel.
-Inkább csak menjünk. - motyogom, magam elé engedve őket.
-Hiányoztál. - áll lábujj hegyre kint, így velem egymagasságba kerülve. - Miért nézel rám ilyen furán? Olyan ritkán vagy már velem, csak hívásban kommunikálunk. Remélem ez hamarosan változni fog. - hajamba túrt, és az ajkaimra tapadt, de olyan hevesen tette, mint eddig soha. Ezt természetesen nem viszonoztam, ellenben nem is taszítottam el.
-Tiszteljétek a szinglit. - karol bele Yunába, indulásra késztetve őt. - Mit szólnátok, ha ez után beülnénk valahova enni?
-Én nem érek rá, de ti mehettek. - mondom nyugodsággal, de szemem sarkából kiszúrom ahogy Sujin értetlenkedő fejjel néz Yuna felé, aki végül felém fordul egy ugyanolyannal.
-Mostanában sose érsz rá csak nem értem miért.
-Én mondtam hogy beszélni akarok, te nem adod meg rá a lehetőséget, így magadra vess.
-Itt a lehetőség! Miért nem mondod el most?
-Hova parkoltatok? - hogy nem esik le neki soha, hogy a beszélgetés csak kettőnkre vonatkozik? Vagy már Sujin is, az egyenlőre még fennálló, kapcsolatunk része?? Eddig nem volt ilyen velem.. ilyen számonkérő. Olyan mintha Sujin irányítaná.
♡ Köszönöm szépen az 1K megtekintést ♡
VOCÊ ESTÁ LENDO
Barátság, vagy már több? (VMinKook) [Befejezett]
FanficJimin aki ráveszi barátját egy próba kapcsolatra, azt akinek már szintén van kiszemelte. 2023.06.22.